DvD gay related
36 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Gezien dit weekend:, (thuis)Le Temps qui reste, het verhaal van een 30jarige fotograaf die onwel word, ziek blijkt te zijn, (geen aids)en zal sterven.Het is een zeer integer gemaakte film, met een hele goede hoofrol gespeeld door
Melvil Poupaud.Hij kan/wil zijn verhaal niet kwijt en gaat naar zijn Oma. Die
scenes zijn zo wondermooi met Jeanne Moreau als de oma en het hele "plot zit goed in elkaar.Aanrader prijs 9.95 Beijenkorf
.
Melvil Poupaud.Hij kan/wil zijn verhaal niet kwijt en gaat naar zijn Oma. Die
scenes zijn zo wondermooi met Jeanne Moreau als de oma en het hele "plot zit goed in elkaar.Aanrader prijs 9.95 Beijenkorf
.
-

Jamie - Moderator

Ach nee, man. Ik kijk ook veel Franse cinema. Ik heb zelfs een voorkeur voor Franse cinema en voor Europese cinema in het algemeen. Ik begrijp niet dat er zoveel Amerikaanse cinema op TV komt, waar ik van geeuw en in slaap van sukkel, terwijl de Europese cinema zoveel interessanter is. In augustus (aangezien dan toch alleen maar de familie Snullekes kijkt) zond de Franse TV de Italiaanse serie over de Italiaanse jeugd in de jaren 60 en 70 (de jaren van de rode brigades en van nog enkele andere merkwaardige omwentelingen in Italië) uit. Dat was indrukwekkend. De titel ontgaat me. Het woord "juventus" of zoiets stond erin met nog een adjectief.
-

Bink - Post Lord

Het was/is de bedoeling dat als je iets leuks/moois gezien hebt je dat aanraad
of afkraakt, zelf tips geeft.Iedereen hier heeft wel een mening over alles dus als ik een ? ben vergeten so be it. Nu jouw tip?En alle andere natuurlijk!
of afkraakt, zelf tips geeft.Iedereen hier heeft wel een mening over alles dus als ik een ? ben vergeten so be it. Nu jouw tip?En alle andere natuurlijk!
-

Jamie - Moderator

Bink schreef:Ach nee, man. Ik kijk ook veel Franse cinema. Ik heb zelfs een voorkeur voor Franse cinema en voor Europese cinema in het algemeen. Ik begrijp niet dat er zoveel Amerikaanse cinema op TV komt, waar ik van geeuw en in slaap van sukkel, terwijl de Europese cinema zoveel interessanter is. In augustus (aangezien dan toch alleen maar de familie Snullekes kijkt) zond de Franse TV de Italiaanse serie over de Italiaanse jeugd in de jaren 60 en 70 (de jaren van de rode brigades en van nog enkele andere merkwaardige omwentelingen in Italië) uit. Dat was indrukwekkend. De titel ontgaat me. Het woord "juventus" of zoiets stond erin met nog een adjectief.
Ach ja, nu weet ik weer hoe het heette: "La meglio Gioventu"
http://www.digg.be/movie.php?id=555
Veel mooie Italiaantjes en goed verhaal.
-

Bink - Post Lord

Bink schreef:Bink schreef:Ach nee, man. Ik kijk ook veel Franse cinema. Ik heb zelfs een voorkeur voor Franse cinema en voor Europese cinema in het algemeen. Ik begrijp niet dat er zoveel Amerikaanse cinema op TV komt, waar ik van geeuw en in slaap van sukkel, terwijl de Europese cinema zoveel interessanter is. In augustus (aangezien dan toch alleen maar de familie Snullekes kijkt) zond de Franse TV de Italiaanse serie over de Italiaanse jeugd in de jaren 60 en 70 (de jaren van de rode brigades en van nog enkele andere merkwaardige omwentelingen in Italië) uit. Dat was indrukwekkend. De titel ontgaat me. Het woord "juventus" of zoiets stond erin met nog een adjectief.
Ach ja, nu weet ik weer hoe het heette: "La meglio Gioventu"
http://www.digg.be/movie.php?id=555
Veel mooie Italiaantjes en goed verhaal.
Inderdaad een hele mooie film Bink. Het is een van mijn lievelingsfilms, heb hem nu keer of 5 gezien, en zal hem nog wel vaker kijken.
Je moet er even voor gaan zitten (duurt 6 uur) maar het is zeker de moeite waard.
In de loop van de film ga ik echt meeleven met de familie.
Vooral de laatste scene met Matteo op oudjaarsavond. Het gebeurt mij eigenlijk bijna nooit bij films maar dan krijg ik toch echt vochtige oogjes.
- Gert73
- Wegwijs

Valt weinig te vertellen.
Heb weinig interessants gezien de laatste tijd (op het roze vlak dan).
De laatste 'roze' film die ik gezien heb was 'My beautiful laundrette'.
een mooie film over de vriendschap tussen Omar, een Pakistaanse jongen, en zijn oude schoolvriend Johnny die uit een racistisch mileu komt. Tegen alle moeilijkheden in, zowel de oude vrienden van Johnny als de familie van Omar hebben moeite met de vriendschap krijgen zij toch een relatie. Samen weten zij een troosteloze wasserette om te toveren tot een mooie zaak.
Dit verhaal speelt zich af in London in een tijd (midden jaren tachtig) waar racisme, armoede en geweld orde van de dag zijn.
Iets totaal anders, niet origineel en weinig cultureel, maar wel erg grappig, vind ik Will & Grace. Ben nu bezig met seizoen 7 aan het kijken.
Ik hoop dat meneer nu tevreden is
Heb weinig interessants gezien de laatste tijd (op het roze vlak dan).
De laatste 'roze' film die ik gezien heb was 'My beautiful laundrette'.
een mooie film over de vriendschap tussen Omar, een Pakistaanse jongen, en zijn oude schoolvriend Johnny die uit een racistisch mileu komt. Tegen alle moeilijkheden in, zowel de oude vrienden van Johnny als de familie van Omar hebben moeite met de vriendschap krijgen zij toch een relatie. Samen weten zij een troosteloze wasserette om te toveren tot een mooie zaak.
Dit verhaal speelt zich af in London in een tijd (midden jaren tachtig) waar racisme, armoede en geweld orde van de dag zijn.
Iets totaal anders, niet origineel en weinig cultureel, maar wel erg grappig, vind ik Will & Grace. Ben nu bezig met seizoen 7 aan het kijken.
Ik hoop dat meneer nu tevreden is
- Gert73
- Wegwijs

Is een begin,
voor wat Will& Grace betreft, heel leuk, In het begin was het ff wennen maar met de jaargangen wordt het steeds beter. Hoe consequent Jack, God , Haar noemt, en het eeuwige gezever over de tochus van Will, klasse 
-

Jamie - Moderator

Deze week: Line of Beauty. Naar de roman van: Alan Hollinghurst.
BBC vakwerk, hoewel het boek niet helemaal gevolgt zeker de moeite waard.
Engeland jaren onderTatcher.Nick logeerd by familie op wiens dochter hij past en bevriend is met zoon, raak vertsrikt in de gay scene en familie perikelen.
Ik zou zeggen 8 op schaal 10. Tip, lees ookhet boek
BBC vakwerk, hoewel het boek niet helemaal gevolgt zeker de moeite waard.
Engeland jaren onderTatcher.Nick logeerd by familie op wiens dochter hij past en bevriend is met zoon, raak vertsrikt in de gay scene en familie perikelen.
Ik zou zeggen 8 op schaal 10. Tip, lees ookhet boek
-

Jamie - Moderator

Heb vanmiddag met een aantal vrienden gekeken naar : Another gay movie,
met popcorn op de bank, lachen hoor, soort persiflage op allerlei "gay " films.
Goed voor een saaie maandag, (waarin we eigenlijk hadden moeten studeren)Dit was 10x leuker.
met popcorn op de bank, lachen hoor, soort persiflage op allerlei "gay " films.
Goed voor een saaie maandag, (waarin we eigenlijk hadden moeten studeren)Dit was 10x leuker.
-

Jamie - Moderator

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen