Het is nu 18 mei 2012 01:20

Boswachters jagen op homo's

Gay nieuws, gay gerelateerde nieuws, bijzonder nieuws of gewoonweg leuk nieuws.

Berichtdoor Steve » 21 okt 2009 00:17

Boswachters in het recreatiegebied Spaarnwoude maken jacht op mannen die op zoek zijn naar homoseksuele contacten.

Mannen worden bespied met een Hummer. Worden homo's vervolgens op heterdaad betrapt, dan krijgen ze een boete van 230 euro en worden ze het bos uitgestuurd. Zes buitengewoon opsporingsambtenaren speuren het gebied af. Naaktlopen en seksuele handelingen zijn verboden.

Afbeelding

Homo's spreken van een heksenjacht en pure pesterij. "Er worden zelfs expres brandnetels geplaatst op plekken waar wij komen", aldus een van hen in het AD.

Volgens het recreatieschap Spaarnwoude zijn de opsporingsmethodes niet bijzonder, maar wel effectief. "De afgelopen maanden zijn er dertig boetes uitgedeeld, we hebben het idee dat het aan het afnemen is," aldus woordvoerster Anja Brands.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Diederick » 21 okt 2009 21:48

*zucht* Dit moet toch eens afgelopen zijn.

Zoals ik het zie, zijn er twee (tot drie) zaken die moeten veranderen:

1. Gemeente's en andere vormen van beheer van grond moeten eens ophouden zo kinderachtig te doen over homo's en gewoon accepteren dat we toch echt een bestaande bevolkingsgroep zijn. We komen ook in UW gemeente voor! Dus schei uit met dat gemierenneuk en laat ons lekker doen wat we willen in de vrije natuur.

2. Homo's moeten een ruim aanbod aan plaatsen krijgen waar ze vrij kunnen vrijen in de open lucht. Blijkbaar zijn er veel homo's die graag in de natuur neuken en als we dat een cultuur-ding vinden, dan moet de regering zich daar maar op aanpassen. Als de moslims hele moskeeën krijgen, kan er vast ook wel een stukje bos of 10 af om die veel vriendelijkere bevolkingsgroep tegemoet te komen.

(3.) Homo's, mochten we dan van die bosjes krijgen, hou dat dan een beetje netjes. Ik weet dat we in alle rangen en standen uit de grond springen, dus ook in de minder intellectuele kringen; maar iedereen kan begrijpen dat als we alles een beetje netjes houden, de gemeente en ook wijzelf daar de vruchten van plukken. Dus doe niet zo lullig, en gebruik de prullenbakken die de gemeente daar heeft neergezet, waarvoor ze bedoelt zijn.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor l0vE » 22 okt 2009 05:41

Diederick schreef:
(3.) Homo's, mochten we dan van die bosjes krijgen, hou dat dan een beetje netjes. Ik weet dat we in alle rangen en standen uit de grond springen, dus ook in de minder intellectuele kringen; maar iedereen kan begrijpen dat als we alles een beetje netjes houden, de gemeente en ook wijzelf daar de vruchten van plukken. Dus doe niet zo lullig, en gebruik de prullenbakken die de gemeente daar heeft neergezet, waarvoor ze bedoelt zijn.

En daar zit nu het grootste probleem, dit soort oproepen worden al sinds weet ik hoe lang al gedaan maar de condooms en wrappers liggen nog steeds overal op de grond.

Daarnaast is er tegenwoordig totaal geen gevoel voor discretie meer, men loopt soms zo duidelijk in het zicht, daar ben je gewoon niet van gediend als j met je kind loopt te wandelen!
l0vE
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Diederick » 22 okt 2009 13:23

Ik ben het volledig met je eens, vooral ook op het puntje discretie. Onvoorstelbaar hoe dit zo ver heeft kunnen komen.

Misschien is het maar beter als de boel weer volledig verboden wordt (lees: seks hebben in het openbaar); misschien krijgen homo's die hier behoefte aan hebben dan wat meer respect voor de verworven vrijheden van weleer.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Luc » 24 okt 2009 13:17

Mijn eerste keer was in een park ... ik moet er niet aan denken dat ik toen een boete zou hebben gekregen, mijn ouders zouden toen helemaal flippen!!
Wat is er mooier dan verliefd zijn?
Luc
Ontdekkend
Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - (Gay) Nieuws