de billenmeter
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik en mijn broer werden vroeger met een soort zweep op onze konten geslagen, op onze broek, na de klappen moesten we uren op onze kamer vertoeven en deden we spelletjes met elkaar, en het leukste vond ik doktertje spelen, mijn broer vond het leuk om mijn piemel te onderzoeken met een pen en die zelfde pen gebruikte ik om hem anaal te temperaturen, voor mijn vriend schrijf ik nog wel eens wat lettertjes op mijn piemel en temp ik hem met de vleesmeter in zijn bips
Bink schreef:Een mogelijk woord is vleesmeter of billenmeter. Een ander woord is penetrometer. Zouden er nog andere zijn?
Ik ben regisseur van beroep, heel gelukkig mee, mooiste beroep ter wereld in mijn optiek, maar ik ben bovenal helemaal stonedknettergekverzot op billen. Ik zou mijn beroep direct aan de wilgen hangen als ik billenmeter mocht zijn. Elke dag en nacht billen betasten, voelen, wegen, masseren, kneden, meten, likken en meer en meer en meer. Is er een vacature?! Nodig mij dan alsjeblieft uit voor een sollicitatiegesprek. Ik zweer je, ik ben de beste kandidaat voor dit beroep ter wereld!
Hitsige gast, 43, intelligent, charming, uitdagend, dominant, 1.89m, 86k, 19,5cm, mediterrane looks, dark hair, green eyes, denker, prater, regisseur, gaat voor gast met karakter en smile die strak in pak stevige dijen, forse bolle billen en kloten toont.
-

suittosuitme - Aftastend

Grootheesje schreef:Ik en mijn broer werden vroeger met een soort zweep op onze konten geslagen, op onze broek, na de klappen moesten we uren op onze kamer vertoeven en deden we spelletjes met elkaar, en het leukste vond ik doktertje spelen, mijn broer vond het leuk om mijn piemel te onderzoeken met een pen en die zelfde pen gebruikte ik om hem anaal te temperaturen, voor mijn vriend schrijf ik nog wel eens wat lettertjes op mijn piemel en temp ik hem met de vleesmeter in zijn bips
Ik kick, zoals al eerder geschreven, ontzettend op billen, mooie, forse, ronde, bolle mannenbillen, billen die spreken, die elke broek op spanning zetten. Ik zit er vooral graag aan, ik betast ze graag, ik streel, lik, bijt, kneed ze graag, ontbloot of bekleed, beide even lekker. Ik wil ze ook graag meten en wegen en laten beoordelen door anderen. Ik zou graag geilebillenvekiezingen organiseren, waarbij billen getoond, geshowt, geschud, betast, belikt, gevoeld, gevingerd, genaaid dienen te worden. Helaas beschik ik momenteel niet over een eigen woning, anders vonden deze verkiezingen al plaats. Maar dat betasten, voelen, showen, schudden kan uiteraard overal en op duizenden manieren en plekken.
Oproep: mannen met dit soort billen, die genieten van hun eigen ronde vlees, en die het een opwindend idee vinden om hun billen kort- of langdurig, thuis, in de auto, in het openbaar vervoer of waar dan ook aan te bieden, maak je kenbaar. Pm me, en laat het feest beginnen. Helemaal te gek als er een clubje mannen onstaat dat regelmatig met de billen aan de slag gaat.
Ciao.
Laatst bijgewerkt door suittosuitme op 06 nov 2005 21:05, in totaal 1 keer bewerkt
Hitsige gast, 43, intelligent, charming, uitdagend, dominant, 1.89m, 86k, 19,5cm, mediterrane looks, dark hair, green eyes, denker, prater, regisseur, gaat voor gast met karakter en smile die strak in pak stevige dijen, forse bolle billen en kloten toont.
-

suittosuitme - Aftastend

-

Bink - Post Lord

5 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex