En nog een onzekerheidstopic...
36 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
hey iedereen!
Ik ben 13 jaar, en woon in het noorden. Ik had tot voor kort een vriendin, bijna een jaar, maar ik zit al veel langer met mijn seksuele geaardheid. En sinds ik op de middelbare school zit, ben ik misschien ook wel verliefd op een oudere jongen (2 klassen hoger). Als ik hem zie in de gang, moet ik vaak spontaan blozen, wat ik anders nooit heb. En iedere keer als hij tegen me praat kan ik wel uit mijn woorden komen, maar daarna, als hij weg is, dan voel ik me, tsja... Niemand weet dit nog, maar ik heb echt geen flauw idee wat ik ermee moet. Ik ben daarom maar lid geworden van dit forum, zodat ik om raad kon vragen. Ik had zelfs al niet verwacht dat ik dit zou durven, aangezien ik voorlopig bang ben herkend te worden...
Ik ben 13 jaar, en woon in het noorden. Ik had tot voor kort een vriendin, bijna een jaar, maar ik zit al veel langer met mijn seksuele geaardheid. En sinds ik op de middelbare school zit, ben ik misschien ook wel verliefd op een oudere jongen (2 klassen hoger). Als ik hem zie in de gang, moet ik vaak spontaan blozen, wat ik anders nooit heb. En iedere keer als hij tegen me praat kan ik wel uit mijn woorden komen, maar daarna, als hij weg is, dan voel ik me, tsja... Niemand weet dit nog, maar ik heb echt geen flauw idee wat ik ermee moet. Ik ben daarom maar lid geworden van dit forum, zodat ik om raad kon vragen. Ik had zelfs al niet verwacht dat ik dit zou durven, aangezien ik voorlopig bang ben herkend te worden...
- Top Secret
- Ontdekkend

Bang om herkend te worden hoef je hier niet te zijn, je bent hier zo anoniem als je zelf wilt zijn.
Verder vind ik het goed van je dat je de eerste stap hebt gezet om wat meer te weten te komen over homosexualiteit. En een adviesje: Doe het rustig aan met het uitzoeken van "je eigen identiteit", je bent immers pas 13, dus tijd genoeg
Enneh, vraag gerust van alles, er komt vast wel een wijze raad
Verder vind ik het goed van je dat je de eerste stap hebt gezet om wat meer te weten te komen over homosexualiteit. En een adviesje: Doe het rustig aan met het uitzoeken van "je eigen identiteit", je bent immers pas 13, dus tijd genoeg
Enneh, vraag gerust van alles, er komt vast wel een wijze raad
Better pray for your sins
'Cuz the gay messiah's coming
'Cuz the gay messiah's coming
-

tim27 - Ontdekkend

Ik ben er eigenlijk ook wel vrij zeker van dat ik niet helemaal hetero ben, aangezien mijn gevoelens voor die jongen dat zeker niet zijn. En die vriendin die ik had, zag ik ook maar 1x per maand, dus dat stelde niet zo veel voor, maar als ik haar zag toch weer wel. Ik wil ook niet ontkennen dat ik nooit verliefd ben geweest op haar, maar zeker niet zo erg als op die jongen. Laatst viel het trouwens ook iemand op dat ik aan het staren was, en toen stond hij aan de andere kant van de gang...vandaar. Ik schrok daar toen zelf best wel van...
- Top Secret
- Ontdekkend

De hoofdvraag van deze topic is eigenlijk, zit er op het moment nog iemand in zo'n situatie / heeft iemand dit meegemaakt
- Top Secret
- Ontdekkend

Wat maakt het uit.
Homo Bi of Hetro.
Gaat erom dat je van je hart geen moordkuil maakt.
Als je zelf al aangeeft dat je niet voor 100% hetro bent, dan zou je dus Bi kunnen zijn.
Maar als je 13 bent zit je ook in een soort ontdekkings fase. Ik zal me er echt nog niet druk om maken. Er zijn heel veel hetro's die rond hun 13 best wel eens naar jongens gekeken hebben en er zelfs verliefd op werden. Dat heeft echt allemaal te maken met je ontekkingsfase.
Homo Bi of Hetro.
Gaat erom dat je van je hart geen moordkuil maakt.
Als je zelf al aangeeft dat je niet voor 100% hetro bent, dan zou je dus Bi kunnen zijn.
Maar als je 13 bent zit je ook in een soort ontdekkings fase. Ik zal me er echt nog niet druk om maken. Er zijn heel veel hetro's die rond hun 13 best wel eens naar jongens gekeken hebben en er zelfs verliefd op werden. Dat heeft echt allemaal te maken met je ontekkingsfase.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

Die ontdekkingsfase duurt dan nu al meer dan 2 jaar, en ik ben daarvan al zo'n jaar op die jongen verliefd... Ik denk toch niet dat er veel hetero's zijn die dat hebben. 
2b or n2b Gay
- Top Secret
- Ontdekkend

Onder de 18 mag je niet eens van de wet.
En zo rond de 14 zit je in de pubertijd, dan is er nog niets duidelijk, dan is het maar een beetje spelen.
Pas bij 16 zou je het kunnen weten en dan moet je nog 2 jaar wachten voor de wet.
Als je nu op je 13e met een van 18 gaat, kan die van 18 gestraft worden voor de wet, dus die van 18 en ouder kijkt wel uit om zo een risiko te lopen om voor de wet gestraft te worden wegens pedofilie.
En zo rond de 14 zit je in de pubertijd, dan is er nog niets duidelijk, dan is het maar een beetje spelen.
Pas bij 16 zou je het kunnen weten en dan moet je nog 2 jaar wachten voor de wet.
Als je nu op je 13e met een van 18 gaat, kan die van 18 gestraft worden voor de wet, dus die van 18 en ouder kijkt wel uit om zo een risiko te lopen om voor de wet gestraft te worden wegens pedofilie.
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

Die jongen is +/- 2 jaar ouder en ik wil er op zich ook nog niet mee naar bed ofsow, ik vraag me gewoon af of hoe het komt dat ik verliefd(als het dat is) op hem ben en dat gevoel heb ik al 2 jaar, en ik krijg hem gewoon niet uit mijn hoofd, ik blijf over hem fantaseren. Het is trouwens ook niet de 1e jongen waar ik over fantaseer, maar wel dat het zo serieus is. (iets wat ik nooit bij meisjes heb gehad)
2b or n2b Gay
- Top Secret
- Ontdekkend

Ik weet ook niet of hij homo of hetero is, ik denk eigenlijk dat hij hetero is, maar ik hoop natuurlijk van niet. Maar hoe zou ik het ook bij hem kunnen zien als ik het van mezelf niet weet?
2b or n2b Gay
- Top Secret
- Ontdekkend

Ik raad je aan om hem met rust te laten, als hij er niks van zou willen weten, dan moet je dat stomweg accepteren.
Hij moet op dit moment dus 15 jaar zijn, dus in de pubertijd. Laat hem die zelf doorlopen, en ga jij ook jou pubertijd gewoon doorlopen met alles wat er bij komt kijken. Ook de sexuele voorkeur.
Als je graag wil horen dat jij homo bent of bi bent, dan bij deze.
Maar als jij graag wil horen dat je hetro bent. Ook goed, dan ben je hetro.
Ik zou me er nu zeker niet zo druk om maken.
Als je verliefd bent, oke, geniet ervan, dat is een best fijn gevoel.
Maar wordt niet gefrustreerd als je niet bij jou grote liefde kan, dat kan er ook bij horen. Jammer dan voor je, maar troost je met de gedachte dat iedereen dat wel eens is overkomen, en misschien in bij jonge homo's des te meer.
Leven is hard, maar o,zo mooi
Hij moet op dit moment dus 15 jaar zijn, dus in de pubertijd. Laat hem die zelf doorlopen, en ga jij ook jou pubertijd gewoon doorlopen met alles wat er bij komt kijken. Ook de sexuele voorkeur.
Als je graag wil horen dat jij homo bent of bi bent, dan bij deze.
Maar als jij graag wil horen dat je hetro bent. Ook goed, dan ben je hetro.
Ik zou me er nu zeker niet zo druk om maken.
Als je verliefd bent, oke, geniet ervan, dat is een best fijn gevoel.
Maar wordt niet gefrustreerd als je niet bij jou grote liefde kan, dat kan er ook bij horen. Jammer dan voor je, maar troost je met de gedachte dat iedereen dat wel eens is overkomen, en misschien in bij jonge homo's des te meer.
Leven is hard, maar o,zo mooi
-

luco - Post Lord

Ik ben net (een paar weken) 15 en ik verwonder me er elke keer weer over dat mensen zoveel twijfels over hun geaardheid hebben. Ik weet eigenlijk niet wanneer ik er achter kwam, ik wist het volgens mij altijd al geweest.
Ik ben ook verlieft alleen op iemand in een klas lager:p Eigenlijk precies het zelfde wat jij hebt.
Hijs best wel Gay (en fucking knap)maarja moet ik naar hem toe gaan en het zomaar vragen?
Ik ben nu wat voorzichtiger want ik ben al verlieft geweest en dat is niks geworden. Ik durf hem nu niet eens op msn toe te voegen... En dat doet hij ook niet (dus hopelijk durft hij het ook niet of het kan hem geen kut schelen.)
- Maar een paar vragen:
*wordt je verliefder van binnen van hem of haar?
*weetje zeker dat je niet geil wordt van mannen op tv ofzo? het kan ook zijn dat je op 1 typ jongens valt en niet op veel andere?
*isie een beetje gayish? Heeft ie verkering? Heb je wel eens oogcontact met hem?Praat je met hem op msn? gaat ie goed met meisjes om?
Nou als je hem leuk vind ga er dan voor, je weet nooit wat voor moois er uit kan komen.
Maar let op je gevoelens en laat je hart niet gebroken worden.
Ik ben ook verlieft alleen op iemand in een klas lager:p Eigenlijk precies het zelfde wat jij hebt.
Hijs best wel Gay (en fucking knap)maarja moet ik naar hem toe gaan en het zomaar vragen?
Ik ben nu wat voorzichtiger want ik ben al verlieft geweest en dat is niks geworden. Ik durf hem nu niet eens op msn toe te voegen... En dat doet hij ook niet (dus hopelijk durft hij het ook niet of het kan hem geen kut schelen.)
- Maar een paar vragen:
*wordt je verliefder van binnen van hem of haar?
*weetje zeker dat je niet geil wordt van mannen op tv ofzo? het kan ook zijn dat je op 1 typ jongens valt en niet op veel andere?
*isie een beetje gayish? Heeft ie verkering? Heb je wel eens oogcontact met hem?Praat je met hem op msn? gaat ie goed met meisjes om?
Nou als je hem leuk vind ga er dan voor, je weet nooit wat voor moois er uit kan komen.
Maar let op je gevoelens en laat je hart niet gebroken worden.
ok, hier mijn antwoorden
* ik word zeker verliefder als ik hem zie, ik krijg hem ook niet uit mijn hoofd en denk vaak aan hem
*ik word wel geil van mannen, en niet alleen op tv, maar ook internet (
) en niet , of in ieder geval minder, van vrouwen
* Hij is eigenlijk vrij nichterig, tot het doen alsof hij een jongen zoent en doen alsof hij (andere) jongens leuk vindt, maar ik denk dat hij dat doet om op te vallen en niet omdat hij het echt is, hij kan ook erg goed acteren weet ik van hem.
*Hij heeft voor zover ik het weet geen verkering
*ik heb vaak oogcontact met hem, en praat ook wel eens met hem, maar heb dan niet het gevoel dat hij hetzelfde voelt voor mij. Ik laat het ook totaal niet merken. (ik doe wel tegen anderen alsof ik hem leuk vindt, maar doe dat ook zo overdreven dat iedereen denkt dat ik het niet meen, dat weet ik wel zeker)
*ik heb hem niet op msn, maar dat komt nog wel
*ik weet niet hoe hij over het algemeen met meisjes omgaat, zo goed ken ik hem ook niet. Maar ik denk ongeveer net zo als ik, of iets minder. (ik ga eigenlijk vrij veel met meisjes om, wordt ook wel eens een player genoemd, hoe ironisch)
Ik ben trouwens toch veel te schijterig om het tegen hem te zeggen en ik wil hem er (nu nog) niet mee lastig vallen. Niemand weet ook nog wat ik voel, het is wel erg moeilijk om er dan ook nog meteen bij te vertellen dat je ook nog op hem verliefd bent bij je eerste coming-out. 'k laat hem voorlopig dus met rust, ik vertel het dus niet, maar hoop toch dat hij ook gay is en zelf misschien iets doet
(dank voor de reactie van Rotterdammertje)
* ik word zeker verliefder als ik hem zie, ik krijg hem ook niet uit mijn hoofd en denk vaak aan hem
*ik word wel geil van mannen, en niet alleen op tv, maar ook internet (
* Hij is eigenlijk vrij nichterig, tot het doen alsof hij een jongen zoent en doen alsof hij (andere) jongens leuk vindt, maar ik denk dat hij dat doet om op te vallen en niet omdat hij het echt is, hij kan ook erg goed acteren weet ik van hem.
*Hij heeft voor zover ik het weet geen verkering
*ik heb vaak oogcontact met hem, en praat ook wel eens met hem, maar heb dan niet het gevoel dat hij hetzelfde voelt voor mij. Ik laat het ook totaal niet merken. (ik doe wel tegen anderen alsof ik hem leuk vindt, maar doe dat ook zo overdreven dat iedereen denkt dat ik het niet meen, dat weet ik wel zeker)
*ik heb hem niet op msn, maar dat komt nog wel
*ik weet niet hoe hij over het algemeen met meisjes omgaat, zo goed ken ik hem ook niet. Maar ik denk ongeveer net zo als ik, of iets minder. (ik ga eigenlijk vrij veel met meisjes om, wordt ook wel eens een player genoemd, hoe ironisch)
Ik ben trouwens toch veel te schijterig om het tegen hem te zeggen en ik wil hem er (nu nog) niet mee lastig vallen. Niemand weet ook nog wat ik voel, het is wel erg moeilijk om er dan ook nog meteen bij te vertellen dat je ook nog op hem verliefd bent bij je eerste coming-out. 'k laat hem voorlopig dus met rust, ik vertel het dus niet, maar hoop toch dat hij ook gay is en zelf misschien iets doet
(dank voor de reactie van Rotterdammertje)
2b or n2b Gay
- Top Secret
- Ontdekkend

Nou kijk mannetje,
Ik denk eigenlijk dat je Homo bent, dat is denk ik wel duidelijk. Accepteer het, das denk het beste. En als je geen homo bent dan minimaal bi met een voorkeur voor jongens. Me buurmeisje is ook bi en heeft ook een voorkeur voor jongens, maar het is ook moeilijker voor haar om aan een meisje te komen.
-eerst moet je hem beter leren kennen dus gewoon toevoegen bij msn. Daar is toch niks engs aan, misschien durft je het niet, maar mischien hij ook niet (denk maar)
-leer hem beter kennen, het is belangrijk is hem beter te leren kennen. Want ik je loopt op een dag naar hem toe: ''He ik ben homo wil je verkering met me''
Als je hem beter leert kennen kom je ervan zelf wel achter of hij het is of niet.
-En als jullie betere vrienden worden kan je naar stad gaan enzo. Ik weet niet of je in een flinke stad woont waar je wat voorzieningen hebt. Maar let wel op dat zijn gedrag of singialen te veel invloed op je stemming hebben zowel negatief als positief. Want anders heb je straks misschien een gebroken hart.
- WHuaha met dat player; dat herken ik heel erg!!! Ze moesten eens weten!
-Maar doe wel een beetje je best ervoor (je weet maar nooit), weetje hoe lauw het is om verkering te hebben, en al helemaal nu de zomer eraan komt.
HOUD ONS OP DE HOOGTE, of iniedergeval mij, kben benieuwd
Ik denk eigenlijk dat je Homo bent, dat is denk ik wel duidelijk. Accepteer het, das denk het beste. En als je geen homo bent dan minimaal bi met een voorkeur voor jongens. Me buurmeisje is ook bi en heeft ook een voorkeur voor jongens, maar het is ook moeilijker voor haar om aan een meisje te komen.
-eerst moet je hem beter leren kennen dus gewoon toevoegen bij msn. Daar is toch niks engs aan, misschien durft je het niet, maar mischien hij ook niet (denk maar)
-leer hem beter kennen, het is belangrijk is hem beter te leren kennen. Want ik je loopt op een dag naar hem toe: ''He ik ben homo wil je verkering met me''
Als je hem beter leert kennen kom je ervan zelf wel achter of hij het is of niet.
-En als jullie betere vrienden worden kan je naar stad gaan enzo. Ik weet niet of je in een flinke stad woont waar je wat voorzieningen hebt. Maar let wel op dat zijn gedrag of singialen te veel invloed op je stemming hebben zowel negatief als positief. Want anders heb je straks misschien een gebroken hart.
- WHuaha met dat player; dat herken ik heel erg!!! Ze moesten eens weten!
-Maar doe wel een beetje je best ervoor (je weet maar nooit), weetje hoe lauw het is om verkering te hebben, en al helemaal nu de zomer eraan komt.
HOUD ONS OP DE HOOGTE, of iniedergeval mij, kben benieuwd
probleempje: ik heb z'n msn adres niet... K weet wel iemand van wie ik hem kan krijgen maar die zei ook dat hij haast nooit op msn is...
2b or n2b Gay
- Top Secret
- Ontdekkend

Ik sluit me hier bij aan.
Maar ik wil je wel waarschuwen om niet door een al te roze zonnebril te kijken.
Verliefd zijn is iets prachtigs, je voelt je goed, en je barst van de energie.
Maar het frustrerende hiervan is dat je nu niet weet of het wederzijds is. Dit kost je dus energie. Je wordt er vrij onzeker door, en het gaat door je hoofd spoken en misschien zie je dingen die er niet echt zijn.
Daar wil ik je voor waarschuwen.
Verder vind ik het wel harstike goed van je dat je er wel over durft te praten.
Ik heb daar best wel respect voor. Je gaat tenminste niet bij de pakken neer zitten.
Maar wat we ook voor advies geven, je zult het echt zelf moeten doen, niemand van ons weet jou situatie beter dan je zelf. Je kunt het allemaal uitleggen aan ons, maar nog zullen we het fijne er niet van weten.
Het enige dat ik je dan zou kunnen zeggen, is ga je gevoel achterna, als jij denkt dat het moment daar is om op hem af te stappen, ga er dan voor.
Ik wens je iniedergeval erg veel succes, en als ik al je berichten zo lees, en degene waar je verliefd op bent zou homo zijn, en hij zou voor je vallen, dan weet ik zeker dat hij daar geen spijt van zou krijgen.
Ik vind je erg oprecht.
Mijn complimenten
Ik zou bijna jaloers worden op de gene waar je voor valt
Maar ik wil je wel waarschuwen om niet door een al te roze zonnebril te kijken.
Verliefd zijn is iets prachtigs, je voelt je goed, en je barst van de energie.
Maar het frustrerende hiervan is dat je nu niet weet of het wederzijds is. Dit kost je dus energie. Je wordt er vrij onzeker door, en het gaat door je hoofd spoken en misschien zie je dingen die er niet echt zijn.
Daar wil ik je voor waarschuwen.
Verder vind ik het wel harstike goed van je dat je er wel over durft te praten.
Ik heb daar best wel respect voor. Je gaat tenminste niet bij de pakken neer zitten.
Maar wat we ook voor advies geven, je zult het echt zelf moeten doen, niemand van ons weet jou situatie beter dan je zelf. Je kunt het allemaal uitleggen aan ons, maar nog zullen we het fijne er niet van weten.
Het enige dat ik je dan zou kunnen zeggen, is ga je gevoel achterna, als jij denkt dat het moment daar is om op hem af te stappen, ga er dan voor.
Ik wens je iniedergeval erg veel succes, en als ik al je berichten zo lees, en degene waar je verliefd op bent zou homo zijn, en hij zou voor je vallen, dan weet ik zeker dat hij daar geen spijt van zou krijgen.
Ik vind je erg oprecht.
Mijn complimenten
Ik zou bijna jaloers worden op de gene waar je voor valt
-

luco - Post Lord

indd Luco! Je komt erg leuk over!!
Mar heeft ie geen profielen site??!!! Wie heeft dat tegenwoordig niet :s
Cu2, Party peepz, hyves, my space?? daar staan meestal wel e-mails op...
Mar heeft ie geen profielen site??!!! Wie heeft dat tegenwoordig niet :s
Cu2, Party peepz, hyves, my space?? daar staan meestal wel e-mails op...
Dank je:D
Ik heb erg lang geen profielsite gehad
Sinds kort dan op aandringen dan
Maar ook al heeft iemand een profielsite, dan nog wil dat niet zeggen dat je er op komt.
Bij mij enkel als je toegevoegd bent op msn
Ik heb erg lang geen profielsite gehad
Sinds kort dan op aandringen dan
Maar ook al heeft iemand een profielsite, dan nog wil dat niet zeggen dat je er op komt.
Bij mij enkel als je toegevoegd bent op msn
-

luco - Post Lord

Top Secret schreef:probleempje: ik heb z'n msn adres niet... K weet wel iemand van wie ik hem kan krijgen maar die zei ook dat hij haast nooit op msn is...
Haast nooit betekend dus dat die er wel eens op zit
Positief bekijken zoiets.
-

luco - Post Lord

Klopt, morgen zie ik mijn contactpersoon (in zijn familie) weer en dan zal ik het maar ff vragen
2b or n2b Gay
- Top Secret
- Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast