de billenmeter
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik en mijn broer werden vroeger met een soort zweep op onze konten geslagen, op onze broek, na de klappen moesten we uren op onze kamer vertoeven en deden we spelletjes met elkaar, en het leukste vond ik doktertje spelen, mijn broer vond het leuk om mijn piemel te onderzoeken met een pen en die zelfde pen gebruikte ik om hem anaal te temperaturen, voor mijn vriend schrijf ik nog wel eens wat lettertjes op mijn piemel en temp ik hem met de vleesmeter in zijn bips
Bink schreef:Een mogelijk woord is vleesmeter of billenmeter. Een ander woord is penetrometer. Zouden er nog andere zijn?
Ik ben regisseur van beroep, heel gelukkig mee, mooiste beroep ter wereld in mijn optiek, maar ik ben bovenal helemaal stonedknettergekverzot op billen. Ik zou mijn beroep direct aan de wilgen hangen als ik billenmeter mocht zijn. Elke dag en nacht billen betasten, voelen, wegen, masseren, kneden, meten, likken en meer en meer en meer. Is er een vacature?! Nodig mij dan alsjeblieft uit voor een sollicitatiegesprek. Ik zweer je, ik ben de beste kandidaat voor dit beroep ter wereld!
Hitsige gast, 43, intelligent, charming, uitdagend, dominant, 1.89m, 86k, 19,5cm, mediterrane looks, dark hair, green eyes, denker, prater, regisseur, gaat voor gast met karakter en smile die strak in pak stevige dijen, forse bolle billen en kloten toont.
-

suittosuitme - Aftastend

Grootheesje schreef:Ik en mijn broer werden vroeger met een soort zweep op onze konten geslagen, op onze broek, na de klappen moesten we uren op onze kamer vertoeven en deden we spelletjes met elkaar, en het leukste vond ik doktertje spelen, mijn broer vond het leuk om mijn piemel te onderzoeken met een pen en die zelfde pen gebruikte ik om hem anaal te temperaturen, voor mijn vriend schrijf ik nog wel eens wat lettertjes op mijn piemel en temp ik hem met de vleesmeter in zijn bips