Het is nu 21 mei 2012 22:06

dromen over mannen

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor anthony68 » 22 dec 2007 17:37

ik heb de laaste tijd dromen over mannen. Ik ben 39 en denk hetro maar laast had ik een droom dat ik flirte met een commedant van iets en zijn soldaten betasten me. En ik had een droom over een man die moest kiezen tussen mij geweld aan doen of kussen. En ik had een droom over dat ik in een lift vol mannen zat en geen kant uit kon en opeens voelde ik een lul vanachter???

Ben ik homo aan het worden?? of is het wat anders ik val al 39 jaar op vrouwen en voel niets voor mannen. Probeert mij onbewuste hiermee iets te zeggen???

ps;ook kijk ik veel sexfilms maar als vrouw vrouw actie is spoel ik door alleen als er een lul met kut is dan kijk ik...
anthony68
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor jack123 » 22 dec 2007 19:59

Ik droom wel eens over vrouwen,en heb ook goede vriendinnen,maar
dat blijft daar bij.
Dat jij soms droomt van mannen zou kunnen,maar dat je dan homoseksueel zou worden is onmogelijk.
Homoseksueel word je nl. niet dat ben je,omdat dat in je genen zit.Ik heb ooit geprobeerd iets met een vrouw te hebben,maar moest haar teleurstellen,made omdat mijn dromen bedrog zouden zijn,en ik dus mijn gevoelens qua sex altijd met een man deel.omdat ik inderdaad na ervaring homoseksueel ben,en mezelf gelukkig voel m,et wie en ook vooral met wat ik ben.
Ik ben een sportieve,sociale en spontane wat oudere homoseksueel.
Jeugdig ogend en meegaand.
jack123
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor anthony68 » 22 dec 2007 23:12

jack123 schreef:Ik droom wel eens over vrouwen,en heb ook goede vriendinnen,maar
dat blijft daar bij.
Dat jij soms droomt van mannen zou kunnen,maar dat je dan homoseksueel zou worden is onmogelijk.
Homoseksueel word je nl. niet dat ben je,omdat dat in je genen zit.Ik heb ooit geprobeerd iets met een vrouw te hebben,maar moest haar teleurstellen,made omdat mijn dromen bedrog zouden zijn,en ik dus mijn gevoelens qua sex altijd met een man deel.omdat ik inderdaad na ervaring homoseksueel ben,en mezelf gelukkig voel m,et wie en ook vooral met wat ik ben.

ja, dat dacht ik al het zit in je genen maar waarom droom ik plotseling van mannen?? In mijn droom denk ik niet he ik ben homo maar plotseling denk ik huh een man??? daarna wordt ik met schik wakker...
En in mijn normale leven denk ik niet als ik naar mannen kijk oh lekkere jongen of man maar gewoon stoere, grappige of enge man. Geen sekuele fantasieen erover. Ik heb gewoon vrienden en daar ga ik gewoon mee om. Vroeger had ik ook homovrienden maar die ben ik kwijt. Ben ik misschien bi??
anthony68
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor ray74 » 23 dec 2007 16:03

is het niet meer een nachtmerrie dan een droom? hahahaha
ray74
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor anthony68 » 24 dec 2007 03:24

ray74 schreef:is het niet meer een nachtmerrie dan een droom? hahahaha

LOL zou ook kunnen, weet je je wordt zo onzeker van jezelf als je dat soort dromen hebt, je vraagt je af waar komt die droom vandaan??? Welke emotie dient het?? de diepere vragen...
anthony68
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Fred1967 » 28 dec 2007 13:45

Ik ben er ook slechts enkele jaren achter dat ik bi ben.
Net als jij viel het me op dat ik bij het kijken van films de vrouw-vrouw actie mij niets deed. En dat ik wel opgewonden werd als er een man bij was.

Vervolgens merkte ik bij terugkijken (van mijn leven). dat ik toch ook wel naar "leuke mannen" keek (kijk).
In eerste instantie best wel verwarrend. Maar ik begin het toch wel te accepteren, alhoewel ik zelf ook jaren gedacht heb hetero te zijn.
Nu ik merk dat ik ook op mannen val (en misschien nog wel meer dan op vrouwen), vind ik het prima. En dat accepteren, geeft best wel een gemoedsrust. (alhoewel heel soms de twijfel nog terugkomt).
Ik denk best dat het voor jouw nog heel verwarrend is, maar ik kan alleen maar zeggen, dat je moet proberen alles op zijn beloop te laten. Ik denk dat je nu gauw genoeg merkt dat je ook voor mannen voelt (of niet).
Schaam je niet, en probeer je zelf te zijn.
(en tot zover de wijze woorden voor vandaag).

Heel veel sterkte toegewenst,

Fred
Wie of wat je bent maakt niet uit.
Het is alleen geluk dat telt !
Fred1967
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor anthony68 » 28 dec 2007 15:40

Fred1967 schreef:Ik ben er ook slechts enkele jaren achter dat ik bi ben.
Net als jij viel het me op dat ik bij het kijken van films de vrouw-vrouw actie mij niets deed. En dat ik wel opgewonden werd als er een man bij was.

Vervolgens merkte ik bij terugkijken (van mijn leven). dat ik toch ook wel naar "leuke mannen" keek (kijk).
In eerste instantie best wel verwarrend. Maar ik begin het toch wel te accepteren, alhoewel ik zelf ook jaren gedacht heb hetero te zijn.
Nu ik merk dat ik ook op mannen val (en misschien nog wel meer dan op vrouwen), vind ik het prima. En dat accepteren, geeft best wel een gemoedsrust. (alhoewel heel soms de twijfel nog terugkomt).
Ik denk best dat het voor jouw nog heel verwarrend is, maar ik kan alleen maar zeggen, dat je moet proberen alles op zijn beloop te laten. Ik denk dat je nu gauw genoeg merkt dat je ook voor mannen voelt (of niet).
Schaam je niet, en probeer je zelf te zijn.
(en tot zover de wijze woorden voor vandaag).

Heel veel sterkte toegewenst,

Fred

ik heb wel eens een trio gehad met nog een man en een vrouw maar ik voelde niets voor die man en dat was trouwens een hetro. En ik vondt hem egoischtisch hij duwde mij opzij en neukte haar hard en daarna was het mijn beurt... geen geslaagde trio maar dat was 10 jaar geleden.
anthony68
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor jack123 » 28 dec 2007 22:51

Ik droom wel regelmatig dat ik een vrouw ben,en dan door een
lekkere vent genomen word,,maar dat komt waarschijnlijk omdat
een vrouwelijk ingestelde homoseksueel ben?Toch wel lekker.
Ik ben een sportieve,sociale en spontane wat oudere homoseksueel.
Jeugdig ogend en meegaand.
jack123
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor anthony68 » 29 dec 2007 17:44

jack123 schreef:Ik droom wel regelmatig dat ik een vrouw ben,en dan door een
lekkere vent genomen word,,maar dat komt waarschijnlijk omdat
een vrouwelijk ingestelde homoseksueel ben?Toch wel lekker.

Als je verkracht wordt in je droom dan ben je toch niet een vrouwelijk ingestelde homo?? Want aan de andere kant vindt ik vrouwen neuken ook lekker. Maar ik ben nooit van achter genomen moet er niet aan denken dat grote ding in mijn kleine anus...nachtmerrie!!!
anthony68
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor amon » 04 jan 2008 16:12

[quote="anthony68"]ik heb de laaste tijd dromen over mannen. Ik ben 39 en denk hetro maar laast had ik een droom dat ik flirte met een commedant van iets en zijn soldaten betasten me. En ik had een droom over een man die moest kiezen tussen mij geweld aan doen of kussen. En ik had een droom over dat ik in een lift vol mannen zat en geen kant uit kon en opeens voelde ik een lul vanachter???

Ben ik homo aan het worden?? of is het wat anders ik val al 39 jaar op vrouwen en voel niets voor mannen. Probeert mij onbewuste hiermee iets te zeggen???

ps;ook kijk ik veel sexfilms maar als vrouw vrouw actie is spoel ik door alleen als er een lul met kut is dan kijk ik...[/quote]

als je geen homo bent en toch ook zo af en toe droomt over sex met mannen , denk ik dat jij bi bent .
maar wat was je gevoel in die drooom ??? was je gelukkig of gruwde je revan dat je hierover droomde ???
als je je een soort van gelukkig voelde zou je misschien echt wel bi kunnen zijn , hoor . ik ken nog mensen die er zo zijn achter gekomen dat ze bi zijn .
amon
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Richie » 26 mei 2008 16:50

Volgens mij verwarren sommigen fantasie met dromen?
Richie
Wegwijs
Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen