Dordrecht/Rotterdam sex?
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Aangezien ver in de Ontmoetingsplaatsen forum ook een "Leiden sex" topic is, denk ik dat een topic per plaats toch wel mag?
Ik vraag me af wat er voor een ontmoetingsplaatsen in Dordrecht/Rotterdam zijn? Kan iemand me verder helpen?
Ik vraag me af wat er voor een ontmoetingsplaatsen in Dordrecht/Rotterdam zijn? Kan iemand me verder helpen?
- semmm
- Aftastend

Het is mijns inziens slimmer om te kijken op http://www.banenoverzicht.net. Daar staat het antwoord op je vraag.
En bovendien is er nog een topic per provincie.
Gebruik dit forum bijvoorbeeld om misstanden (lees: misplaatste controles) enz. snel te melden.
En bovendien is er nog een topic per provincie.
Gebruik dit forum bijvoorbeeld om misstanden (lees: misplaatste controles) enz. snel te melden.
Rik, beheerder van banenoverzicht.net
-

banenoverzicht - Ontdekkend

semmm schreef:Aangezien ver in de Ontmoetingsplaatsen forum ook een "Leiden sex" topic is, denk ik dat een topic per plaats toch wel mag?
Het recreatiegebied Vlietlanden bij Leiden langs de A4 is populair. Overdag en 's avonds activiteit op meerdere parkeerplaatsen. Als je iets zoekt in de buurt van Rotterdam, zou ik De Ruyven pakken tussen Delft en Rotterdam. Moet je wel de parallelweg hebben langs de snelweg. Staat op banenoverzicht.net. Maar let op: Die verversen de boel lang niet vaak genoeg. Het koningin Wilhelminapark in Delft kun je namelijk gewoon overslaan. Daar staat al maanden een bord en de weg is afgesloten voor auto's.
-

bartjebarneveld - Expert

Het koningin Wilhelminapark in Delft kun je namelijk gewoon overslaan. Daar staat al maanden een bord en de weg is afgesloten voor auto's
Ik heb begrepen dat de eerste parkeerplaats nog wel bereikbaar is en ook voor cruising wordt gebruikt. Is dat correct?
Rik, beheerder van banenoverzicht.net
-

banenoverzicht - Ontdekkend

4 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Ontmoetingsplaatsen