effe voorstellen
5 berichten
• Pagina 1 van 1
hey,
ik ben... ben 16 jaar en kom uit belgie en ik weet al 3 jaar jaar dat ik homo ben.
ik heb het juist vandaag aan mijn ouders verteld, de reacties waren goed (gellukig!) en wat een opluchting zeg.
en heb geen vriendje, maar zou ik wel willen natuurlijk.
groetjes
handigboyke
ik ben... ben 16 jaar en kom uit belgie en ik weet al 3 jaar jaar dat ik homo ben.
ik heb het juist vandaag aan mijn ouders verteld, de reacties waren goed (gellukig!) en wat een opluchting zeg.
en heb geen vriendje, maar zou ik wel willen natuurlijk.
groetjes
handigboyke
- handigboyke
- Newbie

absoluut goed dat de reactie je een goed gevoel geeft
probeer de paden te bewandelen die je altijg gedaan hebt en forceer niets
een vriendje kruist jou....... daar hoef je niet acuut naar op zoek
heel veel geluk op je levenswandel
probeer de paden te bewandelen die je altijg gedaan hebt en forceer niets
een vriendje kruist jou....... daar hoef je niet acuut naar op zoek
heel veel geluk op je levenswandel
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Ook maar effe voorstellen,
Ik ben een 36-jarige Fries, die al langere tijd uit de kast is gekomen. Ik ben van beroep aannemer in de bouw en dus niet direct een plaats waar je veel homo's tegenkomt. (of ze houden het goed verborgen
) Wel een echte mannenwereld, waar ik eigenlijk weinig of geen problemen ondervind wat betreft mijn voorkeur voor het mannelijk schoon.
Als je meer wil weten, vraag maar raak!
Ik ben een 36-jarige Fries, die al langere tijd uit de kast is gekomen. Ik ben van beroep aannemer in de bouw en dus niet direct een plaats waar je veel homo's tegenkomt. (of ze houden het goed verborgen
- fries
- Newbie

fries schreef:Ook maar effe voorstellen,
Ik ben een 36-jarige Fries, die al langere tijd uit de kast is gekomen. Ik ben van beroep aannemer in de bouw en dus niet direct een plaats waar je veel homo's tegenkomt. (of ze houden het goed verborgen) Wel een echte mannenwereld, waar ik eigenlijk weinig of geen problemen ondervind wat betreft mijn voorkeur voor het mannelijk schoon.
Absoluut welkom
Maar een grunninger waarvan ik weet dat die homo is houdt 't absoluut stil om maar geen werk te verliezen, jammer maar 't bestaat nog steeds
wel heel fijn voor jou dat je gewoon je werk kan doen
dat is wie je bent
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

KinKy schreef:fries schreef:Ook maar effe voorstellen,
Ik ben een 36-jarige Fries, die al langere tijd uit de kast is gekomen. Ik ben van beroep aannemer in de bouw en dus niet direct een plaats waar je veel homo's tegenkomt. (of ze houden het goed verborgen) Wel een echte mannenwereld, waar ik eigenlijk weinig of geen problemen ondervind wat betreft mijn voorkeur voor het mannelijk schoon.
Absoluut welkom
Maar een grunninger waarvan ik weet dat die homo is houdt 't absoluut stil om maar geen werk te verliezen, jammer maar 't bestaat nog steeds
wel heel fijn voor jou dat je gewoon je werk kan doen
dat is wie je bent
Dank!
Er zijn inderdaad nog heel wat mensen die erg kortzichtig zijn en dat vind ik wel spijtig. Om even op die Groninger terug te komen. Ik begrijp zeker dat sommigen toch nog moeten uitkijken, maar soms kan het ook aan de persoon zelf liggen. Als je je gedraagt als normaal persoon, dan loopt het meestal wel los. Maar ook aan mij zien ze soms, dat ik echt wel homo ben.
- fries
- Newbie

5 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen