Ervoor vechten of niet?
26 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Op dit moment weet ik niet meer wat ik moet doen ...
... ik ben 17 en heb begin november (van dit jaar) een gast ontmoet van 20 jaar waarmee het echt goed klikte. Sindsdien hebben we nog misschien maar 2 keer op msn gesproken. Hij zegt dat hij het heel druk heeft, etc ..
Maar als ik hem een mail stuur, blijft hij lief tegen mij doen en houdt hij vol dat hij mij graag heeft.
Maar er komt geen enkele verandering. Wat moet ik doen? Hem laten vallen? Wachten?

... ik ben 17 en heb begin november (van dit jaar) een gast ontmoet van 20 jaar waarmee het echt goed klikte. Sindsdien hebben we nog misschien maar 2 keer op msn gesproken. Hij zegt dat hij het heel druk heeft, etc ..
Maar als ik hem een mail stuur, blijft hij lief tegen mij doen en houdt hij vol dat hij mij graag heeft.
Maar er komt geen enkele verandering. Wat moet ik doen? Hem laten vallen? Wachten?

-

Laurent - Ontdekkend

bnegin november, nu is het eind november. Je hebt hem 1 maal ontmoet en 2 maal gesproken op msn.
Tja, ik zou toch een mail sturen en dan wel duidelijk inzetten dat je toch meer wil dan hoe het nu gaat, doet die daar niets mee, dan eens verder kijken en hem links laten liggen.
Tja, ik zou toch een mail sturen en dan wel duidelijk inzetten dat je toch meer wil dan hoe het nu gaat, doet die daar niets mee, dan eens verder kijken en hem links laten liggen.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

luco schreef:bnegin november, nu is het eind november. Je hebt hem 1 maal ontmoet en 2 maal gesproken op msn.
Voor dat we elkaar ontmoet hebben hebben we zeker elke dag gedurende 2-3 weken met elkaar gesproken op msn
En heb het al gevraagd, maar hij zei: 'Ik heb het te druk op dit moment, maar ik heb je graag' ...
En daarmee moest ik het doen ...
-

Laurent - Ontdekkend

Zodan schreef:Laat em maar bewijzen dat ie je wil hebben. Anders wacht je tot st juttemis en nog langer. Het moet van 2 kanten komen. Zoniet dan is er sprake van n lijntje.
Ja je hebt denk ik gelijk ... wachten op een teken van hem ...
-

Laurent - Ontdekkend

Net van een soortgelijke koude kermis thuisgekomen, als ie nu al binnen 2 maand het te druk voor je heeft dan kan je je afvragen wat iedere keer belangrijker zou kunnen zijn dan even te chatten.
Ik zou hem iig even vragen wat er nou iedere keer zo belangrijk is dat ie geen tijd voor je heeft en ik adviseer je om wat meer afstand van hem nemen.
Allemaal makkelijker gezegd dan gedaan als je hem erg graag mag, i know!
Ik zou hem iig even vragen wat er nou iedere keer zo belangrijk is dat ie geen tijd voor je heeft en ik adviseer je om wat meer afstand van hem nemen.
Allemaal makkelijker gezegd dan gedaan als je hem erg graag mag, i know!
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

Waarom nie gewoon je kaarten op tafel leggen? Als jij duidelijk bent, dan is de kans veel groter dat hij ook openheid van zaken geeft. Het kan dan twee kanten op gaan: positief of negatief. In het eerste geval heb je een kans en in het tweede geval heb je tenminste de vrijheid om ergens anders te gaan zoeken.
Je zult pas vinden als je kan stoppen met zoeken
-

Junyo - Wegwijs

Laurent schreef:Op dit moment weet ik niet meer wat ik moet doen ...
Als ik dit zo allemaal lees dan zou ik hem laten vallen, hij komt over alsof hij niet geintreseerd in je is, alleen maar als het hem uit komt, ik heb dit ook min of meer meegemaakt, het beste is gewoon laten vallen hoe moeilijk het ook is, je komt vanzelf iemand anders tegen die het wel waard is om voor te vechten.
Anders kun je altijd nog "PLAYING HARD TO GET" spelen.
Sterkte ermee
- Pianoman
- Wegwijs

Wel ik heb zojuist een mail gestuurd waarin ik schreef dat ik een duidelijk antwoord wou krijgen en als die mij niet aanstond dat ik hem gewoon liet vallen. Hopelijk maak ik hem wakker of antwoord die mij eerlijk ...
... in elk geval als ik zo was tegengevallen op onze eerste ontmoeting had die mij niet willen kussen ... (wat ik niet heb gedaan trouwens, vraag me niet waarom ..)
... in elk geval als ik zo was tegengevallen op onze eerste ontmoeting had die mij niet willen kussen ... (wat ik niet heb gedaan trouwens, vraag me niet waarom ..)
-

Laurent - Ontdekkend

Jamie schreef:17 jaar en dan al zoveel problemen? Ik zou zeggen zoek een hobby, ga op een leuke sportclub, verzet je gedachten, te gek voor woorden eigenlijk.Hoe moet dat verder in je leven? IK zeg: GA LEVEN!!
Liefde komt in iedere leeftijd voor hoor, en heeft op iedere leeftijd dezelfde uitwerking, ook ols het niet mee zit. Dus ook op 17 jaar. Beetje kort door de bocht deze opmerking
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

Ik ben zelf ook 17 geweest(nog maar 5 jaar geleden) heeft niets met kort door de bocht te maken maar realitietszin.Kom aan kalverliefde kennen we allemaal wel maar wat moet hij als ie 28jr is? Dan lacht ie om deze hele geschiedenis, als hij het nog weet 
-

Jamie - Moderator

Keer terug naar Gay Forum - Liefde