Het is nu 21 mei 2012 22:23

Een schrijven op www.placebeau.nl

Prijs een site aan of spuug je gal over een site (affiliate links worden verwijderd)

Berichtdoor hunkyhunk1979 » 25 apr 2006 08:10

Goedemorgen,

Toevallig stuitte ik tegen een artikel op deze site.
Dat de schrijver van dit stuk het niet eens is met barebacking is tot daar aantoe maar de manier waarop hij zich hier over uitlaat grenst aan alle fatsoensnormen.
Na het lezen van dit artikel was ik behoorlijk boos!

VInden jullie dit kunnen ?
hunkyhunk1979
Newbie
Newbie

Berichtdoor Neal » 25 apr 2006 19:02

hunkyhunk1979 schreef:Goedemorgen,

Toevallig stuitte ik tegen een artikel op deze site.
Dat de schrijver van dit stuk het niet eens is met barebacking is tot daar aantoe maar de manier waarop hij zich hier over uitlaat grenst aan alle fatsoensnormen.
Na het lezen van dit artikel was ik behoorlijk boos!

VInden jullie dit kunnen ?

Ik neem aan dat je struikelt over de laatste zinnen? 't Is hard, maar wel humoristisch. En hij heeft nog gelijk ook: ik snap niet dat er mensen zijn die het risico op HIV bewust willen lopen. Voor mijn part leggen ze geldboetes op aan mensen die zich daar mee bezighouden, of mogen zij zonder verzekering door het leven wanneer blijkt dat ze bewust onveilige seks hebben zonder getest te zijn (I know, I know, 't is toch niet te controleren), want 't zijn inderdaad wéér de belastingcenten van de gewone man en vrouw (ho/he/bi) die verspilt worden aan dit soort dwazen.
Neal
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Bink » 25 apr 2006 21:48

Er zijn nog schandaliger artikels. Zie bijv. het volgende interview van Guillaume Dustan, die inmiddels overigens is overleden aan een overdosis geneesmiddelen tegen AIDS.

http://www.findarticles.com/p/articles/ ... i_78738600

Hij promootte gewoon barebacking. Een andere bareback-epigoon in Frankrijk is Erik Remes (ook HIV +).

Ze zijn beiden schrijver. Hun boeken zijn sterk autobiografisch. Hoewel ze barebacking "promoten" (dit laatste is wel sterk te nuanceren, nadat je hun boeken hebt gelezen), zal je vreemd genoeg nooit meer willen barebacken na lezing van hun boeken. Ik geef toe dat ik hun boeken onder meer wegens de uitbundige kinky sex gretig heb gelezen (die van Remes hebben me zelfs weten te ontroeren, vooral "Je bande, donc je suis"= Ik heb een stijve, dus ik ben*). Verder kan ik me perfect inbeelden dat je dit soort boeken schrijft wanneer je zelf HIV + bent en van sex houdt. Aan de andere kant is een andere Franse schrijver, Didier Lestrade, ook HIV +, maar hij schrijft een heel ander soort boeken en heeft Guillaume Dustan en Erik Remes steeds fel bestreden.

* Naar het gezegde "Je pense, donc je suis" (van Pascal, meen ik mij te herinneren)
Bink
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Websites