Het is nu 18 mei 2012 01:23

break up

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor gaybijntje » 20 okt 2011 22:55

de afgelope jaren heb ik een sexrelatie gehad met een jonge. (ben nu 17 was toen 13) Toen het begon was het nog om te expirimeteren, maar het werd steeds intimmer.

Na een keer of tig ben ik smoor verliefd op hem geworden. ik vroeg hem dan ook al een aantal keer of hij gay was, zijn antwoord was steeds weer het zelfde namelijk: nee, we doen het toch alleen omdat we het lekker vinden.

nu gisteren tijdens een telefoontje vertelde ik heb dat ik homo was ( ik verwachtte dat hij dit ook wel was, want anders doe je het toch niet al een aantal jaar met een gozer )

toen wilde hij gelijk stoppe en hing op. ik heb hem nog een aantal keer gebeld maar hij neemt niet op.

ben radeloos!!!! kan wel janke :( :cry:

please help me :euh:
Love me now or Love me never,
If you love me, Love me forever!
gaybijntje
Newbie
Newbie

Berichtdoor Roffel91 » 26 okt 2011 01:42

Hoi gaybijntje..

Je verhaal klint een beetje vreemd, snap je? :S

Is er inmiddels nog iets gebeurd? Heeft hij al gereageerd?

Zo niet, dan zou ik hem even met rust laten als ik jou was. Dit is voor hem ook heftig en verwarrend. Misschien wil hij niet toegeven dat hij ook op jongens valt, of hij zit nog in de ontkenningsfase of zoiets.. Aan de andere kant, misschien is hij wel hetero. Dan is het juist raar voor hem dat hij seks heeft met een jongen die homo blijkt te zijn.. Je moet ook proberen om je in hem in te leven. (Sowieso wél vreemd als hij al heel lang met jou een seksrelatie heeft en hij blijkt toch hetero te zijn hoor! :frusti: )

Het werd wel steeds intiemer tussen jullie. Betekend dat dan ook dat jij meer voor hem voelt? Verliefdheid?

Laat het nog even weten! :wink:
I've been hiding from myself...
Roffel91
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Liefde