Het is nu 18 mei 2012 01:41

CAZZO - Fuck Fiction Review

Verkopen of ruilen van (adult) DVD of video

Berichtdoor homoactive.be » 24 okt 2006 22:57

Afbeelding
Deze DVD nu bestellen

Cazzo Film viert haar 10-jarig bestaan met een nieuwe regisseur en een aantal bekende geizchten, inclusief mijn favoriete Duitser, Thom Barron - blond en met het gezicht van een engel en een dodelijke pik! Fuck Fiction gaat over een aantal goed uitziende gozers met fitte lichamen, midden-20 tot midden-30, voornamelijk met grote onbesneden pikken. Veel hebben er heftige tattoos.

Barron wordt door gangster Denver ingehuurd om zijn vriendje Justin te begeleiden. Hij wordt gewaarschuwd om zijn handen bij zich te houden, hoewel de sletterige Justin daar anders over denkt. In de eerste scène komen Barron en Justin thuis na een nacht stappen. Barron staat op het punt om weg te gaan als Justin alcohol in zijn drankje gooit en met zijn gladde zwarte kontje naar hem draait. De verleiding is te groot voor Barron en hij ramt zijn grote vette pik in Justins keel en daarna, als hij helemaal glad en nat is, ramt hij 'm in Justins kont. Als ze allebei net hun mannensap kwijt zijn, worden ze met hun broek naar beneden betrapt door Brit Denver en zijn bodyguards.

Barron vlucht in de vriendelijke armen van de Fransman Faurtin en de twee verschuilen zich die nacht in een motel, maar daar worden ze ontdekt door bodyguard Weber. Faurtin heeft een geschoren hoofd, maar een ongeschoren gezicht, een licht behaard lichaam en een grote lul. Weber is groot en ook licht behaard. Weber kan geweldig diep pijpen en neemt Faurtins pik helemaal in zijn mond. Dan neukt Faurtin hem. Weber zal het wel gewend zijn om geneukt te worden door Engels sprekende gasten want op de tattoo op zijn rug staat: ‘Harder’.

In andere scènes zien we Faurtins vader (gespeeld door de gladde kale Holland) die laat zien hoe je een horloge uit de gevangenis smokkelt door het in zijn kont te stoppen – zo diep dat het niet ontdekt wordt tijdens een inwendig onderzoek door de gevangenisbewaarder Diesel T. die hem rimt en neukt. Denver straft zijn incompetente bodyguards: Losch heeft een waanzinnige tattoo die ik graag van dichterbij zou willen bekijken – een zon die straalt om zijn kontgat. Denvers vuist verdwijnt in de zon.

In een waanzinnige scène is Barron vastgebonden en gekneveld, en hij wordt verkracht door Vinzent en Piovani en het wordt nog erger voor hem. Zonder teveel te verklappen, Barron wordt bruut verkracht door een sexmonster met de grootste pik die ik ooit heb gezien! In een soort droomscène kijkt Faurtin naar een gozer (Hawk) in een rolstoel die op zijn beurt kijkt naar drie jonge gozers die met hun pikken in elkaar zitten. Nadat de donkerharige Ploumaud wordt gespitroast door de andere twee en ze klaarkomen, nemen ze Hawks lange rechte pik onder handen totdat het witte zaad er uitstroomt. De slotscène is romantisch en speelt zich buiten, Barron en Faurtin neuken elkaar om beurten.

Cazzo fans hoef ik niet te overtuigen, maar als je deze studio niet mocht kennen dan kan ik deze film niet genoeg aanbevelen! Met dank aan Peter van Cazzo Film voor de hulp met de namen bij de gezichten.

Deze DVD nu bestellen
homoactive.be
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Video / DVD