Echte vriendschap
69 berichten
• Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Voor mij hoeft een van bijde (jong of oud) juist niet weg, hoor
Ik vindt het juist belangrijk dat jongeren en ouderen, met elkaar in discussie gaan.
In de huidige tijd en homoscene worden jong en oud al genoeg strikt gescheiden gehouden, zodat van bijde kanten vooroordelen ontstaan, omdat bijde groepen elkaar niet meer kennen.
Maar het is altijd de jongere, die strikt de leeftijdsgrenzen stellen.
In mijn vroegere tijd had je niet zulke strikt gescheiden disco's of bars en kwam alles door elkaar in een bar/disco en dat was véél gezelliger.
Omdat de maatschappij alles nu zo strikt gescheiden is, (ouderen worden weggekeken door jongeren in bars, daarom blijven ze nu weg) is er vervreemding tussen de leeftijdsgroepen ontstaan, met als gevolg wederzijds onbegrip en voor ouderen een leven achter de geraniums, want uitgaan heeft voor ouderen toch geen zin meer, als er geen interaktie is.
Beetje a-sociaal nietwaar
Ik vindt het juist belangrijk dat jongeren en ouderen, met elkaar in discussie gaan.
In de huidige tijd en homoscene worden jong en oud al genoeg strikt gescheiden gehouden, zodat van bijde kanten vooroordelen ontstaan, omdat bijde groepen elkaar niet meer kennen.
Maar het is altijd de jongere, die strikt de leeftijdsgrenzen stellen.
In mijn vroegere tijd had je niet zulke strikt gescheiden disco's of bars en kwam alles door elkaar in een bar/disco en dat was véél gezelliger.
Omdat de maatschappij alles nu zo strikt gescheiden is, (ouderen worden weggekeken door jongeren in bars, daarom blijven ze nu weg) is er vervreemding tussen de leeftijdsgroepen ontstaan, met als gevolg wederzijds onbegrip en voor ouderen een leven achter de geraniums, want uitgaan heeft voor ouderen toch geen zin meer, als er geen interaktie is.
Beetje a-sociaal nietwaar
Secret schreef:Anonymous schreef:Je bent een irritant mannetje!!! Ga maar gauw, dan is het hier weer lekker rustig
Mensjes die zulke dingen als hierboven zeggen zijn pas irritant. Dus bye bye Poepie .
HuH Poepie, wat zeg je dat lief
--- Stilte is helend ---
-

Musician - Wegwijs

Musician schreef:Wat doe je nu zelf.
Met dit soort posten, maak je de scheiding tussen jong en oud alleen maar groter. De jongere hebben zoiets van "Man wat LuL je nou!" als ze deze post zien.
Ik lul niet...het is gewoon zo, vooral in Amsterdam, waar je van af je 30e al gediskrimineerd wordt, en ook nog eens dubbel, omdat ik niet zo'n typische homo nichten uiterlijk hebt omdat ik me niet kaalgeschoren hebt, want dat is een PLICHT in de Amsterdamse homoscene, wil je er bij horen.
Daar jij niet in Amsterdam woont, weet je ook niet hoe erg a-sociaal daar is.
Je zou verwachte dat homo's onderling toch meer solidair zouden zijn en dat is in de nabije toekomst zéér hard nodig, met de dreigingen die boven ons hoofden hangen van de radicale allochtonen.
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen