Dun of Dik
9 berichten
• Pagina 1 van 1
De titel zegt het al wat vinden jullie leuker/geil/sexy dun of dik? zelf weeg ik rond de 55 kilo en hoe dat er uit ziet kijk maar naar me profiel foto 
I say never be complete, I say stop being perfect - T.Durden
-

Samichan - Ontdekkend

Gewoon gemiddeld. Ook niet te gespierd, maar de juiste combinatie van spieren en een dun laagje vet.
Maar als de man in kwestie aardig is en een vriendelijke uitstraling heeft, mag die van mij best een beetje mollig of mager zijn. Het gaat mij om het totaal-pakket.
(Leuke foto, by the way. Samen met je vorige profiel pic... geen onaardig geheel.)
Maar als de man in kwestie aardig is en een vriendelijke uitstraling heeft, mag die van mij best een beetje mollig of mager zijn. Het gaat mij om het totaal-pakket.
(Leuke foto, by the way. Samen met je vorige profiel pic... geen onaardig geheel.)
-

fygran - Ontdekkend

Liever dun. Ben zelf dun.
'k Ben met 'n maatje naar wat bear events geweest. Die bears zijn onvoorstelbaar lief en vol humor, zonder dat je meteen moet denken dat ze je in bed willen. Toch liefst geen bierbuik, hoewel ik vind dat gasten met bierbuik de beste spankers zijn. Moet iets met zwaartekracht te maken hebben.
'k Ben met 'n maatje naar wat bear events geweest. Die bears zijn onvoorstelbaar lief en vol humor, zonder dat je meteen moet denken dat ze je in bed willen. Toch liefst geen bierbuik, hoewel ik vind dat gasten met bierbuik de beste spankers zijn. Moet iets met zwaartekracht te maken hebben.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

liever sexy dun dan dik
Maar graatmager is ook niet echt mooi, en te gespierd ook weer niet, en een normale bouw kan ook heel leuk staan.
Hangt voor mij heel erg van de persoon af dan vind ik zelf
( Haaj trouwens, 'nieuw' hier!
)
Maar graatmager is ook niet echt mooi, en te gespierd ook weer niet, en een normale bouw kan ook heel leuk staan.
( Haaj trouwens, 'nieuw' hier!
-

justme89 - Newbie

justme89 schreef:liever sexy dun dan dik![]()
( Haaj trouwens, 'nieuw' hier!)
Oke leuk om te horen en welkom op het forum
I say never be complete, I say stop being perfect - T.Durden
-

Samichan - Ontdekkend

9 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Lifestyle