Doe mee aan het onderzoek naar de top 10 ontmoetingsplaa
12 berichten
• Pagina 1 van 1
Doe mee aan het onderzoek naar de top 10 ontmoetingsplaatsen in NL
Sinds een aantal jaren beheer ik "Hèt banenoverzicht van NL", de website met alle ontmoetingsplaatsen voor homo- en bisexuele mannen. Onlangs is deze website geheel vernieuwd, alleen sommige gegevens zijn erg verouderd.
En voor de mensen die het nog niet wisten: een "baan" is een ander woord voor homo-ontmoetingsplaats of cruising area.
Dit zijn de vragen:
1. Staan de banen die jij kent (correct) vermeld op http://www.banenoverzicht.net?
2. Wat vind jij de beste ontmoetingsplaats(en) in Nederland?
Op deze vraag graag antwoord geven via onderstaande linken, zodat de reakties overzichtelijk per provincie zijn terug te vinden.
Groningen
Friesland
Drenthe
Overijssel
Gelderland
Flevoland
Utrecht
Noord-Holland
Zuid-Holland
Zeeland
Noord-Brabant
Limburg
Iedere keer als het onderwerp "ontmoetingsplaatsen" ter sprake komt, hebben mensen behoefte om daar hun oordeel over uit te spreken. Alhoewel de discussie, ook in de homo gemeenschap, iedere keer op hetzelfde neerkomt, is het natuurlijk mogelijk om daar je steentje aan bij te dragen. Gebruik daarvoor dit topic.
Je kunt daar de gebruikelijke voors en tegens al lezen, zoals de kinderzitjes, doe het lekker thuis, ruim je rotzooi op (terecht), schennis van de openbare weet ik wat, enzovoort.
Alleen met de hulp van zo veel mogelijk mensen lukt het om een betrouwbare top 10 te maken. Alvast bedankt voor je medewerking!
Groetjes,
Rik
beheerder banenoverzicht.net
Sinds een aantal jaren beheer ik "Hèt banenoverzicht van NL", de website met alle ontmoetingsplaatsen voor homo- en bisexuele mannen. Onlangs is deze website geheel vernieuwd, alleen sommige gegevens zijn erg verouderd.
En voor de mensen die het nog niet wisten: een "baan" is een ander woord voor homo-ontmoetingsplaats of cruising area.
Dit zijn de vragen:
1. Staan de banen die jij kent (correct) vermeld op http://www.banenoverzicht.net?
2. Wat vind jij de beste ontmoetingsplaats(en) in Nederland?
Op deze vraag graag antwoord geven via onderstaande linken, zodat de reakties overzichtelijk per provincie zijn terug te vinden.
Groningen
Friesland
Drenthe
Overijssel
Gelderland
Flevoland
Utrecht
Noord-Holland
Zuid-Holland
Zeeland
Noord-Brabant
Limburg
Iedere keer als het onderwerp "ontmoetingsplaatsen" ter sprake komt, hebben mensen behoefte om daar hun oordeel over uit te spreken. Alhoewel de discussie, ook in de homo gemeenschap, iedere keer op hetzelfde neerkomt, is het natuurlijk mogelijk om daar je steentje aan bij te dragen. Gebruik daarvoor dit topic.
Je kunt daar de gebruikelijke voors en tegens al lezen, zoals de kinderzitjes, doe het lekker thuis, ruim je rotzooi op (terecht), schennis van de openbare weet ik wat, enzovoort.
Alleen met de hulp van zo veel mogelijk mensen lukt het om een betrouwbare top 10 te maken. Alvast bedankt voor je medewerking!
Groetjes,
Rik
beheerder banenoverzicht.net
-

banenoverzicht - Ontdekkend

Ik ken er vier niet ver van mij vandaan... afgezaagde bomen, politiecontrole en verder vieze opdringerige kerels.... 

-

IkBenRonald - Aftastend

Pianoman schreef:Ik lees nu toevallig dat er ook een vlak bij mij in de buurt zit, heb ik trouwens nog nooit geweten. Ik wist dat er één vlak bij Groningen zat.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Post a.u.b. hier: viewtopic.php?t=2985
Rik, beheerder van banenoverzicht.net
-

In de duinen is altijd wel wat te beleven. Tenminste ik heb nog nooit te klagen gehad over aandacht 
- Marco Anaal
- Newbie

Je vraagt waarom het er niet bij staat. Heel simpel, omdat niemand het heeft gemeld.
Ga voor banen in Gelderland naar viewtopic.php?t=2981
En via http://www.banenoverzicht.net kun je zien wat er al over deze locaties is geschreven. Ik hoor graag je aanvullingen/updates.
Ga voor banen in Gelderland naar viewtopic.php?t=2981
En via http://www.banenoverzicht.net kun je zien wat er al over deze locaties is geschreven. Ik hoor graag je aanvullingen/updates.
Rik, beheerder van banenoverzicht.net
-

12 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Ontmoetingsplaatsen