De leukste en meest vreemde teksten bij profielen
3 berichten
• Pagina 1 van 1
Profielen zijn HOT, dat weten we allemaal wel, maar soms lees ik die extra tekst / omschrijving es door en kom ik wel de meest vreemde teksten tegen:
Het spijt me heel erg, maar ik vind Will & Grace flauw, vind designer-kleding een uiterst creatieve manier om wannabe's geld uit de zakken te kloppen (maar ook niet meer dan dat), ik heb echt geen zin in fitnessen, ik rook als een ketter, ik doe niet aan vragenlijstjes (wie is er for f*ck's sake geinteresseerd in wat er onder mijn bed ligt?) en stats ('ik doe niet aan sexdates' maar dan wel 'lichtgespierd', 'onbehaard' en 'top' danwel 'bottom' invullen of een foto van jezelf in zwembroek plaatsen, lekker hypocriet) en ik ga ook mijn profiel niet afsluiten met de woorden 'ik bijt niet tenzij je het vraagt'. Owja en ik word ook heel triest van mensen die 'fulltime op een party-centrum' ergens in een minuscuul dorp in Groningen werken. Alleen het woord party-centrum geeft me al de shivers all over, maar dat terzijde. Ik heb een afkeer van middelmatigheid, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zelf stiekum erg middelmatig ben. Grrr. Welke cultureel antropoloog gaat er trouwens eens een onderzoekje doen naar het verwarde web aan relationele ontwikkelingen op deze site? I'm sure dat de National Geographic op z'n kop zal staan van de nog nooit eerder vertoonde resultaten in de geschiedenis van het mensdom. Een nieuwe tijd wacht ons. Perversheden alom, ach ja we hoeven alleen maar aan de decadentie van het Romeinse Rijk van de 4e eeuw te denken om te weten wat ons te wachten staat... Nog een laatste noot voor de beheerders van deze poel des verderfs: een ieder die het woord 'bare' maar op zijn profiel durft te gebruiken zou permanent gewist moeten worden!
Waarschuwing alert!!!!ik heb eerder gezegd dat ik niks van oudjes moet en dat meen ik. mocht er toch een ouwe lompe zak(die dus iets zoekt wat hij zelf niet heeft of kan krijgen) op me reageren dan ben ik geneigd om hiervan een melding te maken naar de webmaster en ik traceer jullie ip adres en stuur ik samen met alle gespreksloggen naar de politie. ik heb genoeg waarschuwingen gegeven en als jullie verdomde lompe oudjes niet willen luisteren of geen respect hebben( wat ze altijd tegen je zeggen als je boos wordt) dan moeten jullie het maar voelen.
En ik wil hierna ook geen berichten zoals "zo hoort het" of "je hebt gelijk" van oudjes horen of lezen.
IK WIL NIKS MET JULLIE TE MAKEN HEBBEN PUNT UIT!!!!
EN MOCHT JE WAT TEGEN ME WILLEN ZEGGEN DOE HET DAN IN REAL DAN WEET JE WAT JE KRIJGT. STELLETJE SCHIJTBAKKEN
EN ALS IK GEEN ANTWOORD GEEF LIJKT HET ME DUIDELIJK DAT IK GEEN INTERESSE HEB DUS GA NIET 3/4 HETZELFDE BERICHT OP EEN ANDERE TIJDSTIP STUREN AUB WANT DAT IS NAMELIJK HEEL VERVELEND
Gefrustreerd tot op het bot lijkt me nog zwakjes uitgedrukt
-

l0vE - Wegwijs

en deze ook nog
--------------------------------------------------------------------------------
Gegroet en van harte welkom op het gedeelte van deze site dat toegewijd is aan MIJ,
Over enkele ogenblikken zal ik u verbluffen met een ongelofelijke hoeveelheid onzin, die regelmatig zal worden bijgewerkt.
Nog een paar opmerkingen!!!
---------------------------------------------------------------------
Bent u lief tegen mij? Ben ik lief terug!!!!!
Doet u gemeen en/of vals tegen mij? riskeert u totale lompheid
Mannen van boven de 30 die met de leus: "ben jij ook zo geil" OF!! "zin in een date" komen , (evenals andere varianten) gelieve mijn profieltje te negeren en lekker door te bladeren naar een onnozel schaap dat wel zo naïef is te reageren. (dit geldt vervolgens voor iedereen die meteen vraagt: “zin om te neuken??” )
ATTENTIE, AANVULLEND AAN VORIG PUNT, KUNT U OOK EEN AARDIGE VEEG UIT DE PAN KRIJGEN, repliek is gekoppelt aan gemoedsstemming, u bent gewaarschuwd...
Mannen van 30 die gewoon op een normale manier willen praten en kletsen zijn van harte welkom (mocht het gesprek na verloop van tijd toch de verkeerde kant op gaan, zie vorig punt!!)
Oké, u bent voldoende geïnformeerd, hier komt mijn persoonlijke onzinnnn!!!
---------------------------------------------------------------------
Echte naam?: WAAROM DENK JE DAT IK EEN NICKNAME HEP?!!!!
*oke, dan niet *.
Wat was dat?: mijn schitzofrene gedeelte..negeer!!!!
Leeftijd?: 18 JAARTJES!!!!!!
Schoenmaat?: huh?
S-c-h-o-e-n-m-a-a-t?: oh..oke..op die fiets..m-a-a-t 4-6!!!!!
Lengte?: een meter en achtentachtig centimeter
Gewicht?: dat vraag je niet in een beleefd gesprek.
Gewicht?:
Gewicht?:
*ik geef ut op*
gnagnagna....
Hobby's?: vast wel
Favoriete film?: op dit moment? Uuuhmmm. KNORRETJES EERSTE FILM!!!!
*beman de reddingsboten*
Lievelingsboek?: harry potter blijft leuk.(en wil em nog steeds terug van me ex )
Lievelingsmuziek?: ik houd van: madonna, shakira, anastacia, within temptation en black eyed peas in het bijzonder, maar ook wel van andere artiesten (mits het nummer me aanstaat)
Favo serie?: buffy (afgelopen) , will&grace, roseanne en the nanny
Favoriete luchtje?: Eryo & Léau Par Kenzo. *pour homo*
Deodorant?: rexona cobaltbleu for men….. ofzo
Tandpasta?: blauwe prodent…
Douchewash?: euh? Kruitvat kokosmeuk??? (waar gaat dit over?)
Shampoo?: j-ja? Glansshampoo….
Kleur spons?: GEEL!!! EN NOU OPHOUWEN!!!
Okeej…
Lievelingsdrankje?: lekker glas cola + wodka + schijfje citroen + leuke ijsblokjes jumjumjum
Lievelingshapje?: uhm TIJGERNOOTJUUUHHSS
Lievelingsplekje?: ergens in de natuur waar het rustig is, en waar de beschaving nog niet is doorgedrongen. Drenthe dus…
-

l0vE - Wegwijs

3 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen