Er zijn ook andere culturen in NL...
8 berichten
• Pagina 1 van 1
BMW schreef:Wie het hardst schreeuwt, krijgt over het algemeen de meeste aandacht.
Inderdaad, ander geloven en kulturen schreeuwen niet zo hard en zijn heel wat beschaafder en liefdevoller dan de islam, die militant is en alle andere kulturen en geloven wil overheersen.
Vandaar dat een mensenleven bij hun niet telt, kijk maar naar de moord op Theo v. Goch, de WTC towers en alle andere moorden die op naam van Allah staan, dat is toch zo? zij roepen op het moment dat ze iemand vermoorden toch altijd "Allah....akbar..."!
Je hoort ze ook altijd op straat schreeuwen, gewoon praten kunnen ze niet.
Ze gedragen zich onbeschoft, omdat ze de westerling als uitschot (christenhonden of ongelovigen zien) dus nemen helemaal geen rekenschap aan de westerling, en doen dan onbeschoft naar ze.
Per slot van rekening zijn ZIJ begonnen met ons uit te schelden als christenhonden enz... in de tijd toen wij ze nog naief vriendelijk en onbevangen hun als (gast) in ons land toelieten.
Nu roepen zij dat wij ze diskrimineren, ja.... dat krijg je, als je de gastheer die hun in den beginne ontvangen heeft, uit gaat schelden en uitmaakt voor varkens of honden.
Dat is het zelfde als je in je huis iemand ontvangt en hem koffie geeft enz. en vervolgens begint die gast je uit te schelden, omdat je niet gelooft, en als je hem dan daarvoor de deur wijst, roept i eneens dat i gediscrimineerd wordt,.....ja...nou wie is en nou als eerste begonnen??
Die gast, dus die je naief in huis hebt gehaald toch?
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

En WAAROM hebben we ze als gast naar Nederland gehaald? Omdat wij ons te goed voelden om vuilnisman e.d. te zijn. Dus voor de rotklussen mochten ze komen.
Als iemand het vuile werk voor jou doet, doe je toch ook vriendelijk? Ben jij er vanaf!
Maar goed, ik ben het wel met je eens dat dat gezeur over discriminatie zodra ze iets niet gedaan krijgen nergens op slaat. Ik heb ook de nodige nare ervaringen gehad. Zoals kleine kinderen die roepen: wacht maar, over 10 jaar zijn wij hier de baas! Waar ik vroeger woonde werden vuilniszakken over het balkon naar beneden gekieperd in plaats van naar beneden gebracht (en vielen dus kapot op straat). Schapen werden geslacht op balkons (het bloed drupte op mijn moeders schone was, geloof 't of niet, maar 't is echt te vies voor woorden) en rekeningen belandden ongeopend bij andere mensen in de tuin. Maar helaas heb je ook Hollanders die dat soort rare dingen doen. Daar hoef je echt geen moslim voor te zijn.
Vergeet niet dat er ook een hoop aardige moslims zijn. Op mijn werk werken er ook aardig wat en die werken voor hun geld en doen altijd reuze aardig.
Als iemand het vuile werk voor jou doet, doe je toch ook vriendelijk? Ben jij er vanaf!
Maar goed, ik ben het wel met je eens dat dat gezeur over discriminatie zodra ze iets niet gedaan krijgen nergens op slaat. Ik heb ook de nodige nare ervaringen gehad. Zoals kleine kinderen die roepen: wacht maar, over 10 jaar zijn wij hier de baas! Waar ik vroeger woonde werden vuilniszakken over het balkon naar beneden gekieperd in plaats van naar beneden gebracht (en vielen dus kapot op straat). Schapen werden geslacht op balkons (het bloed drupte op mijn moeders schone was, geloof 't of niet, maar 't is echt te vies voor woorden) en rekeningen belandden ongeopend bij andere mensen in de tuin. Maar helaas heb je ook Hollanders die dat soort rare dingen doen. Daar hoef je echt geen moslim voor te zijn.
Vergeet niet dat er ook een hoop aardige moslims zijn. Op mijn werk werken er ook aardig wat en die werken voor hun geld en doen altijd reuze aardig.
- gabbertje70
- Aftastend

Nou ik heb er niet om gevraagd, hoor, dat waren de multinationals, die goedkope krachten wou hebben, net zoals nu gebeurt met poolse werknemers.
En het enige argument was en is nog steeds geldelijk gewin of bezuinigen van het bedrijf, de bedrijfsmanagers en adviseurs zijn daar schuldig aan.
Toen ze niet meer nodig waren, werden ze gedumpt in de goedkope wijken, die daardoor achterstandswijken geworden zijn.
vervolgens kwam de (naieve)linkse politiek, met de "gezinshereniging" zodat de gastarbeiders hun grote gezinnen over konden laten komen, waarmee thevens het "paard van Troje" binnengahaald werdt.
Thevens importeerde men ook daarmee de anti demokratie en homohaat.
Terwijl diezelfde naive suffe linkse politiek, in het verleden stonden voor homotolerantie en intrgratie, dus ze hebben hun eigen kind met het badwater weggegooit, hoe dom, hoe inconsequent is dat niet?
Ze hebben hun eigen glazen ingegooit, door een ondemocratiesch militant volk binnen te halen door die "gezinshereniging, dat hadden ze nooit moeten doen, en die gastarbeiders, net zoals zwitserland of denemarken, na 5 jaar terug moeten sturen, want het waren GASTarbeiders, maar wat de linkse politiek toen gedaan heeft, is hun status van GAST weggenomen door het hele gezin over laten komen, en vervolgens dumpen in achterstansdswijken, waardoor je die toestanden krijgt, zoals jij ook beschreven hebt.
Daarom hou ik de linkse politiek verantwoordelijk voor, het verkwanselen van onze vrije democratie, door het binnenhalen van een volk die geen scheiding van kerk en staat kent.
Maar goed......ik zie dat jij ook specefiek op allochtonen valt, nou sukses ermee, ik voel me nooit erbij op mijn gemak, want ik hoor inderdaad ook die kinderen van mijn buurt altijd roepen dat zij ver 10 jaar de macht hebben, dat bewijst maar weer waarvoor ze eigenlijk hier zijn, en dat heb ik in mijn vorge post al gezegt.
Dus hoe weet ik nou, dat als ik ook eens een moslim vriend ontmoet, of zijn bedoelingen onbevangen en eerlijk zijn naar mij toe.
Ik ben wel eens bang, dat zo iemand mijn omgang met mij gebruikt als een portal, om hun doel te kunnen bereiken, (het verheersen van het westen).
Dus ik voel me dan nooit op mijn gemak, bij zo'n moslim jongen.
Ik weet ook niet wie de goeden zijn,omdat zij zeer goed zijn in het beduvelen, van de partner, allemaal met het doel om bij de westerling in te kunnen likken, met als doel om straks te kunnen overheersen.
Maar ik wens jou sukses, met het onderschijden van de goede onder de kwade, lijkt me héél erg moeilijk.
En het enige argument was en is nog steeds geldelijk gewin of bezuinigen van het bedrijf, de bedrijfsmanagers en adviseurs zijn daar schuldig aan.
Toen ze niet meer nodig waren, werden ze gedumpt in de goedkope wijken, die daardoor achterstandswijken geworden zijn.
vervolgens kwam de (naieve)linkse politiek, met de "gezinshereniging" zodat de gastarbeiders hun grote gezinnen over konden laten komen, waarmee thevens het "paard van Troje" binnengahaald werdt.
Thevens importeerde men ook daarmee de anti demokratie en homohaat.
Terwijl diezelfde naive suffe linkse politiek, in het verleden stonden voor homotolerantie en intrgratie, dus ze hebben hun eigen kind met het badwater weggegooit, hoe dom, hoe inconsequent is dat niet?
Ze hebben hun eigen glazen ingegooit, door een ondemocratiesch militant volk binnen te halen door die "gezinshereniging, dat hadden ze nooit moeten doen, en die gastarbeiders, net zoals zwitserland of denemarken, na 5 jaar terug moeten sturen, want het waren GASTarbeiders, maar wat de linkse politiek toen gedaan heeft, is hun status van GAST weggenomen door het hele gezin over laten komen, en vervolgens dumpen in achterstansdswijken, waardoor je die toestanden krijgt, zoals jij ook beschreven hebt.
Daarom hou ik de linkse politiek verantwoordelijk voor, het verkwanselen van onze vrije democratie, door het binnenhalen van een volk die geen scheiding van kerk en staat kent.
Maar goed......ik zie dat jij ook specefiek op allochtonen valt, nou sukses ermee, ik voel me nooit erbij op mijn gemak, want ik hoor inderdaad ook die kinderen van mijn buurt altijd roepen dat zij ver 10 jaar de macht hebben, dat bewijst maar weer waarvoor ze eigenlijk hier zijn, en dat heb ik in mijn vorge post al gezegt.
Dus hoe weet ik nou, dat als ik ook eens een moslim vriend ontmoet, of zijn bedoelingen onbevangen en eerlijk zijn naar mij toe.
Ik ben wel eens bang, dat zo iemand mijn omgang met mij gebruikt als een portal, om hun doel te kunnen bereiken, (het verheersen van het westen).
Dus ik voel me dan nooit op mijn gemak, bij zo'n moslim jongen.
Ik weet ook niet wie de goeden zijn,omdat zij zeer goed zijn in het beduvelen, van de partner, allemaal met het doel om bij de westerling in te kunnen likken, met als doel om straks te kunnen overheersen.
Maar ik wens jou sukses, met het onderschijden van de goede onder de kwade, lijkt me héél erg moeilijk.
-

The - Expert

vroeger was rooms en protestants ook 2 verschillende culturen
amsterdammers en rotterdammers die aan 't vechten waren
lieten hun cultuurverschillen gaan en gingen samen met hagenezen op de vuist
cultuur he..
cultuur he..
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

KinKy schreef:vroeger was rooms en protestants ook 2 verschillende culturen
cultuur he..
Dat vind ik weer zo'n flauwe dooddoener en net zo bagitaliserend als dat de linkse pollitiek in de tijd van Lubbers enz.. dat deden .
Er is een wereld van verschil tussen een demokratische westerse cultuur en de militante ondemokratische overheersende van de islam die het liefste wil dat heel Ned. islamitisch wordt en dat dan de homo's weer op de brandstapel gaan.
Ik heb net de uitzending gezien op TV ned. 1 het profiel van Janmaat, waarin toegegeven werdt door de journalisten van toen, dat zij hem helemaal monddood gemaakt hebben, en ook de politieke korrectheid van 20 jaar geleden, de huidige mistoestanden van un veroorzaakt hebben.
Maar dat heb je natuurlijk niet gezien, en je kop net zoals al die linksen in het zand gestoken, omdat je niet met de feiten gekonfronteerd wil worden.
Er werdt in deze uitzending, erkent dat Janmaat wel degelijk gelijk had in zijn tokomstvoorspellingen, het is allemaal uitgekomen, inderdaad zijn er nu grote problemen, die voorkomen had kunnen worden als de politiek niet als taboe alles gebaggitaliceerd had.
Nu heden ten dage zeggen de huidige haagse politici, nog ergere dingen, dan janmaat ooit gezegt had en 20 jaar geleden absoluut niet gezegt had gekunt, vanwege het grote taboe, er werdt gewoon niet geluisterd naar de (onheil)sboodschappen, die nu uitgekomen zijn.
Dit is weer een voorbeeld van bagitaliseren, door te zeggen dat Adam en Rotterdam ook niet samen kon gaan, maar dat is iets heel wat anders, bijde volken zijn westerse volken met een westerse levenswijze.
Het is hoogstens een grappige voetbal sjovinistme, gewoon een kompetitie element, dat is heel wat anders dan een cultuursrtijd ala de middeleeuwen, met moord en doodslag, wegens Allah,
Bah... je woont natuurlijk in een sjiek pand, waar je geen last van allochtonen hebt, die mensen zoals jij zeggen altijd dat het allemaal wel meevalt, wan ZIJ wonen er niet tussen, en zittten wel te oordelen over situaties, waar anderen in moeten leven...om misselijk van te worden.
Je bent net zoals die multinationals die erg veel geld verdient hebben aan die allochtonen, en ze dan in de probleemwijken dumen, dan zijn ze er van af, en dan gaan jullie in je mooie huis in je mooie allochtonenvrije wijk ook nog eens oordelen over mensen die dagelijks in die probleemwijken wonen, en elke dag moeten vechten, om hun hoofd boven water te houden, en dan ook nog eens moeten vechten voor hun eigen hachje, tegen de moord en doodslag, plegende intolerante primitieve, overheersende bevolking, in bos en lommer al 70%
Ik ben als outochtoon en ook nog eens homo sterk in de minderheid en weer helemaal terug in de kast!!
Schandelijk gewoon, dat hebben jullie soort sjieke juppen, met je dure koophuizen op je geweten, makklijk praten hebben jullie, als je nooit met die feiten gekonfronteerd wordt.
Over struisvogelpolitiek, gesproken.
-

The - Expert

8 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Religie