En nog een onzekerheidstopic...
36 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Dank je, maar ik zou er (in ieder geval het komende jaar) nog maar niets van verwachten. Maar ja, wie weet...
2b or n2b Gay
- Top Secret
- Ontdekkend

Nou, ik heb hem toegevoegd op msn en heb hem een e-mail gestuurd.
(ik wist trouwens niet echt wat ik daarin moest zetten
.) Maar ja, ik heb het gedaan en een goed begin... We zullen wel zien.
2b or n2b Gay
- Top Secret
- Ontdekkend

Neej, ik denk 't niet, maar hij is inderdaad nooit online. Ik heb misschien al gezegd in deze topic dat ik vaak tegen mijn klasgenoten doe 'alsof' ik hem helemaal te gek vind (zo niet, bij deze). Dit helpt mij ook om het niet op te laten vallen, gezien het feit dat niemand me gelooft (toch?). Maar ik weet nu eigenlijk zelf niet meer wat ik voel, het is echt moeilijk om contact met hem te leggen, en als het er is is het kort. Hij komt wel altijd superaardig over, en het is niet kort doordat hij mij niet mag (heb ik het gevoel) maar ik zie hem niet zo vaak, en als ik hem zie zie ik hem op school, vaak vlak voor / na een les/toneel. Dan is hij niet erg lang beschikbaar
. Ik weet nu eigenlijk niet meer wat ik voor hem voel, ik denk vaak aan hem, maar is dat niet omdat ik het nu ook graag wil zijn, ik wil al geen hetero meer zijn... En zou ik nog wel verliefd op hem zijn of denk ik dat alleen omdat ik nu gewend ben (ik probeer er zo langzamerhand mee te stoppen, maar dat lukt niet zo goed) om te doen alsof ik hem leuk vind en ook best wel gayish, of nichterig als je het zo wil noemen, te doen. Heb ik mezelf dit aangeleerd door een uit de hand gelopen grap, want dat was het eerst, of ben ik dit uit mezelf gaan doen? Ik weet het ff niet meer, en ik ben weer, helaas, onzeker.
Ik heb nog ff op expreszo.nl gekeken, een homosite voor jongeren, maar die viel me best wel tegen, weinig serieuse overpeinzingen en vergelijkbare situaties. Meer een soort druk café of zo, maar dan op internet.
Ik heb trouwens ook net Brokeback Mountain gezien, en zo wil ik echt niet eindigen (als Ennis).
Ik heb nog ff op expreszo.nl gekeken, een homosite voor jongeren, maar die viel me best wel tegen, weinig serieuse overpeinzingen en vergelijkbare situaties. Meer een soort druk café of zo, maar dan op internet.
Ik heb trouwens ook net Brokeback Mountain gezien, en zo wil ik echt niet eindigen (als Ennis).
2b or n2b Gay
- Top Secret
- Ontdekkend

Ik heb net aan mijn moeder verteld dat ik twijfelde, ik tril helemaal... Ik ben echt blij dat het eruit is. Ze pakte het heel goed op, of zo deed ze zich voor. Echt blij, maar wel superzenuwachtig over hoe het nu verder gaat. Ondertussen tril ik nog harder
. maar het is er wel uit
2b or n2b Gay
- Top Secret
- Ontdekkend

Top Secret schreef:hey iedereen!
Ik ben 13 jaar, en woon in het noorden. Ik had tot voor kort een vriendin, bijna een jaar, maar ik zit al veel langer met mijn seksuele geaardheid. En sinds ik op de middelbare school zit, ben ik misschien ook wel verliefd op een oudere jongen (2 klassen hoger). Als ik hem zie in de gang, moet ik vaak spontaan blozen, wat ik anders nooit heb. En iedere keer als hij tegen me praat kan ik wel uit mijn woorden komen, maar daarna, als hij weg is, dan voel ik me, tsja... Niemand weet dit nog, maar ik heb echt geen flauw idee wat ik ermee moet. Ik ben daarom maar lid geworden van dit forum, zodat ik om raad kon vragen. Ik had zelfs al niet verwacht dat ik dit zou durven, aangezien ik voorlopig bang ben herkend te worden...
heb ook zoiets, ben ook nog zo jong...
Top Secret schreef:Ik heb net aan mijn moeder verteld dat ik twijfelde, ik tril helemaal... Ik ben echt blij dat het eruit is. Ze pakte het heel goed op, of zo deed ze zich voor. Echt blij, maar wel superzenuwachtig over hoe het nu verder gaat. Ondertussen tril ik nog harder. maar het is er wel uit
Hee, geweldig hoor dat je de stap hebt gezet. Wat nu verder, ach ik zou me daar nu niet zo druk over maken. Gewoon verder ademen zou ik zeggen.
Dat je staat te trillen lijkt me heel normaal gezien de onzekerheid waar je mee zit en misschien toch de angst die er bij komt kijken. Geloof me dat vrijwel iedereen hier mee gezeten heeft toen die zijn ouders vertelde dat die twijfelde of vertelde dat die homo is. Dat trillen gaat wel over.
Trouwens, voor iemand van 13 jaar vind ik je erg volwassen overkomen. Ik heb al je berichten nog eens nagelezen, en je komt bij mij erg volwassen over, ik zou kunnen gaan twijfelen of je inderdaad wel 13 bent en niet stiekem ouder
Maar ik geloof je wel hoor
Wat die klasgenoot van je betreft, ook daar zou ik me niet erg druk over maken. Je hebt het vermoeden dat hij je niet mag begrijp ik uit je verhaal.
Waar maak je dat uit op als ik vragen mag. Het kan zijn dat je dat denkt omdat hij erg weinig contact met je zoekt, je bent nou eenmaal verliefd op hem of je dat nu wilt of niet. En verliefdheid maakt dat je erg allerd bent op degene waar je verliefd op bent. Maar brengt je ook van je stuk als je niet uitkijkt.
Ik denk niet dat iemand je hier echt advies in kan geven, uiteindelijk ben je het toch zelf die het moet doen.
Het enige dat ik je kan geven is dat als ik in jou schoenen sta het rustiger aan doen met die jongen uit je klas hoewel dat de eerste tijd moeilijk is, maar ook dat zal slijten.
Er zij genoeg jongens op deze aardbol, en je bent nog best wel jong, dus alles sal reg komme:wink:
Ik zou het bijna jammer gaan vinden dat je nog zo jong bent
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

Even een paar aanmerkingen op je bericht, hij zit niet bij me in de klas. Anders zou ik inderdaad wel erg hard van stapel lopen. Maar helaas zit hij niet bij me in de klas, en daar is ook meteen de reden dat hij weinig contact zoekt, hij heeft er geen reden toe. Een jongen die in de 4e klas zit zoekt nou eenmaal niet zo snel vriendschap met mensen in de 2e klas. Toch gaan we wel vriendschappelijk met elkaar om, alleen zie ik hem niet zo vaak. Het meisje van wie ik zijn e-mailadres kreeg vertelde een tijdje geleden ook dat ze het laatst met hem, zij kent hem beter, over mij gehad had, en dat hij mij wel mocht en ook nog wat leuke dingen die hij over me gezegd had. Nu besef ik ook wel dat iedereen dat had kunnen zeggen zonder daar ook verder iets mee te bedoelen en dat is ook waarschijnlijk het geval. Dit meisje weet overigens niet dat ik het echt meen dat ik hem leuk vindt, zoals iedereen eigenlijk, maar het was wel de manier om aan zijn e-mail te komen. Ze praatte met mij over hem toen we weer eens deden 'alsof' ik hem heel leuk vind. Ik heb haar wel eens gevraagd of ze dat niet vervelend begint te vinden maar ze vond het wel grappig (ik vind het zo langzamerhand wel vervelend, maar dan kan ik het helemaal met niemand erover praten. Toch heb ik besloten daarmee te stoppen)
Om even terug te komen op dat ik zou denken dat hij mij niet aardig vindt, dat is niet waar. Ik weet dat hij me wel mag, maar ik ben niet iemand waarmee hij hele goede vrienden mee zou kunnen worden gezien we elkaar niet zo goed kennen en er voor hem ook niet een specifieke reden is om mij te leren kennnen, maar ook niet om mij niet te leren kennen. Als ik niet verliefd op hem was geworden zou ik ook niet/nauwelijks contact met hem zoeken. Maar hiervoor zou je er denk ik toch net iets dichterbij moeten staan.
Ik doe trouwens heel rustig aan, ik zoek contact met hem, maar dring mezelf niet op. Het enige is dat ik als ik over hem wil praten zo extreem moet doen dat het niet geloofwaardig over komt. Dit is wel fijn, want dan kan ik er tenminste over praten als niemand het echt gelooft. Toch wil ik hiermee stoppen want anders ben ik bang mezelf te bedriegen als het gevoel over is, door toch door te gaan met doen alsof. Hij weet niet dat ik zo doe over hem, en ik zou ook niet zo doen waar hij bij is.
Het trillen: dat is inderdaad over, maar ik schreef dat ook nog geen minuut na het gesprek met mijn moeder. Ik twijfel wel of het haar nu erg uit maakt, ik merk niets aan haar. Eigenlijk ben ik daar ook wel heel erg blij mee.
Het ouder lijken:
Dat hoor ik wel vaker, maar ik ben echt 13, en niet ouder.
Om even terug te komen op dat ik zou denken dat hij mij niet aardig vindt, dat is niet waar. Ik weet dat hij me wel mag, maar ik ben niet iemand waarmee hij hele goede vrienden mee zou kunnen worden gezien we elkaar niet zo goed kennen en er voor hem ook niet een specifieke reden is om mij te leren kennnen, maar ook niet om mij niet te leren kennen. Als ik niet verliefd op hem was geworden zou ik ook niet/nauwelijks contact met hem zoeken. Maar hiervoor zou je er denk ik toch net iets dichterbij moeten staan.
Ik doe trouwens heel rustig aan, ik zoek contact met hem, maar dring mezelf niet op. Het enige is dat ik als ik over hem wil praten zo extreem moet doen dat het niet geloofwaardig over komt. Dit is wel fijn, want dan kan ik er tenminste over praten als niemand het echt gelooft. Toch wil ik hiermee stoppen want anders ben ik bang mezelf te bedriegen als het gevoel over is, door toch door te gaan met doen alsof. Hij weet niet dat ik zo doe over hem, en ik zou ook niet zo doen waar hij bij is.
Het trillen: dat is inderdaad over, maar ik schreef dat ook nog geen minuut na het gesprek met mijn moeder. Ik twijfel wel of het haar nu erg uit maakt, ik merk niets aan haar. Eigenlijk ben ik daar ook wel heel erg blij mee.
Het ouder lijken:
Dat hoor ik wel vaker, maar ik ben echt 13, en niet ouder.
2b or n2b Gay
- Top Secret
- Ontdekkend

Toch wel grappig allemaal wat je meemaak.
Ik zit in zo'n vergelijkbare situatie, alleen kun je mij vergelijken met degene die 2 klassen hoger zit. Inmiddels is ons contact wel een stuk verder als die bij jou. En het is best wel een heel leuk contact. We kennen elkaar nu via msn en daar zijn we dan ook erg vaak aan het kletsen met elkaar.
Ik zit in zo'n vergelijkbare situatie, alleen kun je mij vergelijken met degene die 2 klassen hoger zit. Inmiddels is ons contact wel een stuk verder als die bij jou. En het is best wel een heel leuk contact. We kennen elkaar nu via msn en daar zijn we dan ook erg vaak aan het kletsen met elkaar.
-

luco - Post Lord

Tsja, ik weet niet echt hoe ik het moet verwoorden, maar ik vind hem niet leuk meer
. Jammer, maar terecht, na wat ik over hem hoor en wat ik ook zelf zie. Ik twijfel nu wel meer aan mijn geaardheid, doordat ik nu niet erg veel houvast meer heb, maar dat ik hier nog kom zegt, denk ik, genoeg over dat ik nog nadenk. Misschien word ik wel weer verliefd op een jongen, maar dan op iemand die ik wel ken, waar ik ook contact mee kan leggen. En niet meer iemand die zich boven alles en iedereen voelt staan, en zichzelf vereenzaamt door niet in te zien dat hij evenveel waard is en dat (onbewust??) laat blijken. Niet dat ik hem helemaal niet meer aardig vind, maar ik ben misschien weer iets verstandiger en ik zoek wel weer een leuk iemand (m/v, we zullen zien) om iets mee te krijgen. (p.s. zou ik op oudere jongens vallen? Het valt me op dat ik daar veel meer naar kijk, terwijl ik bij meisjes juist meer naar meisjes van dezelfde leeftijd kijk). In ieder geval zal ik proberen om zo min mogelijk na te denken over op wie ik verliefd word en dan zie ik vanzelf of mijn hart op m/v valt.
(p.s. als je dit een vreemd bericht vindt, dat vind ik zelf ook)
Top Secret
(p.s. als je dit een vreemd bericht vindt, dat vind ik zelf ook)
Top Secret
2b or n2b Gay
- Top Secret
- Ontdekkend

Nee hoor, ik vind het helemaal geen vreemd berichtje.
Maar probeer niet te graag verlieft te worden, in de meeste gevallen loopt dat juist slecht af. Als het komt dan komt het wel. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Het kost je onodig veel energie, en dat zou jammer zijn
Maar probeer niet te graag verlieft te worden, in de meeste gevallen loopt dat juist slecht af. Als het komt dan komt het wel. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Het kost je onodig veel energie, en dat zou jammer zijn
-

luco - Post Lord

Ik probeer ook niet verliefd te worden, alleen als je op mijn leeftijd laat blijken iemand leuk te vinden (of dat te pretenderen) dan wordt het alleen zo opgeblazen. Het gaat hier dan toch weer om een meisje (wissel, wissel) maar ik weet nu helemaal niet meer of ik haar leuk vond, omdat mensen uit mijn klas het meteen opblazen en veel te veel verwachten. Nou ja, zelfs als het zo was, heb ik toch pech, ze is bezet, en het gevoel weg, als het er al was. Maar ik weet het nu ff echt niet meer.
Ik heb lentekriebels en kan ze op niemand loslaten, waardoor ik me best leeg voel... Misschien probeer ik toch wel verliefd te worden, maar wat doe je eraan... Ik zou het eigenlijk wel fijn en verhelderend vinden om nu op een jongen verliefd te worden, maar ook dat moet ik mezelf niet opdringen. Man, wat is dat ingewikkeld. Misschien toch maar mezelf wat dingen opdringen als ik daar gelukkig van word (al is het maar voor heel even)...
hmmm, weer zo'n chaotisch berichtje, wat heb ik toch...Nou ja, van je af schrijven helpt.
Ik heb lentekriebels en kan ze op niemand loslaten, waardoor ik me best leeg voel... Misschien probeer ik toch wel verliefd te worden, maar wat doe je eraan... Ik zou het eigenlijk wel fijn en verhelderend vinden om nu op een jongen verliefd te worden, maar ook dat moet ik mezelf niet opdringen. Man, wat is dat ingewikkeld. Misschien toch maar mezelf wat dingen opdringen als ik daar gelukkig van word (al is het maar voor heel even)...
hmmm, weer zo'n chaotisch berichtje, wat heb ik toch...Nou ja, van je af schrijven helpt.
2b or n2b Gay
- Top Secret
- Ontdekkend

Haha, ik leef met je mee joh.
Ik denk dat de lentekriebels ons allemaal wel een beetje van slag maakt. Kijk om je heen en het lijkt wel of iedereen gelukkig samen is, en jij staat daar alleen, erg frustrerend moet dat zijn.
Maar wees niet bang, er komt heus wel iemand op je pad.
En als het help om hier je verhaal van je af te schrijven, dan moet je dat zeker doen.
Ik denk dat de lentekriebels ons allemaal wel een beetje van slag maakt. Kijk om je heen en het lijkt wel of iedereen gelukkig samen is, en jij staat daar alleen, erg frustrerend moet dat zijn.
Maar wees niet bang, er komt heus wel iemand op je pad.
En als het help om hier je verhaal van je af te schrijven, dan moet je dat zeker doen.
-

luco - Post Lord

(ik ben er weer, dat wil zeggen, ik was er wel, maar zei een tijdje niets meer)
Maarehhh, had ik je eigenlijk al bedankt (Luco) voor de hulp die je me hierbij gegeven hebt? Anders bij deze
Bedankt!
Trouwens, ik weet het nog steeds niet (en ben ook nog steeds alleen maar dat is niet zo erg
). Ik fantaseer bijna nooit over vrouwen, maar vaak over mannen als ik alleen ben. Maar als ik ergens ben met anderen, waar dan ook, denk ik er eigenlijk nauwelijks aan en zit ook niet echt jongens te spotten, soms wel meisjes. Maar nu ben ik dan weer even alleen en dan zit ik toch weer eerder aan knappe jongens dan aan knappe meisjes te denken. Verwarrend. Ik zal ook wel bi zijn. En zo niet dan ben ik dat op dit moment even wel.
Maarehhh, had ik je eigenlijk al bedankt (Luco) voor de hulp die je me hierbij gegeven hebt? Anders bij deze
Trouwens, ik weet het nog steeds niet (en ben ook nog steeds alleen maar dat is niet zo erg
2b or n2b Gay
- Top Secret
- Ontdekkend

Als ik trouwens zo een beetje mijn berichten nalees zat ik er best wel heel erg mee. Ik weet nu dat als ik het ben en ik vertel het iedereen het toch wel ok opneemt. Zit echt totaal niet, op school i.i.g., in een homoonvriendelijke omgeving. Ik zit er eigenlijk ook niet meer zo mee.
Ik heb nu meer het gevoel dat ik het wel over me heen laat komen, terwijl ik hiervoor meer forceerde. Ben nu eigenlijk veel verstandiger bezig, denk ik. Misschien ook wel dankzij dit forum.
Top Secret
Ik heb nu meer het gevoel dat ik het wel over me heen laat komen, terwijl ik hiervoor meer forceerde. Ben nu eigenlijk veel verstandiger bezig, denk ik. Misschien ook wel dankzij dit forum.
Top Secret
2b or n2b Gay
- Top Secret
- Ontdekkend

Hee, goede berichten allemaal joh.
ik ben blij dat we je een beetje hebben kunnen helpen.
Maar ik ben ook nog allen hoor. zit daar maar niet over in.
ik ben blij dat we je een beetje hebben kunnen helpen.
Maar ik ben ook nog allen hoor. zit daar maar niet over in.
-

luco - Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast