Dating via internet heeft geen zin
47 berichten
• Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
KinKy schreef:Vincent schreef:Musician schreef:Als je uiterlijk meezit en je zet een photo in je profiel. Dan lukt het ...
Over oppervlakkigheid gesproken
begint altijd oppervlakkig
daarna zoek je de diepte op als de lengte er voor is
ach je hebt oppervlakkig en oppervlakkig ... diepgang zonder diepte is ook ok
Max heeft wel eens een mening
; maar dat is altijd EEN mening ... niet DE mening
- max
- Aftastend

Daar ben ik het nou eens volkomen mee eens! Alle jongens die ik geprobeert heb te daten via het internet ( 2
) waren allemaal mislukkingen.. (klinkt dramatischer). Waar in hemelsnaam is de liefde?!Ik word het zat zo in mijn eentje! Iedereen heeft een leuke vriend in de zomer, of vriendin, en ik ?!Ja ik zit weer in mijn eentje. Ik vraag me af warneer de planeet der liefde weer eens wat goeds in zicht voor me heeft..
*Birk zwijmelt verder over een ontzichtbare liefde
*
*Birk zwijmelt verder over een ontzichtbare liefde
- birk
- Aftastend

Hoho, niet zo ongeduldig, door met een te grote verwachting een date te nemen valt meestal tegen. Echte liefde komt heus wel op je pad. Heb geduld en leef gewoon lekker. DE rest gaat vanzelf. Door zo wanhopig te doen heb je enkel jezelf mee en daar ben je niet bij gebaad lijkt me zo. 
-

luco - Post Lord

Musician schreef:HAHA ervaring....
Ik kan het zelfde zeggen, meer kans dat je hem tegen komt op het station van Utrecht
Ja Utrecht....daar maak je véél meer kans dan in Amsterdam, want in Amsterdam, is het werklijk ONMOGELIJK om je grote liefde te vinden.
Ik ben naar het MidzomerGrachtFestival in Utrecht geweest, nou wat ik daar gezien heb aan leuke jongens en ook nog naar mijn voorkeur (langharig), daar kan homo Amsterdam niet aan tippen
Heb ook leuke gesprekken gehad met ook die langharige boys, een van hen is een echte mannelijke bouvakker, een echte hunk, zoals je alleen op de bouw ziet en het is een schat van een vent en misscien wordt het nog wat tussen hem en mij, want hij vindt me leuk.
Nou weet ik ook waarom ik in de amsterdamse homoscene ook nooit meer langharige boys meer ziet, dat komt omdat zij geweigert worden aan de deur van b.v. de COCKRING, dat vertelde zij mij en dat klopt, daar ik ook die evaring heb gehad toen ik mijn haar nog tot op de schouders had, ik werdt toen ook altijd geweigert, zij gaan daarom ook nooit meer uit naar Amsterdam.
DAAROM zie je in de Amsterdamse bar/disco's alleen maar kaalkoppen, gewoon om de reden dat zij alle langharigen, (die schatten) diskrimineren
Ik ga maar meer naar uitrecht, daar kan alles door elkaar scin en langharig, zonder dat je uitgescholden wordt, iedereen is er welkom, hoe je er ook uitziet.
Ik begin de Amsterdamse homoscene steeds meer te HATEN
The schreef:Ja Utrecht....daar maak je véél meer kans dan in Amsterdam, want in Amsterdam, is het werklijk ONMOGELIJK .......blabla ..... in Amsterdam, je reinste diktatorschap
Wat een verhaal, maareh.... wat heeft het met internetdating te maken?
-

tim27 - Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - Liefde