Het is nu 21 mei 2012 22:19

Een fantasie delen.......

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Intertoy » 10 apr 2011 22:54

Beste mensen, zelf ben ik geen gay maar meer een soort beginnend travestiet en zelfs dat niet echt.
Wel trek ik graag damesondergoed aan en misschien wel daardoor, heb ik ook een verlangen om sex met een man te hebben.
Ik heb daarover een fantasietje wat ondertussen haast een wens is geworden en ik had hem een tijdje terug al op een T forum gezet; nu wil ik hem hier plaatsen omdat het in mijn ogen best een geil verhaaltje is. Ik schrijf graag en kan dat redelijk; hopelijk is er hier belangstelling voor en krijg ik leuke feedback. Zo ja, dan schrijf ik nog wel eens wat.
Afijn, ik heb dus geen gay ervaring, zeker geen sex en wat ik beschrijf is dus misschien niet geheel reeël maar laten we dat de pret niet laten drukken. Komttie:

Ik zou toch wel eens heel zachtjes een lul in mijn kont krijgen.
Een lul met een condoom erom, lekker glad en goed in de glijmiddel.
Ik hang voorover gebukt over een tafel in mijn bh, mijn benen gespreid, mijn rok omhoog geslagen over mijn rug. Ik draag pumps met een hoge hak en mijn glanzende panty is stuk gescheurd op de plek waar mijn kontje gebruikt gaat worden.
Mijn satijnen slipje is aan de achterkant weggeschoven en het deel wat eerst mijn kont bedekte, loopt nu over mijn rechter bil.

Mijn eigen lul zit nog in mijn slipje en is maar half hard van de zenuwen; dit is de eerste keer!

Zachtjes voel ik een keiharde lul langs mijn billen gaan en hij raakt ook mijn ballen even, ik krijg een rilling van spanning gecombineerd met een vreemd soort geilheid, ik voel een scheut bloed door mijn lul gaan en hij wordt gelijk een stuk stijver.

Ik probeer mij te ontspannen als ik de eikel tegen mijn gaatje voel drukken, dat lukt wonderwel en heel langzaam voel ik de druk groter worden..ik voel dat mijn kontgaatje opgerekt wordt en sluit mijn ogen in genot.
Ik ervaar een lichte pijn en het lijkt alsof mijn kontje niet verder kan, dan voel ik dat de eikel gepasseerd is, de dikte neemt iets af en mijn kontgaatje sluit zich achter hem weer strak om de lul heen die nu langzaam steeds verder mijn kont in glijdt.
Ik ben van plan die keiharde staaf niet meer uit mijn kont te laten gaan; als hij terugtrekt, klem ik mijn kontgaatje dicht en zal zijn eikel tegenhouden is wat er door mijn hoofd schiet......
Ik heb dit gevoel nog nooit gehad; het glijd heerlijk in mijn kont, zo diep, zo hard.......ik duw mijn kontje nog wat omhoog zodat er dieper in geneukt kan worden.

Ik kreun, en mijn handen glijden over mijn bh; ik voel dat mijn tepels keihard zijn en merk dat het mij ontzettend opwindt als ik erover streel door mijn bh heen; de gladde stof van de aa 90 maat valt strak over mijn echte huid heen en maakt het des te lekkerder om een bh aan te hebben.

Ik ben mezelf bewust van alles, die keiharde lul in mijn kont, mijn eigen keiharde lul in mijn satijnen slipje gevat, mijn panty die heerlijk aanvoelt, mijn hoge hakken van mijn pumps die een eindje uit elkaar staan om zo lekker het genotcentrum van kont, ballen en (twee)lullen de ruimte te geven en het deel van mijn slipje dat nog steeds over mijn rechterbil getrokken zit.

Ik ga met mijn hand in mijn slipje, het is een slipje met wat ruimte en terwijl die keiharde lul nog steeds herlijk heen en weer gehaald wordt, trek ik mijzelf af.
Dat duurt niet lang, ik kom al snel geweldig klaar waarbij mijn hele lichaam tintelt en ik even vrees te zwak in mijn knieën te worden om te blijven staan.
Ik spuit mijn hele slipje aan de binnenkant vol en mijn panty. Als ik mijn hand terugtrek, blijkt deze ook helemaal onder de sperma te zitten, het druppelt eraf op mijn rode pumps

Dit was het even. Ooit heeft een vriendinnetje van mij gezegd dat ik leuk schreef en het haar opwond; ik hoop dat dit jullie ook een beetje opwind, dat zou wel leuk zijn natuurlijk. Mocht dat zo zijn, hoor ik dat graag, dan schrijf ik nog wel eens iets; fantasieën zat

Bedankt voor het aanhoren van mijn verhaal!
Intertoy
Newbie
Newbie

Berichtdoor Jamo2 » 11 apr 2011 11:26

Het is inderdaad zeer mooi geschreven :!!
Jamo2
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Intertoy » 12 apr 2011 21:06

Hartelijk bedankt voor de feedback.
Helaas ben jij de enige die feedback geeft en dat geeft mij aan dat het hier niet zo aanslaat.
Jammer, dacht dat het wel leuk zou zijn voor sommigen.

Geen reden dus om nog eens een geil verhaaltje te posten.
Intertoy
Newbie
Newbie

Berichtdoor Lufe » 13 apr 2011 16:59

Ik ben het er ook mee eens dat dit inderdaad heel goed geschreven is :!!
Lalala...
Lufe
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Talldutch » 17 apr 2011 08:34

Idd, erg mooi geschreven. Val zelf echter niet op vrouwenondergoed - maar dat is met weinig fantasie in het verhaal gemakkelijk te vervangen door spannend, sportief mannenondergoed!

Ipv een satijnen slipje een strakke, Ck slip, of een Emporio Armani boxer... hmmm
Talldutch
Ontdekkend
Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - Sex