Het is nu 11 feb 2012 13:52

Broer ook homo

Alles over coming out.

Berichtdoor 16yearold » 21 jun 2010 16:40

hallo,

Ik ben een jongen van 17 jaar, ben net klaar met mijn examens en ben van plan deze vakantie uit de kast gekomen. Het enige probleem is, dat mijn broer een tijd geleden ook uit de kast is gekomen. Mijn ouders hebben maar 2 kinderen, dat zijn ik en mijn broer dus. Als ik dus uit de kast komt, betekend dit dat ik mijn ouders ook de wens, om opa en oma te worden, ontneem. Wel denk ik al dat mijn ouders vermoeden dat ik homo ben. Maar ik wil m'n ouders echt geen verdriet doen, ze hebben het beste met mij voor.
16yearold
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 21 jun 2010 19:13

16yearold schreef:hallo,

Ik ben een jongen van 17 jaar, ben net klaar met mijn examens en ben van plan deze vakantie uit de kast gekomen. Het enige probleem is, dat mijn broer een tijd geleden ook uit de kast is gekomen. Mijn ouders hebben maar 2 kinderen, dat zijn ik en mijn broer dus. Als ik dus uit de kast komt, betekend dit dat ik mijn ouders ook de wens, om opa en oma te worden, ontneem. Wel denk ik al dat mijn ouders vermoeden dat ik homo ben. Maar ik wil m'n ouders echt geen verdriet doen, ze hebben het beste met mij voor.

je doet ze een groter verdriet om niet eerlijk tegen ze te zijn
maar bereid je er goed op voor!!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Diederick » 21 jun 2010 20:33

Het leven zit vol met zaken die oneerlijk lijken. Maar jij kunt er niets aan doen dat je homo bent, je ouders zullen dat begrijpen.

Dat je homo bent betekent niet dat je ouders nooit grootouder zullen worden. Als twee homo mannen een kinderwens hebben, zijn er diverse opties om die wens te vervullen.

Praat hier over met je broer.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast