Het is nu 21 mei 2012 21:54

Deze vrouw is zoo dom.

Gay nieuws, gay gerelateerde nieuws, bijzonder nieuws of gewoonweg leuk nieuws.

Berichtdoor Crocodile » 29 aug 2011 12:46

Deze vrouw is zo dom, het slaat nergens meer op.

Gay websites zoeken doe je met gaylinks.nl
Crocodile

Berichtdoor Jamie » 29 aug 2011 13:29

En dat wil president worden, :lol: :lol: :lol: :puke:
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor AAD10 » 29 aug 2011 14:10

Inderdaad te dom voor woorden eigenlijk, maar wij moeten hier niet raar gaan opkijken hoeveel aanhang zo'n vrouw nog achter zich weet te krijgen.

Kijk naar die sarah Palin........én hoewel geen vrouwen, maar hoeveel dombo's hebben het al niet tot president weten te schoppen? Niet allen in Amerika, maar overal ter wereld.
AAD10
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Jamie » 30 aug 2011 06:20

De Republikeinse presidentskandidate Michele Bachmann heeft weer eens voor beroering gezorgd. Op een partijbijeenkomst dit weekend in Florida zei ze dat de aardbeving in Washington vorige week en de orkaan Irene van afgelopen weekend manieren waren van God om de aandacht te trekken van politici.
Ze zei: 'Ik weet niet hoeveel God moet doen om de aandacht te krijgen van politici. We hebben een aardbeving gehad, we hebben een orkaan gehad. Hij zei: 'Gaan jullie nou eens naar mij luisteren?'

De speech werd uiteraard opgenomen, en deed al snel de ronde in alle Amerikaanse nieuws- en praatprogramma's en op internet.

Grapje
Maar deze uitspraken van Bachmann moeten niet zo serieus genomen worden, zegt haar woordvoerster Alice Stewart tegen de site talkingpointsmemo.com. 'Ze zei het overduidelijk bij wijze van grapje'.

Blijft de vraag staan hoe handig het is in de Verenigde Staten om grappen te maken over een orkaan die 20 mensen het leven kostte en miljarden dollars schade aanrichtte.

Onhandig
Bachmann heeft een historie van onhandige uitspraken. Eerder feliciteerde ze Elvis Presley op zijn sterfdag, vergeleek ze zichzelf met massamoordenaar John Wayne in plaats van de filmster John Wayne en zei ze de opkomst van de Sovjet-Unie te vrezen.

:frusti: :frusti: :frusti:
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor Crocodile » 30 aug 2011 12:22

Woow jij weet er echt veel vanaf, hier doe ik mijn pet voor af.
Crocodile

Keer terug naar Gay Forum - (Gay) Nieuws