Het is nu 21 mei 2012 21:56

Dit is de eerste keer..

Alles over coming out.

Berichtdoor Notorious » 05 aug 2006 12:54

Dat ik dit vertel. Ik leef al jaren in de ontkenning van mijn sexuele gevoelens. Ik heb altijd al een lichte voor keur gehad voor mannen. Al die jaren gaf ik niet toe en daar heb ik grote spijt van. Op andere fora zit ik ook iedereen wijs te maken hoeveel chicks ik wel niet kan krijgen. Maar nu is het tijd om uit de kast te komen. Dat doe ik dus nu ook. Hier nog een foto van mij.

***photo deleted by admin***
Notorious

Berichtdoor KinKy » 05 aug 2006 14:41

op naar amsterdam vandaag
en met je neus in de boter!!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor RoellieBoellie » 05 aug 2006 14:59

Zo jij bent een lekker ding.

Ik wil je wel de kast uit helpen hoor. ;)

Hier is mijn profiel.

http://www.superdudes.nl/RoellieBoellie
RoellieBoellie

Berichtdoor Querido » 05 aug 2006 15:22

Volgens mij wordt hier iemand gepiepeld.
Querido
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Tranny » 05 aug 2006 15:47

Gepiepeld...

Wat een homo-taal :roll:
Tranny

Berichtdoor KinKy » 05 aug 2006 16:39

ben benieuwd!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor arjan1988 » 20 apr 2007 15:13

Hallo, ik ben een jongen van 19 jaar en ik heb net een relatie met een meisje achter de rug. Veel vragen komen nu bij mij op en ik denk dat ik wel misschien op mannen val. Kan iemnad mij helpen met mijn seksualiteit? . Groetjes Arjan
arjan1988
Newbie
Newbie

Berichtdoor Zodan » 20 apr 2007 16:41

arjan1988 schreef:Hallo, ik ben een jongen van 19 jaar en ik heb net een relatie met een meisje achter de rug. Veel vragen komen nu bij mij op en ik denk dat ik wel misschien op mannen val. Kan iemnad mij helpen met mijn seksualiteit? . Groetjes Arjan

Ik zou niet weten hoe. Je denkt dat je op mannen valt? Hoezo dan? Heb je verlangens naar seks met 'n jongen? Zijn je fantasieën meer op jongens gericht dan op meiden? Of op allebei? Dat kan ook. Dan ben je bi. Ook leuk. En handig. Kan je met zowel jongens als meiden de koffer in . :P

Loop ff binnen bij 't coc of zo. Daar vind je nog wel 'n paar homo's hier of daar. Kan je kijken of je je ermee kan identificeren. :wink:
succes .
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor han » 22 apr 2007 13:09

Ik begrijp je compleet !
Ik loop er zelf ook een tijdje mee rond, heb het gevoel dat niemand het weet, maar mijn vrienden en vriendinnen moeten toch een idee hebben, denk ik. Ben het meest bang voor de reactie van mijn vader en moeder, vooral mijn vader.
Laat me weten hoe het gaat en als iemand nog tips heeft laat me die dan weten. Dank jullie!
Han.
**geen mailadressen toegestaan**
han

Berichtdoor Jamie » 22 apr 2007 13:41

Eerlijkheid is de beste remedie, toen ik er echt zeker van was heb ik het verteld, heb hele toffe ouders en op de "preek" over safe sex na, nooit een onvertogen woord.Ik bracht wel eens een "date " mee en dan zag mijn Moeder fronsen maar nooit negatief, ze dacht hij komt er zelf wel achter.Het is denk ik hoe je jezelf brengt, hoofd omhoog en wees trots opjezelf, het ergste wat kan gebeuren is dat ze ff boos zijn, echte liefde houd stand, succes :!:
Laatst bijgewerkt door Jamie op 22 apr 2007 15:12, in totaal 1 keer bewerkt
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor KinKy » 22 apr 2007 14:56

Jamie schreef:Eerlijkheid is de beste remedie, toen ik er echt zeker van was heb ik het verteld, heb hele toffe ouders en op de "preek" over safe sex na, nooit een onvertogen woord.Ik bracht wel eens eeen "date " mee en dan zag mijn Moeder fronsen maar nnoi negatief, ze dacgt hij komt er zelf wel achter.Het is denk ik hoe je jezelf brengt, hoofd omhoog en wees trots opjezelf, het ergste wat kan gebeuren is dat ze ff boos zijn, echte liefde houd stand, succes :!:

klopt

't blijven je ouders
soms , als geloof in 't geding is wil 't nog wel eens parten spelen, maar als je jezelf blijft is er eigenlijk niets aan de hand
je blijft gewoon die "SON FOREVER"

ben wel benieuwd naar gasten die 't verteld hebben
hoe gaat 't na een jaar of zo?
is er verandering opgetreden?
en hoe heb je je leven ingericht?
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Zodan » 22 apr 2007 15:38

Ja maar jongens daar gaat 't tog niet over. Die Arjan weet kennelijk niet of ie nou homo is of hetero of bi. ''kun je me helpen met m'n seksualiteit '' vraagt ie. Niet met z'n comming out.
Hij wil zich identificeren lijkt mij :?:
Of hij wil gewoon 'n blow job. Is ie ook 'n ervaring rijker :oops:
Zodan
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast