Het is nu 21 mei 2012 22:27

Eerste keer online en nog steeds in de kast.

Alles over coming out.

Berichtdoor Samichan » 01 nov 2011 00:54

Roffel91 schreef:Heb hem even een berichtje gestuurd dat ik blij was dat het goed was afgelopen. Hij stuurde me terug dat hij mij ook had gezien en bedankte voor de reactie.

Misschien is het goed om er met hem over te praten? of heb ik het mis? :wink:
I say never be complete, I say stop being perfect - T.Durden
Samichan
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Roffel91 » 04 nov 2011 00:22

Ja daar heb ik wel aan gedacht maar ik ken hem verder niet ofzo... Alleen van gezicht.

Ik heb vandaag wel gehoord dat een jongen van mijn studie bi is. Dat vertelde zijn vriendin me dus dat is wel iets wat waar is. Toch maar even proberen om met hem te praten. Hij is verder aardig en we hebben een aantal dezelfde vakken.

Ik ben mezelf zo zat! Arghhh.. Dat constante getwijfel en ik voel mezelf zo opgelaten de hele dag door.. Ik moet er wat aan doen! :frusti:
I've been hiding from myself...
Roffel91
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Phantas » 04 nov 2011 13:15

Roffel91 schreef:Ja daar heb ik wel aan gedacht maar ik ken hem verder niet ofzo... Alleen van gezicht.

Ik heb vandaag wel gehoord dat een jongen van mijn studie bi is. Dat vertelde zijn vriendin me dus dat is wel iets wat waar is. Toch maar even proberen om met hem te praten. Hij is verder aardig en we hebben een aantal dezelfde vakken.

Ik ben mezelf zo zat! Arghhh.. Dat constante getwijfel en ik voel mezelf zo opgelaten de hele dag door.. Ik moet er wat aan doen! :frusti:

Komt wel goed joh...ik weet waar je doorheen gaat. Ik heb zelf jaren erover gedaan voordat ik het van mezelf accepteerde dat ik homo was, dus...
Hmmm...wat zal ik hier nu eens verzinnen?
Phantas
Aftastend
Aftastend

Vorige

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast