dopen
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Zijn er die "homoseksuele" zaken ervaren hebben bij dopen / ontgroeningen in studentenclub / jeugdbewegingen?
Bijv. "Kleiderkette" in Duitland, "schachtenverkoop" in België - waar jongens vaak tot op hun onderbroekje zich moeten uitkleden...
Hoe voelde je je daarbij ?
Bijv. "Kleiderkette" in Duitland, "schachtenverkoop" in België - waar jongens vaak tot op hun onderbroekje zich moeten uitkleden...
Hoe voelde je je daarbij ?
- gaypoetbe
- Ontdekkend

Dopen/baptême wordt alleen in België gebruikt. In NL ontgroening. In FR bizut of bizutage. In D Fuchstaufe. In EN hazing. Er zijn in alle talen verdere varianten.
Je vinger in 'n sinaasappel douwen terwijl je geblinddoekt bent en ze je vertellen dat alle meisjes weg zijn zodat je meteen denkt dat je vinger in de aars van de "dopeling" naast je zit en je dus weldra ook een vinger zal binnenkrijgen.
Steeds geblinddoekt een vinger in je mond en je vertellen dat er nog grotere vingers zijn en dat die echt smakelijk zijn. Nogmaals met de vermelding dat alle meisjes weg zijn, maar er misschien ook nog zijn...
Broek laten zakken is algemeen.
Een slang met andere mannen in onderbroek vormen met neukbewegingen ter controle wie homo is terwijl ze je vertellen dat vroeger overspel zo werd vastgesteld.
Het ver doorgeslagen negatieve gebruik van man-tot-man in ontgroeneingen verwondert me. Bijna elke ontgroening heeft een sterk doorgedreven homosexuele connotatie. Is mij een mysterie waarom.
http://www.outsports.com/campus/2006/0524hazing.htm
Je vinger in 'n sinaasappel douwen terwijl je geblinddoekt bent en ze je vertellen dat alle meisjes weg zijn zodat je meteen denkt dat je vinger in de aars van de "dopeling" naast je zit en je dus weldra ook een vinger zal binnenkrijgen.
Steeds geblinddoekt een vinger in je mond en je vertellen dat er nog grotere vingers zijn en dat die echt smakelijk zijn. Nogmaals met de vermelding dat alle meisjes weg zijn, maar er misschien ook nog zijn...
Broek laten zakken is algemeen.
Een slang met andere mannen in onderbroek vormen met neukbewegingen ter controle wie homo is terwijl ze je vertellen dat vroeger overspel zo werd vastgesteld.
Het ver doorgeslagen negatieve gebruik van man-tot-man in ontgroeneingen verwondert me. Bijna elke ontgroening heeft een sterk doorgedreven homosexuele connotatie. Is mij een mysterie waarom.
http://www.outsports.com/campus/2006/0524hazing.htm
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Mijn ontgroening is inmiddels decennia geleden en dus uit andere en vervlogen tijden, maar een dergelijke ontgroening zoals ik hier lees, heb ik nooit ervaren, meegemaakt of eerder gehoord.
Wel bijzonder, spannend en idd een sexy mysterie......
Wel bijzonder, spannend en idd een sexy mysterie......
- AAD10
- Wegwijs

4 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex