Cashew noten
7 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik wordt altijd zo opgewonden van cashew noten... ja klinkt een beetje raar, maar kan er niks aan doen! De wellustige vorm, de mooie rondingen, de gelijkenis op de ballen ... yummie...
als ik een cashew noot in mijn mond neem kan ik mijn verleiding niet weerstaan om er niet op de knabbelen maar op te sabbelen, mijn tong rondom de licht zoute rand rollen en met een zacht zuigende beweging op en neer in mijn mond te laten glijden...
okee okee, dit is onzin, maar wilde even een stukje over cashew noten schrijven naar aanleiding van de post van Ricky di het hier allemaal te gay vind...
http://www.gayforum.nl/gayforum-topic1329.html#7126
toch geweldige noten die cashew noten
als ik een cashew noot in mijn mond neem kan ik mijn verleiding niet weerstaan om er niet op de knabbelen maar op te sabbelen, mijn tong rondom de licht zoute rand rollen en met een zacht zuigende beweging op en neer in mijn mond te laten glijden...
okee okee, dit is onzin, maar wilde even een stukje over cashew noten schrijven naar aanleiding van de post van Ricky di het hier allemaal te gay vind...
http://www.gayforum.nl/gayforum-topic1329.html#7126
toch geweldige noten die cashew noten
-

Helger - Wegwijs

Ik vind ze ook heerlijk, maar inderdaad om gewoon op te eten.
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

Bink schreef:Prachtig verhaal.
Ik kocht ooit kiwi's en de verkoopster aan de kassa zei: "Voelt net aan als een paar kloten." Ik dacht dat ik het verkeerd begrepen had en op mijn wablief zei ze nog een keer: "Net een paar kloten."
Lekker sabbelen dus
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

Bink schreef:Prachtig verhaal.
Ik kocht ooit kiwi's en de verkoopster aan de kassa zei: "Voelt net aan als een paar kloten." Ik dacht dat ik het verkeerd begrepen had en op mijn wablief zei ze nog een keer: "Net een paar kloten."
was misschien wel een uitnodiging!!
-

Julian - Wegwijs

7 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen