Het is nu 11 feb 2012 21:19

Enkele goede homo dating sites

Zoek en/of vind een date

Berichtdoor The » 25 jul 2005 16:11

Ik heb van sommigen op het forum het advies gekregen, om eens op een datingsite te gaan.

Nou ik zit al 5 jaar op homo.nl en ook op gaydar.nl, maar het haalt niets uit, daar ik gewoon uit de boot val vanwege mijn leeftijd. :cry:

Daar men op zo'n datingsite als zoekkriteria op leeftijd zoekt b.v. tussen 20 en 45, nou dan kom ik er nooit uitrollen, omdat ik zelfs daar al boven zit, dus het heeft geen enkele zin, om daar aan mee te doen.
Er zal echt niemand zijn die zoekt op b.v. 50+
Ik heb dat zelf wel eens gedaan, nou van de 4 a 5000 profielen op zo'n site komt er maar een stuk of 10 van 50+ uitrollen, en dan zijn die nog dikwijls zonder foto, of alléén van een pik met overhangende buik of dikke kont, nou dan weet ik al hoe laat het is, niets, dus!

Daar ik helemaal niet bij deze groep hoor, qwa uiterlijk, zie mijn avatar (en dat ben ik echt recentelijk, absoluut geen fake!), maar alléén qwa leeftijd, val ik dus buiten de boot, maar wordt altijd beoordeeld op mijn leeftijd.

Maar uiterlijk, (echt waar), heb ik een figuur en koppie van een 35/40 jarige.
Dus ook als ik een foto plaats, zoals ik er ECHT uitzie en ze zien de leeftijd erbij, denken ze dat het fake is of het een oude foto van mij is, dus reageren dan niet op mijn profielen.

Dus ik ben gewoon het slachtoffer van het denkbeeld dat jongeren hebben m.b.t. mannen van 50+ (grijze muizen met een dikke buik en kalend).
Maar dat gaat voor mij helemaal niet op!!

Ik ben dan ook een uitzondering tussen mijn leeftijdsgenoten en val daarmee overal tussen de wal en het schip. :cry:
Ik hoor om mijn leeftijd niet tussen de jongeren en om mijn uiterlijk en innerlijke gevoelens niet bij de 50+ ouderen, daar ik me dan voel alsof je bij een bejaardenclub zit.

Maar ja.....dat heb je met mijn generatie, waarvan de meeste mooie mannen gestorven zijn aan de aids, daar die in de jaren 70/80 erg gewild waren dus zich sufgene'kt hebben, dus die zijn verdwenen.
Ik ken zelf al zeker 25 (toen) mooie jongens, die allemaal gestorven zijn.
De andere helft heeft wel een serieus vriendje gevonden, en woont al lang ergens in de provincie, ik zie ze soms terug met gayparade of koningginnedag, en denk...DAT zijn nou mooie ouderen, maar ja....helaas die zijn al 20 jaar of zo in een vaste relatie, dus voor mij onbereikbaar.

De rest, die nog wel leven en geen vriendje gevonden hadden (omdat ze toen ook al niet uitzagen), hebben zich kaalgeschoren en weggestopt in de donkere krochten van de warmoestraat en laten zich nooit meer bij daglicht zien in het openbaar, daar zou ik het, (vanwege mijn leeftijd), dan mee moeten doen, maar helaas zie ik toaal niets in zulke ongezonde bleke kale figuren in een leren pakkie.

Het valt me op dat er bij de hetero en bimannen WEL meer mooie en gezonde fris uitziende 50+ers over zijn, maar die hebben dan ook een ander en voorzichtger leven geleid.

Helaas zijn de heteromannen niet in voor een relatie met een homo.
En een Biman is meestal getrouwd, dus kan je soms wel eens een avontuurtje mee hebben, maar blijven toch bij hun vrouw.
Ik ken er zelf zo eentje, waar ik wel een relatie mee zou willen, maar niet van zijn vrouw af wil, en zijn vrouw is jaloers. :cry:

Dat ik, (als mooie man), nog in leven bent, komt omdat ik me nooit liet ne'ken, met als straf, dat je dan ook nooit een vriend kreeg.
(Want ik heb vele keren meegemaakt dat ze zeiden, als ik ne'kbaar was, ze verliefd op mij zouden worden, maar afknapten, omdat ik niet gene'kt wilde worden, terwijl ik toch zo'n goddelijk kontje had, zeer jammer, dus).

Maar ja, het om die reden geen vriend krijgen is dan toch een iets mildere straf dan ziek of al gestorven te zijn.
Al met al voel ik me dus op eenzame hoogte en uitgezonderd in mijn leeftijdsgroep, vooral bij de gays.
Vindt je het gek, dat ik dan gefrustreerd ben?

Ik zie namelijk nog wel mooie oudere mannen bij de hetero's.

Dus, Steve

Ik weet niet hoe ik dan op een datings site gematcht moet worden, met zulke leeftijdscriteria's en vooroordelen over het uiterlijk van ouderen, waar ik niet aan beantwoord :?:
Heb jij nog een goed advies?
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor KinKy » 25 jul 2005 18:47

altijd een probleem
je zult altijd buiten de boot blijven vallen
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Steve » 25 jul 2005 20:07

The, weet je, ik zou net zo kunnen denken als jij (alhoewel ik pas 34 ben) en dan zal het mij ook nooit of tenimmer lukken om wat voor iemand dan ook tegen tekomen.

tuurlijk, ik heb ook voorkeuren, maar ik stel het niet als voorwaarde om iemand te leren kennen. Ik kan als een blok vallen voor een 20-jarige "onschuldig" kijkend typ maar ook voor een stoere 45 jarige gast, het komt zoals het komt. En als iemand zegt niet boven de 30, dan baal ik 0,0001 seconde en ga verder. punt.

Verwachtingen hebben van iets of iemand die je niet kent maakt het voor de ander wel heel erg moeilijk om daaraan te voldoen.

Niet iedere gay wil anale sex, of stellen het als een voorwaarde voor een relatie. Doen ze dat wel dan moet je alleen maar blij zijn dat het niets werd want dan paste hij blijkbaar niet bij je.

Heb zo het gevoel dat je nogal krampachtig op zoek bent, en gezien de reactie van Kinky hierboven ben ik niet de enige die dat denkt.

Maak een profiel aan en zet daar dan vooral wat je wilt en niet wilt neer, als er na 5 jaar niemand reageert moet je jezelf afvragen of je wel realistisch bezig bent.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor luco » 26 jul 2005 00:05

Ik denk dat The ook eens iets aan zijn uitstraling moet doen. Als je steeds zo negatief denkt straal je dat dus ook uit. En wie wil er nu zo iemand.
Maar dat hebben meerdere al geprobeerd duidelijk te maken an hem.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor The » 26 jul 2005 01:13

Ja....dat weet ik, als je zo denkt als ik, wat dan weer een gevolg is, (van wat ik in bovenstaande bericht aan Steve al vertelde), die negatieve ervaringen.
Jullie weten nou mijn gedachtengang en dus knappen dan daarop af.
Maar je kent mij niet persoonlijk.

Op zo'n profiel van de datingsites, staat niets van mijn gedachtengang en staan alleen spontaan lachende foto's er op zoals je al aan mijn avatar kan zien en ik dacht dat die toch leuk uitstraalde.
Dus degene die op dat profiel mij ziet, weet niets van mijn problemen, dus kan vooralsnog niet daarover oordelen, maar toch wordt er niet gereageerd, en dat komt natuurlijk door de leeftijd die verplicht erbij staat.

Ik hoorde vandaag op het nieuws dat bij sollicitaties, geen afkomst, naam, en leeftijd zou moeten staan, om discriminatie m.b.t. selectie voor een gesprek te voorkomen.

Zoiets zou ook goed zijn voor datingsites, zodat een ieder de zelfde kans krijgt.
Ik heb de ervaring, dat als je dan persoonlijk kontakt hebt, men je leeftijd gewoon vergeet, omdat je toch een leuk of aantrekkelijk persoon bent.
Maar die kans krijg je gewoon niet, als je meteen al afgerekent wordt op je leeftijd, zonder dat ze je persoonlijk gesproken hebben, dus je krijgt niet eens de kans op een persoonlijke date, alleen vanwege je leeftijd.
The
Expert
Expert

Berichtdoor DiaperBoy » 16 aug 2005 20:16

Beste The,

Ik word een beetje verdrietig van jou manier van schrijven. Dit bedoel ik niet verkeerd maar ik heb het gevoel dat jij jezelf als een slachtoffer van de maatschappij voelt/ziet.

Ik kan het me echter wel heel goed voorstellen gezien ik zelf ook maar weinig dates heb en dergelijke maar ik voel me er niet rot onder of zo.

Ik heb de instelling dat als ik niet goed genoeg in de markt schijn te liggen, dat IK ALLEEN daar wat aan kan doen. Ik persoonlijk denk dat je gewoon de pech hebt dat men op dating sites veel te veel af gaat op het uiterlijk (ook al zie jij er best lievies uit aan je avatar te zien) en op stats die men bij zijn profiel neer zet.

Maar neem van mij aan dat er ook genoeg mannen zijn die wel verder kijken dan alleen maar een mooi koppie en een harde paal in een profiel.

Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik een jongere jongen mooi vind maar een volwassen man zeg ik zeker geen nee tegen. Ik mag dan misschien in jou beleving een van de weinigen zijn maar dan ben ik er toch weer eentje meer als dan je voorheen weet van had.

Je moet maar zo denken, als jij van jezelf weet dat jij een mooie (ebn danbedoel ik niet alleen qua uiterlijk) man bent, dan is het een ander zijn gemis als hij jou misloopt omdat hij puur op leeftijd en andere stats af is gegaan.

1 tip, en nogmaals, da's niet verkeerd bedoeld, maar stap uit die slachtofferrol en richt je meer op jezelf dan op een ander. Je zult zien dat je dan ook meer uitstraalt naar anderen toe en dat je dan wel opgemerkt word.

Of ik het allemaal bij het rechte eind heb laat ik hier maar even in het midden maar het is mijn mening en bedoeld om jou een hart onder de riem te steken.

groetjes en een knuffie! :)
DiaperBoy
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor ChatNOT » 18 aug 2005 18:14

Geef eens een link naar je profiel The, laat mij eens zien of die nou echt zo erg is als jij denkt dat anderen denken
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor The » 07 okt 2005 03:24

ChatNOT schreef:Geef eens een link naar je profiel The, laat mij eens zien of die nou echt zo erg is als jij denkt dat anderen denken

Ik heb nu pas naar deze posts gekeken en zie dat nu pas

Ik ben al een tijdje niet op mijn profiel geweest bij "gaydar" en zie dat zij de mooiste foto's van mij wegehaald hebben, met als argument dat het te explesiet sexueel is, terwijl ik daar alleen maar in een sportbroekje stond en nog netjes ook.
Terwijl ik bij andere profielen op gaydar nog genoeg andere foto's zie van wel naakte pikken of konten, en korte broekjes met een dikke paal er in en die zijn niet gecencureerd!!
Daar begrijp ik niets van, blijkbaar ligt het aan dat je niet betaalt heb, en dan je foto's gesencureed worden, wat een commerciele zooi :!: :evil:
Ze zijn echt gek geworden daar, er heerst daar echt ouderen discriminatie :evil: :evil:
Ik heb ze al een boze mail gestuurt

Mijn Profiel daar is http://gaydar.nl/theodoor

En hun mailadres is support@gaydar.nl
Hopelijk krijg ik hulp met het bekogelen van gaydar :shock:
The
Expert
Expert

Berichtdoor maestro » 07 okt 2005 08:07

net je profiel bekeken....

Looking For

Een aardige gozer die mij aardig vindt.

tsja... is alles daar nietmee gezegd?!? :roll:
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor The » 08 okt 2005 01:42

maestro schreef:net je profiel bekeken....

Looking For

Een aardige gozer die mij aardig vindt.

tsja... is alles daar nietmee gezegd?!? :roll:

Bedoel je dat negatief? je hebt de gewone foto's gezien en daarmee is verklaart, waarom ik daar geen reakties op krijg?

Moet je eens die twee andere recentere en véél mooiere foto,s in sportbroek, (zie er tegenwoordig veel spannender uit),, zien, die ze weggehaald hebben.
Hopelijk zetten ze die na mijn boze mail, weer terug.

Het is gewoon belachelijk en achterlijk, dat een homosite foto's van mannen in sportkleding censureren, gut zo loop ik ook in de zomer op strand, park, of sportveld, belachelijkgewoon als ze dat censureren, dan zou elke sporter gecensureerd moeten worden in hun optiek.
Op TV Eurosport zie je meer erotiche outfits, moet dat tegenwoordig ook gecensureerd worden?

Waar IK misselijk van wordt, zijn de profielen met foto's waarin mannen met dildo's in hun kont zitten maar DIE zijn NIET gecensureerd bij Gaydar.
Ze zijn ECHT gek geworden daar.... :x
The
Expert
Expert

Berichtdoor The » 11 okt 2005 02:45

Hoera ! nadat ik Gaydar een boze mail gestuurt had, hebben ze mijn mooie foto's weer vrijgegeven. :P

Ze zeiden dat ze deuzenden foto's met de hand beoordeeld hadden.
ik begrijp niet wat vooe een criteria ze aan houden, daar zij op verschillende profielen, soms de naaktfoto's gewoon hadden laten en foto's met een broekje aan, gesencureerd hadden, raar hoor. :?

http://gaydar.nl/theodoor
The
Expert
Expert

Keer terug naar Gay Dating