durf niet te vertellen
7 berichten
• Pagina 1 van 1
ik weet sinds 2 jaar dat ik homo ben en ik ben nu 16 ik weet alleen niet hoe ik het mijn ouders moet vertellen want ik ben bang voor hun reactie. mijn moeders zegt dat ze het niet erg vind als je homo bent alleen ik weet het niet zeker please help mij 
Laatst bijgewerkt door patjecharmed op 20 jun 2006 20:25, in totaal 1 keer bewerkt
iedereen die intresse heeft voeg me toe en heb je mee gedaan in musicals in ahoy
2006 en zat je toen bij de dansers dan ben je zeker welkom (maar verder ook
anderen uit heel nederland hor ik hoop uiteindelijk een relatie te vinden) dikke
kus
2006 en zat je toen bij de dansers dan ben je zeker welkom (maar verder ook
anderen uit heel nederland hor ik hoop uiteindelijk een relatie te vinden) dikke
kus
-

patjecharmed - Newbie

Uit de kast komen is denk ik een van de moeilijkste momenten van een homo. Je hoort verhalen van dat men je niet meer accepteerd enzo. Maar veel ouders tegenwoordig accepteren het als je het ze verteld. En in de regel weten je ouders het allang, gezien de reactie van je moeder heeft ze dus al een vermoeden. Ik kan best begrijpen dat je nu met knikkende knieen er voor staat. Maar eens zal je de stap moeten zetten. En geloof me als je dat eenmaal gedaan hebt, gaat er een wereld voor je open.
Maar nu de eerste stap. Eigenlijk heeft je moeder al de eerste stap gedaan door tegen je te zeggen dat ze het niet erg vind als je homo bent. Mijn Advies is dan ook om het eerst tegen je moeder te zeggen, zei kan je dan helpen om het ook tegen je vader te zeggen.
Denk er eens over
Maar nu de eerste stap. Eigenlijk heeft je moeder al de eerste stap gedaan door tegen je te zeggen dat ze het niet erg vind als je homo bent. Mijn Advies is dan ook om het eerst tegen je moeder te zeggen, zei kan je dan helpen om het ook tegen je vader te zeggen.
Denk er eens over
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

Jaaa, helemaal mee eens Luco. Niet zo dom zijn als ik, mijn ouders zaten ook maar the hinten "ja homo's zijn ok", "je bent je eigen maker niet". "zit je ergens mee?" Neuuu, hoezo?
Totdat mijn vader het zat was, en zelf het initiatief nam: "je bent homo, accepteer dat nou eens, of dacht je dat je moeder en ik gek zijn of zo".
Totdat mijn vader het zat was, en zelf het initiatief nam: "je bent homo, accepteer dat nou eens, of dacht je dat je moeder en ik gek zijn of zo".
- Querido
- Ontdekkend

Wees trots op wie en wat je bent,en accepteer zeker jezelf.
Echte ouders zullen dan ook zeker trots op je zijn.Overwin
je angst,vooral als je zeker van jezelf bent.
Ik spreek uit ervaring en wilde eigenlijk helemaal niet zijn
wie en vooral wat ik ben.
Maar homoseksueel word je niet zo maar even,dat zit in je
genen,en daar is niets mis mee.
Ik ben een blijde en door mezelf en ook door mijn echte
vrienden geaccepteerde homoseksueel.
Echte ouders zullen dan ook zeker trots op je zijn.Overwin
je angst,vooral als je zeker van jezelf bent.
Ik spreek uit ervaring en wilde eigenlijk helemaal niet zijn
wie en vooral wat ik ben.
Maar homoseksueel word je niet zo maar even,dat zit in je
genen,en daar is niets mis mee.
Ik ben een blijde en door mezelf en ook door mijn echte
vrienden geaccepteerde homoseksueel.
Ooit met vrouw getrouwd geweest zijnde homoseksueel.
Durfde niet te zijn wat ik toen ook al was.
Durfde niet te zijn wat ik toen ook al was.
- Jack
- Aftastend

Je hoort altijd, of bijna altijd, positieve verhalen. En toen ik mijn moeder vertelde dat ik twijfelde, reageerde ze ook niet slecht, maar (ik had erbij gezegd dat ik het er verder niet meer over wilde hebben) nu denk ik toch dat ik eigenlijk liever had gehad dat ze het niet wist... Niet dat ze er ooit weer over is begonnen, maar ik vind het nog steeds geen fijn idee dat ze het weet, en hoop altijd, teger beter weten in, dat ze het vergeten is. Ze reageerd nog wel normaal hoor, maar hierbij:
DOE HET NIET ALS JE ER ZELF NOG NIET 100% ACHTER STAAT.
Maar als je er wel 100% achter staat kan je het natuurlijk gerust doen
DOE HET NIET ALS JE ER ZELF NOG NIET 100% ACHTER STAAT.
Maar als je er wel 100% achter staat kan je het natuurlijk gerust doen
2b or n2b Gay
- Top Secret
- Ontdekkend

7 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast