Einde tijdperk Balkenende nabij?
14 berichten
• Pagina 1 van 1
Om de uitslag van de commissie Davids kun je niet heen.
Echter. Ik vind de reactie van JP gewoonweg lomp, arrogant en naief.
Hij wimpelt de uitslag van Davids gewoon van tafel of interpreteert die zo dat hem niets te verwijten valt
Andere regeringsleiders zoals Bush en Blair hebben al lang toegegeven dat ze fout zaten.
Maar Balkie is daar te koppig voor.
Niet vreemd dat de PvdA zo reageert.
Dit wordt nog leuk.
Echter. Ik vind de reactie van JP gewoonweg lomp, arrogant en naief.
Hij wimpelt de uitslag van Davids gewoon van tafel of interpreteert die zo dat hem niets te verwijten valt
Andere regeringsleiders zoals Bush en Blair hebben al lang toegegeven dat ze fout zaten.
Maar Balkie is daar te koppig voor.
Niet vreemd dat de PvdA zo reageert.
Dit wordt nog leuk.
Vuile racist
Wat heeft mijn huidskleur er nou weer mee te maken!
Jij kan blijkbaar niet begrijpend Nederlands lezen anders had je wel begrepen dat het mij geen ene moer kan schelen die, hele flop politiek!
Wat heeft mijn huidskleur er nou weer mee te maken!Jij kan blijkbaar niet begrijpend Nederlands lezen anders had je wel begrepen dat het mij geen ene moer kan schelen die, hele flop politiek!
Once you go black ....
-

BlackDog - Aftastend

smoothy schreef:Ik weet niet hoe zwart onze hond is? Maar als je Nederlands kunt lezen lijkt me dat wel duidelijk.
Je bericht gaat erg op het randje zitten van racisme, je krijgt 24 uur om je excuses aan te bieden op het forum of je krijgt een ban.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

Ik was sowieso van plan er hier mee op te houden.
Toch niemand die een serieuze discussie wil voeren over een normaal onderwerp.
Wat dat betreft ken ik betere gayforums, al moet ik gayforum wel complimenten geven over de layout en mogelijkheden.
Dit voorval heeft voor dit besluit niets van doen.
Succes allemaal en nog veel plezier op gayforum.
Wat dat betreft ken ik betere gayforums, al moet ik gayforum wel complimenten geven over de layout en mogelijkheden.
smoothy schreef:Ik weet niet hoe zwart onze hond is? Maar als je Nederlands kunt lezen lijkt me dat wel duidelijk.
de suggestie die je hier uitspreekt is onbetamelijk
hier lusten we duidelijk geen brood van
prikkelend elkaar "teasen"kan absoluut geen kwaad, maar de opmerking over kleur, afkomst, ras, geloofsovertuiging of wat dan ook is zeker hier niet op z'n plaats. hier proberen we lui een plek te bieden waar ze zich thuis kunnen voelen zonder over ook maar iets aangevallen te worden. tegenwoordig wordt er al weer veel te veel op de man gespeeld ipv op argumenten. dat moeten we hier gewoon niet willen, maar er zijn zat sites waar je bovengenoemde quote met instemming kunt plaatsen. ik denk dat velen hier daar niet bij willen horen
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

smoothy schreef:Ik was sowieso van plan er hier mee op te houden.
benieuwd welke gayforums jij bedoeld....
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

smoothy schreef:Die zwarte hond is alleen maar een letterlijke vertaling van zijn profielnaam. Dat moet jij ook snappen Steve. Het was ook helemaal niet racistisch bedoeld, dat maak jij ervan moderator.
Maar bij deze. Als dat zo is overgekomen dan vind ik dat spijtig.
Ik schaar me achter je, Smoothy. BlackDog moet niet zo kinderachtig doen. Hij kan zelf ook heel goed van zich afbijten op onsubtiele manier, zoals die achterlijke reactie op je openingsbericht hier.
Als jij excuses moet aanbieden, vind ik dat BlackDog dat ook mag doen door je meteen een 'vuile racist' te noemen. Lekker beeld geef je dan van jezelf, BlackDog. Als je niet van politiek houdt, waarom reageer je dan op een topic zoals dit?
Ik snap ook niet dat niemand de grap inziet van je letterlijke vertaling van zijn username. Jammer.
Spijtig als we je moeten missen, je was een frisse wind.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Diederick schreef:BlackDog moet niet zo kinderachtig doen. Hij kan zelf ook heel goed van zich afbijten op onsubtiele manier, zoals die achterlijke reactie op je openingsbericht hier.
Nee, jij bent lekker subtiel, pot verwijt de ketel?
Once you go black ....
-

BlackDog - Aftastend

Dat 'ie zwart ziet. Of mag dat dan ineens niet?
Bovendien voel ik niet de behoefte om onredelijk te worden, iets waar jij meer problemen mee hebt.
Bovendien voel ik niet de behoefte om onredelijk te worden, iets waar jij meer problemen mee hebt.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

14 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen