Dating via internet heeft geen zin
47 berichten
• Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Als je al door het grote woud aan fakers en rariteiten heen komt dan blijft er meestal erg weinig over... tenminste als je date om liefde te vinden, geen sex dus.
Daarom mijn stelling dat je via internet geen liefde kan vinden maar eerder korstondige affaires. Rest alleen nog de vraag waar je dan wel liefde kan vinden? In een bar of disco lijkt mij ook niet
Daarom mijn stelling dat je via internet geen liefde kan vinden maar eerder korstondige affaires. Rest alleen nog de vraag waar je dan wel liefde kan vinden? In een bar of disco lijkt mij ook niet
-

l0vE - Wegwijs

Ik heb mijn grote liefde voor het eerst gezien in de grote massa
.
Was heel toevallig, was oogcontact en het was er. We bleven staan, en kwamen aan de praat, nog geen eens over het wel of niet homo of bi zijn.
Was heel toevallig, was oogcontact en het was er. We bleven staan, en kwamen aan de praat, nog geen eens over het wel of niet homo of bi zijn.
--- Stilte is helend ---
-

Musician - Wegwijs

Aan de ene kant vind ik meestal niet degene van mijn voorkeur als ik serieus aan het zoeken ben. Aan de andere kant weet ik ook dat er niemand bij mij aan de voordeur aanbelt met de mededeling “Ik ben degene die je zoekt” . Er zal dus naar een balans gezocht moeten worden, maar ik heb moeite met die balans. Ik zie verder wel wie mijn pad kruist.
-

Albert - Wegwijs

l0vE schreef:Als je al door het grote woud aan fakers en rariteiten heen komt dan blijft er meestal erg weinig over... tenminste als je date om liefde te vinden, geen sex dus.
Ik ben het deels met je eens, ik denk eerder dat het moeilijk is om op internet je grote liefde te vinden, maar het is niet onmogelijk.
Ik ken 2 mensen die gelukkig getrouwd zijn en elkaar via internet gevonden hebben.
-

luco - Post Lord

Ik ben het niet eens met je stelling. Ik heb een tijdje vrij veel mensen ontmoet via het chatten, soms kwam er sex van, anderen werden (en zijn in enkele gevallen nog steeds) een vriendschap. Ik was niet nadrukkelijk op zoek naar een vaste relatie, toch is het wel gebeurd. Nu ruim twee jaar geleden leerde ik mijn huidige vriend kennen.
Het belangrijkste is wel om direct eerlijk te zijn, gewoon zeggen dat je geen sexdates wil en rustig aan doen, niet direct na 1 week al iemand gaan ontmoeten. Daarnaast ook geen CV in Chatboy met: 1m90, slank, kort haar, 16cm
Het belangrijkste is wel om direct eerlijk te zijn, gewoon zeggen dat je geen sexdates wil en rustig aan doen, niet direct na 1 week al iemand gaan ontmoeten. Daarnaast ook geen CV in Chatboy met: 1m90, slank, kort haar, 16cm
-

tim27 - Ontdekkend

Albert schreef:Aan de ene kant vind ik meestal niet degene van mijn voorkeur als ik serieus aan het zoeken ben. Aan de andere kant weet ik ook dat er niemand bij mij aan de voordeur aanbelt met de mededeling “Ik ben degene die je zoekt” . Er zal dus naar een balans gezocht moeten worden, maar ik heb moeite met die balans. Ik zie verder wel wie mijn pad kruist.
Heyyy Albert, blij je weer es te horen!!
-

Steve - Moderator

Keer terug naar Gay Forum - Liefde