edging and denial
29 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik fantaseer er wel eens over om vastgebonden te zijn en dan een hele dag gemasturbeerd te worden... Met verbod om klaar te komen tot ik uiteindelijk de toestemming krijg. Moet een knal van een orgasme zijn.
Of omgekeerd : verschillende keren op een dag "gemolken" worden, zonder dat je er iets tegen kan doen.
Nog mensen die dat leuk vinden ? Of met zo'n ervaring ?
Of omgekeerd : verschillende keren op een dag "gemolken" worden, zonder dat je er iets tegen kan doen.
Nog mensen die dat leuk vinden ? Of met zo'n ervaring ?
- gaypoetbe
- Ontdekkend

De hele dag niet klaar komen terwijl ze je wel trekken dat lijkt me een ramp. Ik vond 2 uur al niet leuk. de hele dag gerukt worden komt wel vaker voor hoor.
Ik ga graag naar een gaysauna en heb het er ook graag over op mijn website.
-

gaysaunasnl - Aftastend

Mij mag je de hele dag melken. Geen probleem. Ik kan alleen niet garanderen dat ik pas kom wanneer ik mag. Weeën zijn weeën en mannenweeën zijn de beste.
http://howtomilkabull.blogspot.com/
http://howtomilkabull.blogspot.com/
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Edging is mijn ding! Super geil. Ervaring is wel dat bij de uiteindelijke zaadlozing het sperma welliswaar met veel kracht vrij zal komen, maar ook dunner is als bij een vlotte zaadlozing (iaw: geen dikke klodders, maar wel een mooie, krachtige straal!)
-

Talldutch - Ontdekkend

In een kuisheidsgordel weet ik het niet. Zou het willen proberen, maar denk dat ik het alleen met iemand anders kan (keyholder - KH - in het jargon). Volgens sommige gasten supergeil. Volgens sommigen geeft een lange aanloop het beste orgasme ooit, vooral dat je orgasme met je lul helemaal teneergedrukt de indruk geeft dat het zakie onderaan gewoon ontploft.
In strakke broekies met lul naar onder ben ik wel al klaargekomen en dat is erg overtuigend, moet ik zeggen.
In strakke broekies met lul naar onder ben ik wel al klaargekomen en dat is erg overtuigend, moet ik zeggen.
-

Bink - Post Lord

Bink schreef:... Volgens sommigen geeft een lange aanloop het beste orgasme ooit, vooral dat je orgasme met je lul helemaal teneergedrukt de indruk geeft dat het zakie onderaan gewoon ontploft.
Exact!
-

Talldutch - Ontdekkend

Voor mij gaat er niets boven vast gebonden te worden na een aantal dagen niet gespoten te hebben en dan uren geedged te worden! Mijn vriend vindt het ook erg leuk om me zolang mogelijk op het randje te houden, me doen afzien, met het voorvocht te spelen en me uiteindelijk super hard te laten spuiten! Een jaar of 2 geleden hebben wij een cb-6000 kuisheidsgordel aangeschaft. De bedoeling was dat hij me dan kon controleren en me voor het edgen eerst een weekje op slot kon doen en er zeker van te zijn dat ik niet kon masturberen of spuiten. Zonder de kuisheidsgordel zou ik nooit veel langer als een paar dagen kunnen zonder te masturberen maar nu heb ik geen keus meer, ik moet wachten tot hij me los maakt. Of ik nu op springen sta of niet maakt niet meer uit! Enkele weken geleden zijn we een stapje verder gegaan. Eerst edgen en dan op slot zonder te spuiten! Is echt wel heftig!
- edgingdeniallover
- Aftastend

Ik heb het nooit gedurfd in een kuisheidsgordel. Ik kan er gewoon niet afblijven. Ik word vast gek. Ik heb ooit een gast gekend die KH wou zijn. Hij wist daar blijkbaar alles van. Het zou elke keer met twee worden vermenigvuldigd. Eerste keer: een dag, spuiten. Tweede keer: twee dagen, spuiten. Derde keer: drie dagen, spuiten, enz... Ik denk dat ik geen enkele nacht slaap. Ik kan niet slapen zonder spuiten en 's mogens kom ik het bed niet uit zonder spuiten.
-

Bink - Post Lord

Hey Bink, in het begin had ik er ook schrik van. Het heeft maanden geduurd voor mijn vriend me kon overtuigen. Uiteindelijk heb ik toegegeven en heb er nog geen minuut spijt van. Onze afspraak was wel dat het redelijk moest blijven, hij mag me op elk moment op slot doen, zelfs als ik het niet verwacht. Zijn stilletjes beginnen opbouwen, eerst 1 of 2 dagen en dan elke keer een beetje meer. In totaal ben ik vaker vrij dan op slot. Als ik niet op slot ben masturbeer ik ook dagelijks wat het extra opwindend maakt als ik dan plots op slot moet! Voor mij zijn de eerste 2 dagen de moeilijkste, dan heb ik ontzettend veel zin om te spuiten, na twee dagen begin ik er aan te wennen en kan ik er ongelooflijk hard van genieten om zo geil te zijn en niets te kunnen doen. Als we dan sex hebben is het onbeschrijfelijk!
- edgingdeniallover
- Aftastend

Ja, ik weet het. Volgens sommigen werkt het zelfs heel verslavend. Sommigen voelen zich in een kuisheidsgordel permanent on top, terwijl ze juist onderliggen, want ze zijn volledig aangewezen op een andere man (of vrouw) om al dan niet te mogen komen.
http://www.lockedm4m.net/
http://www.lockedm4m.net/
-

Bink - Post Lord

Is inderdaad erg verslavend! Ik denk dat de reden hiervoor heel eenvoudig is: als je meer dan +-6 dagen niet klaarkomt zit je volledig vol en stopt je lichaam met het aanmaken van zaad, hierdoor krijg je een enorme energiekick. Gelijk met die energiekick is de drang om klaar te komen enorm hoog en wordt je dus extreem geil. Normaal gezien is de drang groter om klaar te komen dan om die energiekick te behouden waardoor je gaat seksen of masturberen en klaarkomen. De meesten onder ons kunnen zichzelf niet langer dan een paar dagen beheersen waardoor ze dit uit hun eigen niet kunnen ervaren (mij inclusief). Als iemand ervoor zorgt dat je niet kan klaarkomen door je een kuisheidsgordel aan te doen heb je dus geen keus en zal je dus zowel de immense drang om te spuiten als de energiekick ervaren tot je eindelijk los mag! Wat het leuk maakt voor je partner bij het seksen is dat je je pik niet kan gebruiken en dus 100% je aandacht geeft aan je partner. Kan erg frustrerend zijn maar als je dan na enkele keren seksen uiteindelijk los mag zal je merken dat de voorbije dagen en je uiteindelijke orgasme nog nooit zo intens zijn geweest. Als je niet op slot bent fantaseer je om opnieuw op slot te zijn en als je op slot bent fantaseer je over het orgasme waar je niet op kan wachten! Is dus erg verslavend!
- edgingdeniallover
- Aftastend

Als je benieuwd ben moet je het gewoon eens proberen! De moeilijkste stap is om er eentje te kopen, daarna moet je duidelijke regels maken met je partner en kalmpjes opbouwen. Ik draag de CB-6000 gedurende +-2 jaar op regelmatige basis. Mijn vriend heeft altijd de sleutel en zegt mij nooit wanneer ik los mag. Moet eerlijk toegeven dat het na 2 jaar nog steeds het meest opwindende speeltje is!
- edgingdeniallover
- Aftastend

'k Heb m'n lul wel al naar beneden gehouden in spannend ondergoed, maar dan gaat hij bij steigeren alleen nog maar veel erger steigeren en, als hij gaat steigeren, wat doe je dan? Nog erger steigeren? Volgens 'n maatje van mij dooft dat steigeren wel vanzelf uit. Ik denk dat het alleen maar infinitesimaal erger wordt.
-

Bink - Post Lord

Sorry, ben even weg geweest...
Ik hou er ook van om te masturberen met mijn piemel omlaag in een speedo. Gewoon uren lang met je bobbel spelen tot je speedo nat wordt van het voorvocht en dan zo super hard klaarkomen. Is echt lekker als je piemel hard probeert te worden maar tegen gehouden wordt! In de CB-6000 is het ook zo met het enige verschil dat je niets kan doen of stimuleren, gewoon wachten tot het over gaat.
Ik hou er ook van om te masturberen met mijn piemel omlaag in een speedo. Gewoon uren lang met je bobbel spelen tot je speedo nat wordt van het voorvocht en dan zo super hard klaarkomen. Is echt lekker als je piemel hard probeert te worden maar tegen gehouden wordt! In de CB-6000 is het ook zo met het enige verschil dat je niets kan doen of stimuleren, gewoon wachten tot het over gaat.
- edgingdeniallover
- Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex