Het is nu 21 mei 2012 22:26

eerste keer geneukt

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor user28 » 13 feb 2006 20:49

Ik ben een jongeman van 28 met een vaste relatie met een vrouw. Al enige tijd heb ik de gevoelens om eens geneukt tw worden door een man. Ik wilde eens een echte lul voelen, omdat ik nu alleen nog maar mijn dildo heb gebruikt. 23cm lang 4,5 cm dik past helemaal in mijn kontje. hmmm

Ik heb dus een maand geleden ongeveer een sexdate gehad bij iemand thuis via internet en het was leuk. We hebben ons uitgekleed en hij begon mij te pijpen maar dat hield ik niet lang vol want ik moest al bijna spuiten. Toen heb ik hem 15 minuten gepijpt en daarna heeft hij mij van achteren geneukt. Ik wist niet wat ik meemaakte! echt geneukt worden door een man! Mijn eerste gay ervaring.

Ik werd lekker hard geneukt maar niet te hard. en tijdens het neuken ging ik meer en meer op mijn buik liggen en daarna op mijn zij met zijn lul in mijn kontje. Hij had geen superharde lul dat was jammer. Hij kon niet echt goed in me komen omdat zijn lul ook niet echt groot was, maar het was lekker hoor. Daarna ben ik bovenop zijn lul gaan zitten neuken en hij kwam in me klaar. Met zijn lul in mijn kontje heeft hij mij klaargetrokken en het was zalig. Ik kwam bovenop zijn tshirt klaar.

Ik wil nog wel eens maar ik durf hem niet meer te bellen.

Ik ben geen homo want ik hou van mijn vriendin maar ik wilde gewoon een keer een lul voelen in mijn kontje omdat ik daar lekker van klaar kom.

ik ben dus een bi man.
user28
Newbie
Newbie

Berichtdoor Bink » 13 feb 2006 21:53

De tijd dat je werd geacht homo te zijn omdat je met mannen sexte, is lang voorbij. Dat was iets voor de jaren 60, 70 of 80 van de vorige eeuw. Sindsdien weten we wel beter. Proficiat in elk geval.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 14 feb 2006 01:29

bied je maar aan!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Neal » 14 feb 2006 01:58

En wat vond je vriendin ervan?
Neal
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Rowin » 16 feb 2006 02:12

user28 schreef:Daarna ben ik bovenop zijn lul gaan zitten neuken en hij kwam in me klaar.

Je wilde ook onmiddelijk een eerste ervaring met HIV+ ? Ik wil niet zeggen dat ik altijd veilig bezig ben, maar wel vrijwel altijd. En in ieder geval de eerste keer. :?
Rowin
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor mortyrtje » 20 feb 2006 18:58

user28 schreef:Ik ben een jongeman van 28 met een vaste relatie met een vrouw. Al enige tijd heb ik de gevoelens om eens geneukt tw worden door een man. Ik wilde eens een echte lul voelen, omdat ik nu alleen nog maar mijn dildo heb gebruikt. 23cm lang 4,5 cm dik past helemaal in mijn kontje. hmmm

Ik heb dus een maand geleden ongeveer een sexdate gehad bij iemand thuis via internet en het was leuk. We hebben ons uitgekleed en hij begon mij te pijpen maar dat hield ik niet lang vol want ik moest al bijna spuiten. Toen heb ik hem 15 minuten gepijpt en daarna heeft hij mij van achteren geneukt. Ik wist niet wat ik meemaakte! echt geneukt worden door een man! Mijn eerste gay ervaring.

Ik werd lekker hard geneukt maar niet te hard. en tijdens het neuken ging ik meer en meer op mijn buik liggen en daarna op mijn zij met zijn lul in mijn kontje. Hij had geen superharde lul dat was jammer. Hij kon niet echt goed in me komen omdat zijn lul ook niet echt groot was, maar het was lekker hoor. Daarna ben ik bovenop zijn lul gaan zitten neuken en hij kwam in me klaar. Met zijn lul in mijn kontje heeft hij mij klaargetrokken en het was zalig. Ik kwam bovenop zijn tshirt klaar.

Ik wil nog wel eens maar ik durf hem niet meer te bellen.

Ik ben geen homo want ik hou van mijn vriendin maar ik wilde gewoon een keer een lul voelen in mijn kontje omdat ik daar lekker van klaar kom.

ik ben dus een bi man.

Ik weet zelf ook niet wat het is
Naar mijn idee ben ik gewoon hetero, zie/kijk graag naar vrouwen, me aandacht gaat dan ook uit naar hun. Maar in mijn dromen laat ik me graag nemen door een man. Ik heb ook een goede kennis van me, die is wel homo en ook lekker 53 jaar, ben zelf 24, en daar vrij ik wel zo nu en dan mee, maar heb ook geen ervaring met anaal ofzo, we pijpen alleen en mastuberen, en we vergeten natuurlijk niet de lekkere masages. En toch als ik dan self service doe, fantaseer ik ervan dat hij me van achter neemt.
Waar valt dit onder???????????
Zelf weet ik dat ik niet van een man kan houden, heb het geprobeert met een vriend, maar na een paar weken dit stop gezet, er kwamen gewoon weg geen gevoelens te pas. Dus ik kan erover mee praten. Alleen verward het me wel omdat ik dan toch wil weten hoe het nou zit.
Kan iemand me hier wat meer over vertellen??? of eventueel raad geven???

Mvg mortyrtje
mortyrtje
Newbie
Newbie

Berichtdoor KinKy » 21 feb 2006 10:10

wellicht intrigeert sex jou
en mannen weten beter hoe ze te raken
1+1=..

dus gewoon doen waar je zin in hebt!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord