CRUISEN!!!!
18 berichten
• Pagina 1 van 1
Hoi!
Vraag me af wie er ervaring mee heeft en volgens mij moet de onderstaande weblink nodig ge-update worden!
http://banenoverzicht.gaycover.nl/frameindex.html
Vraag me af wie er ervaring mee heeft en volgens mij moet de onderstaande weblink nodig ge-update worden!
http://banenoverzicht.gaycover.nl/frameindex.html
-

bartjebarneveld - Expert

Ik begin over dat updaten, omdat ik vanavond in het Wilhelminapark ben geweest in Delft. Staat aangegeven als Carpoolplaats. JE volgt vanuit Amsterdam de A4 richting Den Haag en neemt de Afslag DELFT/RIJSWIJK. Bovenaan ga je linksaf en dan vind je na 400 meter links de carpoolplek. Ga NIET de carpoolparkeerplaats op, maar rij rechtdoor tot je bij een T-SPLITSING komt. Ga dan RECHTS en rij door totdat je niet meer verder kunt. Je komt dan in een soort CIRKEL terecht, waar 's avonds AFSCHUWELIJK veel auto's geparkeerd staan, ECHT ONGELOOFLIJK! Heb hier vanavond echt VEEL meegemaakt. Van hongerige studentjes tot en met ouwe grijsaards van 70+ (bibber de bibber). Maar is echt een aanrader!!!
-

bartjebarneveld - Expert

Mr.X schreef:Lijkt me meer een reclame ala "er was niemand en ik post maar dat het erg druk was zodat er eindelijk es iemand komt"
Ja, echt heel erg lachen met jou. Maar ik zit dus niet te liegen of zo. Zelfs om half twee 's nachts nog activiteit daar. Vond ik echt opmerkelijk. En ik vroeg me af wie er nog meer ervaring daar heeft.
-

bartjebarneveld - Expert

Echt waar!?
O da's verschrikkelijk ja, al die kleffe oudjes! Mmm...vreemd. toen ik er was liepen er toch wel kerels van allerlei leeftijden rond. Maar ja, om nou elke nacht om twee uur naar dat verrekte park te gaan.... 
-

bartjebarneveld - Expert

bartjebarneveld schreef:Echt waar!?O da's verschrikkelijk ja, al die kleffe oudjes! Mmm...vreemd. toen ik er was liepen er toch wel kerels van allerlei leeftijden rond. Maar ja, om nou elke nacht om twee uur naar dat verrekte park te gaan....
Nee kindje, dan hoor jij al lang in je bedje te liggen.
Om die tijd is het voor de "oudjes" en andere volwassen mannen.
Tijdens de lunch of na vijven, op Ruyven, op da A13 tussen Delft en Rotterdam...
Voor mannen die kicken op suited guysz...
Vaak tref je er mannen in pak, die voor ze naar moeder de vrouw gaan hun zaad willen lozen.. Pik uit hun gulp, gepijpt worden, spuiten en wegwezen! Ze bestaan echt...
De geile kerels in pak!
Voor mannen die kicken op suited guysz...
Vaak tref je er mannen in pak, die voor ze naar moeder de vrouw gaan hun zaad willen lozen.. Pik uit hun gulp, gepijpt worden, spuiten en wegwezen! Ze bestaan echt...
De geile kerels in pak!
-

suitdude023 - Aftastend

De bladeren zitten weer aan de bomen en de cruiseplaatsen zijn weer erg in trek.
Overheidsinstanties buigen zich over het probleem, hoe men de cruiseplaatsen kan indammen of ontmoedigen. In Friesland is zelfs een burgemeester die bezoekers van een cruiseplaats wil laten fotograferen, teneinde hen af te schrikken. Burgers willen het heft in eigen hand nemen en de homomannen met of zonder geweld verjagen.
Helaas hebben de homo's dit toch aan hunzelf te danken.
Waarom is het nodig om sex met elkaar te hebben op plaatsen, waar anderen duidelijk kunnen zien wat daar gebeurd. Is het nu werkelijk nodig om te shockeren? Er zijn genoeg plekken waar je rustig sex met elkaar kan hebben. Ook in de natuur.
Bovendien zien de meeste cruiseplaatsen er nog erger uit, dan een vuilnisbelt.
Het natuurgebied De Ruyven tussen Pijnacker en Rotterdam is één grote bende. Je breekt je nek over de condooms en de papieren zakdoekjes.
Het zou mij niet verbazen, als dit gebied vandaag of morgen wordt gesloten.
Laat een ieder, die van deze plaatsen gebruik maakt, zijn eigen rotzooi opruimen en zorgen dat het schoon en netjes blijft. Dan kan een ieder op zijn eigen wijze genieten van het natuurgebied!!
Houden wij ons niet aan de gedragsregels, dan ben ik bang dat wij toch aan het kortste eind trekken.
Overheidsinstanties buigen zich over het probleem, hoe men de cruiseplaatsen kan indammen of ontmoedigen. In Friesland is zelfs een burgemeester die bezoekers van een cruiseplaats wil laten fotograferen, teneinde hen af te schrikken. Burgers willen het heft in eigen hand nemen en de homomannen met of zonder geweld verjagen.
Helaas hebben de homo's dit toch aan hunzelf te danken.
Waarom is het nodig om sex met elkaar te hebben op plaatsen, waar anderen duidelijk kunnen zien wat daar gebeurd. Is het nu werkelijk nodig om te shockeren? Er zijn genoeg plekken waar je rustig sex met elkaar kan hebben. Ook in de natuur.
Bovendien zien de meeste cruiseplaatsen er nog erger uit, dan een vuilnisbelt.
Het natuurgebied De Ruyven tussen Pijnacker en Rotterdam is één grote bende. Je breekt je nek over de condooms en de papieren zakdoekjes.
Het zou mij niet verbazen, als dit gebied vandaag of morgen wordt gesloten.
Laat een ieder, die van deze plaatsen gebruik maakt, zijn eigen rotzooi opruimen en zorgen dat het schoon en netjes blijft. Dan kan een ieder op zijn eigen wijze genieten van het natuurgebied!!
Houden wij ons niet aan de gedragsregels, dan ben ik bang dat wij toch aan het kortste eind trekken.
Tja,
Gelukkig is het bij de Empelse plassen een stuk schoner, daar is er niets aan de hand (tot nu toe)
Maar Engelmeer zou ik niet meer naar toe gaan, er lopen teveel wandelaars rond die hun honden aan het uitlaten zijn
(nouja, als je van hondensex houd dan zit je hier wel goed
)
Gelukkig is het bij de Empelse plassen een stuk schoner, daar is er niets aan de hand (tot nu toe)
Maar Engelmeer zou ik niet meer naar toe gaan, er lopen teveel wandelaars rond die hun honden aan het uitlaten zijn
(nouja, als je van hondensex houd dan zit je hier wel goed
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

Och, ja.....
Op nieuwe meer in Adam, lopen er koeien rond, ook een manier om homo's weg te pesten, maar ze blijven toch komen.
Als je s'middags op je rug in het zonnetje ligt, wordt je vanzelf wel afgesabbeld door die koeien, handige service toch?
Op nieuwe meer in Adam, lopen er koeien rond, ook een manier om homo's weg te pesten, maar ze blijven toch komen.
Als je s'middags op je rug in het zonnetje ligt, wordt je vanzelf wel afgesabbeld door die koeien, handige service toch?
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

Wat men denkt daaraan te kunnen doen?! niets dus eigenlijk. Wat stel jij dan voor, dat je na je speelkwartiertje doodleuk met een kluitje kleenex en de condoom in je zak naar de eerste vuilnisbak of ermee naar huis gaat?
Denk niet dat je ook maar iemand zover zal krijgen, ondanks dat ik het ermee eens ben dat je soms bergen van die zooi ziet, en dan blijft men zich afvragen waarom struikjes gesnoeid worden.
Denk niet dat je ook maar iemand zover zal krijgen, ondanks dat ik het ermee eens ben dat je soms bergen van die zooi ziet, en dan blijft men zich afvragen waarom struikjes gesnoeid worden.
-

ChatNOT - Wegwijs

Mijn tip is de Hei in Venlo, staat op de link van de bovenste post.
Als laknicht op hoge hakken heb ik in twee keer al aardig wat spannende dingen beleefd
Je kunt in dat weggetje je auto parkeren, en bekijken wie erlangskomt.
En voor wie wil: de bosjes zijn redelijk tot goed beschut.
Wel een aantal (senioren) mooiweerfietsers in de zomer overdag, maar tot in de nacht is er wel volk te vinden.
Vooral voor locals een aanrader!
Als laknicht op hoge hakken heb ik in twee keer al aardig wat spannende dingen beleefd
Je kunt in dat weggetje je auto parkeren, en bekijken wie erlangskomt.
En voor wie wil: de bosjes zijn redelijk tot goed beschut.
Wel een aantal (senioren) mooiweerfietsers in de zomer overdag, maar tot in de nacht is er wel volk te vinden.
Vooral voor locals een aanrader!
eigenlijk vind je mannan van alle leeftijd op alle plaatsen, voornamelijk middelbaar zeg ik even 30/60 jaar.
de keren dat ik daar aan het zonnen was zag ik vaak zowel stelletjes vrijen alsook mannen met elkaar vozen.
alles gebeurt open en bloot, maar dan wel aan dewestkant van de grote weg dus verscholen tussen de bossen, ten oosten bij het grote meer moet je het niet willen, dan komen er ook gewonen mensen en kinderen die aanstoot kunnen nemen van de dingen die ze zien.
succes alvast derek
de keren dat ik daar aan het zonnen was zag ik vaak zowel stelletjes vrijen alsook mannen met elkaar vozen.
alles gebeurt open en bloot, maar dan wel aan dewestkant van de grote weg dus verscholen tussen de bossen, ten oosten bij het grote meer moet je het niet willen, dan komen er ook gewonen mensen en kinderen die aanstoot kunnen nemen van de dingen die ze zien.
succes alvast derek
- derek
- Ontdekkend

18 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Ontmoetingsplaatsen