Etalage van de slager
92 berichten
• Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
luco schreef:Musician schreef:Lkkr rustig--- Kan mijn moeder gelukkig weer met een gerust hard deze kamer binnen stappen ---
Kan ik goed voorstellen, en ik denk dat er meer mesen zijn die er zo over denken
Yep, mijn stem heb je ook
-

Vincent - Wegwijs

Ik heb niets tegen die "etalage", maar ik heb er ook niets op tegen dat ze weggaat. Ze was me eigenlijk nog niet echt opgevallen, hoewel ik helemaal niet vies ben van exhibitionisten en exhibitionisme. Integendeel.
Carnaval Aalst (België) heeft de "voule jeannetten" (vuile jeanetten). Dat zijn heteromannen die zich verkleden en die elkaar op straat mogen kussen, enz, enz,...en nog vele andere dingen mogen doen. Het zijn hetero's die zich gedragen als homo's Tot bepaalde hoogte steken ze de draak met homo's, maar niet alleen. Ze steken eigenlijk ook de draak met zichzelf. Ze zetten zich ook te kijk en het is naar het schijnt een zeer oud gebruik. Ik vind dat iemand die zijn imago van een bepaalde groep(bijv homo's) laat bepalen door een "etalage" of door wat te zien op een Gay Pride, eens met zichzelf te rade moet gaan
Carnaval Aalst (België) heeft de "voule jeannetten" (vuile jeanetten). Dat zijn heteromannen die zich verkleden en die elkaar op straat mogen kussen, enz, enz,...en nog vele andere dingen mogen doen. Het zijn hetero's die zich gedragen als homo's Tot bepaalde hoogte steken ze de draak met homo's, maar niet alleen. Ze steken eigenlijk ook de draak met zichzelf. Ze zetten zich ook te kijk en het is naar het schijnt een zeer oud gebruik. Ik vind dat iemand die zijn imago van een bepaalde groep(bijv homo's) laat bepalen door een "etalage" of door wat te zien op een Gay Pride, eens met zichzelf te rade moet gaan
-

Bink - Post Lord

ChatNOT schreef:Ik had er zelf ook geen moeite mee, maar kan me voorstellen dat mensen vanaf hun werk minder snel op deze site inloggen met full nude, dus wat dat betreft misschien wel een slimme zet.
Ja of gasten uit een 'nettere' milieu, die zouden ook wel een geschokt kunnen zijn
Nee, ik vind et igg ook een stuk beter dat het weg is.
-

Secret - Ontdekkend

Secret schreef:ChatNOT schreef:Ik had er zelf ook geen moeite mee, maar kan me voorstellen dat mensen vanaf hun werk minder snel op deze site inloggen met full nude, dus wat dat betreft misschien wel een slimme zet.
Ja of gasten uit een 'nettere' milieu, die zouden ook wel een geschokt kunnen zijn.
Nee, ik vind et igg ook een stuk beter dat het weg is.
Arme Secret die had echt een totale schok, toen hij hier binnen kwam
--- Stilte is helend ---
-

Musician - Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen