da ene
25 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Heb je ook geen gezeur aan je kop.
Alleen jammer van die keurige jongens. My kind of guys.
Alleen jammer van die keurige jongens. My kind of guys.
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

Anonymous schreef:Ik heb al heel sexy Jehova's aan de deur gehad. Wit hemd en das. Ik probeer ze altijd te verleiden. Nu sta ik op hun zwarte lijst want ze komen niet meer.
Haha, dat is wel de manier om ze buiten de deur te houden, bedankt voor de tip, ik ga er zeker gebruik van maken
-

luco - Post Lord

Jehova's getuigen. Ah, gelukkig al lang niet meer aan de deur gehad
.
Jehova's getuigen valt niet mee te praten. Die hebben standpunten die ze heel stellig vast houden, daar is geen andere mening tegenin te brengen.
Ik vraag me alleen af, wat voor doel maggut hier mee op het oog heeft, en waarom hij dan dit topic opent. Waar wil je over discussieren maggut?
Omdat ze zo sexy zijn? Of omdat er niet mee te praten valt?
Ik zie het nut niet echt in van jou begintopic.
Jehova's getuigen valt niet mee te praten. Die hebben standpunten die ze heel stellig vast houden, daar is geen andere mening tegenin te brengen.
jehova''s zijn de allerbestese gaylords:D jazeker ze kenne butpluggen als de beste ik heb t zelf ervaren:P
Ik vraag me alleen af, wat voor doel maggut hier mee op het oog heeft, en waarom hij dan dit topic opent. Waar wil je over discussieren maggut?
Omdat ze zo sexy zijn? Of omdat er niet mee te praten valt?
Ik zie het nut niet echt in van jou begintopic.
-

Secret - Ontdekkend

Musician schreef:luco schreef:maar met versieren verwachten ze niet, een dicussie over de bijbel kunnen ze met hun geloof mee discuseren
Nou eh ze kunnen ni echt discusseren want ze lopen al heel snel vast....
Wel, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Een van mijn vrienden was een Jehova's getuigen. En hij kwam dus voor mijn deur zonder te weten dat ik daar woonde(net verhuist toen) Hij kwam met nog iemand en we hebben toch erg lang gedicuseerd en als resultaat dat hij na een tijdje geen Jehova's getuigen meer was
-

luco - Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Religie