Blote Buik
20 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik ben erg benieuwd hoe anderen denken over mijn fetish, want ik hoor of zie er nooit wat over, terwijl het er echt heel opwindend uitziet. Ik kick namelijk vreselijk op het dragen en zien van t-shirts en hemdjes die zo kort zijn dat ze de navel bloot laten. En dan het liefst met verder niks er bij aan. Ben ik dan de enige die dat tof vind? Want op internet is er ook al niks over te vinden. Heel graag jullie reacties, en als het kan links en foto's... Heb wel veel foto's van mezelf met alleen een navelshirtje aan, maar zou ook zo graag eens anderen ermee zien.
- Colin_Brenner
- Aftastend

Een strak shirt/hemd bij een man met een gespierde buik en verder niets is inderdaad erg aantrekkelijk. 't Is geen echte fetish bij mij, maar ik vind het er inderdaad wel erg aantrekkelijk uitzien. Er zijn overigens best plaatjes op Internet te vinden, maar vaak zijn die onderdeel van een serie waarin een jongen min of meer stript.
- Neal
- Wegwijs

Bedankt voor je reactie Neal! Het hoeft niet een strak shirt/hemd te zijn, als het de buik maar vrij laat. En ik heb veel fotoseries op internet gezien, maar helaas weinig met mannen die alleen een kort shirt dragen. Misschien moet ik mijn eigen site maar beginnen, ben ik de eerste die poseert (gelukkig in het bezit van een strakke platte buik).
- Colin_Brenner
- Aftastend

Had je maar in mijn tijd moeten leven de jaren 70/80...
Toen as het mode bij jongens en meisjes, nu helaas alleen de meisjes
Ikzelf liep ook met zo' kort shirtje (gewoon op straat), aan, waarbij je mijn mooie strakke buik met een streepje haar naar mijn navel toe.
heb het nog steeds, maar nu mg niks meer zonder dat je uitgescholden wordt tegenwoordig.
Nu is er die afgrijselijke mode, een lang hemd over de broek, tot aan je kruis, dus je ziet helemaal niets, niet je buik of navel en ook niet de bobbel in de broek of een mooie kont in de broek, ja...ja.... we leven weer in het victoriaanse tijdperk, toen er helamaal niets blood mocht, op straffe opgehangen te worden.
Maar goed...in de gouden jaren 70/80 kon je gewoon zo lopen, ook in je korte shortje, die zo kort was dat je bijna je ballen euit vielen, maar ja toen kwam de moslim en alles is weer verboden, op straffe gestenigd te worden.
Ik begrijp niet waarom juist de homos gewoon aan die burgertruttige allesverhullende mode meedoen.
Toen as het mode bij jongens en meisjes, nu helaas alleen de meisjes
Ikzelf liep ook met zo' kort shirtje (gewoon op straat), aan, waarbij je mijn mooie strakke buik met een streepje haar naar mijn navel toe.
heb het nog steeds, maar nu mg niks meer zonder dat je uitgescholden wordt tegenwoordig.
Nu is er die afgrijselijke mode, een lang hemd over de broek, tot aan je kruis, dus je ziet helemaal niets, niet je buik of navel en ook niet de bobbel in de broek of een mooie kont in de broek, ja...ja.... we leven weer in het victoriaanse tijdperk, toen er helamaal niets blood mocht, op straffe opgehangen te worden.
Maar goed...in de gouden jaren 70/80 kon je gewoon zo lopen, ook in je korte shortje, die zo kort was dat je bijna je ballen euit vielen, maar ja toen kwam de moslim en alles is weer verboden, op straffe gestenigd te worden.
Ik begrijp niet waarom juist de homos gewoon aan die burgertruttige allesverhullende mode meedoen.
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

Inderdaad, The, ik hoor wel eens dat het toen redelijk gewoon was. Zucht... ben ik dan te laat geboren? Maar niemand maakt mij wijs dat er niet meer mannen zijn die het lekker zouden vinden zo'n navelshirt te dragen/bekijken. Gelukkig heb ik sinds kort een digitale camera en kan ik lekker foto's van mezelf maken!
- Colin_Brenner
- Aftastend

beste the
het is heel makkelijk om iemand in verdomd hoekje te gooien,het is weer die moslim die het gedaan heeft
echt jammer dat vooroordelen
groetjes
het is heel makkelijk om iemand in verdomd hoekje te gooien,het is weer die moslim die het gedaan heeft
groetjes
ik ben een jongen van 27jaar ,ik ben dol op strings en tanga,zijn er ook mannen die van deze fenomeen houden mail me aub niet boven 35 jaar
- string27
- Aftastend

Ik ben het met je eens string27 maar ik zou heel graag over het eigenlijke topic willen praten... dus, vertel maar hoe jij over mannen in navelshirts denkt!!!
- Colin_Brenner
- Aftastend

Ik heb het eigenlijk ook wel, dat immens gevoel van opwinding bij het zien van een navel, maar dan hoeft dat niet perse door een te kort tshirt te komen.
Als het spontaan gebeurt, bv een gozer die in de trein een tas bovenop gooit waardoor zijn navel bloot komt, dan vind ik dat kicken.
voorbeeldje: http://www.gayforum.nl/plaatjes/display ... p?pos=-186
Ik ben gek op de navel, vooral als er zon lekker strookje haar naar beneden gaat wat men in het Engels ook wel een lovetrail noemt.
Als het spontaan gebeurt, bv een gozer die in de trein een tas bovenop gooit waardoor zijn navel bloot komt, dan vind ik dat kicken.
Ik ben gek op de navel, vooral als er zon lekker strookje haar naar beneden gaat wat men in het Engels ook wel een lovetrail noemt.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

string27 schreef:beste the
groetjes
Lieve String27,
Mischien ben jij wel vrijgevochten van je geloof, maar velen moslims uit mijn omgeving niet.
Daardoor kan ik niet meer gaan sporten in mijn sporshortje en dat is gekomen sins ik uitgescholden ben door jullie kinderen op straat, tewijl ik ging sporten in mijn officiele runnersport kleding, waarvan het broekje vrij kort is, zoals het heel normaal is in de runnerssport.
Als jij van srtings dragen houdt, kan dat dus helemaal niet in jouw moslimgemeentschap, dus het zal wel heel moeilijk zijn voor je.
Door jouw volk, ben ik heel erg ongelukkig geworden en terug in de kast, (dat is een term voor het geheim houden van je homo zijn, want ik denk dat je als moslim, nooit van deze uitdrukking gehoord hebt en wat jullie volk ons aandoet).
Dat wij een vooroordeel zouden hebben, komt omdat de allochtoon er zelf naar gemaakt heeft, door als eerste te roepen tegen ons dat wij dood moeten.
Pas als de moslim ons als homo repekteert, zou ik open kunnen staan voor hun, maar eerder niet !
Ook het als man doen met een man voor geld, versterkt bij mij het vooroordeel, dat liefde tussen hetzelfde geslacht niet bestaat en veroordeelt wordt door de moslim, dus als je je als moslim laat betalen door een westerse man waar je het mee doet, mag het opeens van allah, nou dat noem ik geen wederzijdse liefde van twee mannen, maar een afkoopsessie, om maar je eer af te kopen.
Zoiets had je in de christelijke kerk ook, als je gezondigd had kon je dat afkopen, met geld aan die kerk te geven en gebedjs te doen.
Nou dat vindt ik gewoon ziekelijk krom en niet uit het hart van die z.g. zondaar.
als je spijt hebt van iets, moet je het gewoon niet doen en niet denken dat je de ander kan uitbuiten of beroven na de sex en dan vervolgens naar de kerk of de moskee gaan om je daad af te kopen, als dat zo gemakkelijk gaat, doe je de volgende keer die slechte daad gewoon weer, want het is zo gemakelijk af te kopen.
Ik heb nog nooit een oprechte moslim meegemaakt die belangenloos en uit liefde met een andere man ging vrijen.
Dus dat bestaat dan ook niet voor mij.
Ja sorry dat ik zo rancuneus (negatief) er over bent, maar ik ben al veel gekwetst door alles wat moslims over ons zeggen en vooral de bedrijgingen, dat vergeet ik nooit meer.!
En nou ga ik naar bed want het is weer veel te laat in de nacht.
He..schit nou was ik weer niet ingelogd, doordat ik te lang heb zitten typen.
Die posting hierboven is van mij, dus...
Wat lastig soms, dat je automatisch uitgelogd wordt als je ondertussen een iets anders gaat doen en dan weer verder typt, mmaar ondertussen uitgelogd bent, zonder dat je het in de gaten hebt.
Die posting hierboven is van mij, dus...
Wat lastig soms, dat je automatisch uitgelogd wordt als je ondertussen een iets anders gaat doen en dan weer verder typt, mmaar ondertussen uitgelogd bent, zonder dat je het in de gaten hebt.
-

The - Expert

Steve schreef:Ik heb het eigenlijk ook wel, dat immens gevoel van opwinding bij het zien van een navel, maar dan hoeft dat niet perse door een te kort tshirt te komen.
Ja het komt bij mij ook omdat ik de navel heel mooi en opwindend vind, maar juist zo'n kort shirtje vestigt heel uitdagend de aandacht erop. Het voelt ook heerlijk om te dragen, maar dan alleen thuis of bij mensen die er net zo over denken. Ik ben nu vrijgezel, maar heb wel een vriendjes gehad die dat ook tof vonden. Dan pakten we een oud t-shirt uit de kast, hup de schaar er in en aanproberen. Overbodig te zeggen dat 't altijd to een lekkere sexpartij kwam.
- Colin_Brenner
- Aftastend

colin_brenner
ik vind het heerlijk om naar te kijken mits de blote buikje behaard is.streepje haar naar de navel,en als ik zie dat die een slipje aan heeft dan......................
ik vind het heerlijk om naar te kijken mits de blote buikje behaard is.streepje haar naar de navel,en als ik zie dat die een slipje aan heeft dan......................
ik ben een jongen van 27jaar ,ik ben dol op strings en tanga,zijn er ook mannen die van deze fenomeen houden mail me aub niet boven 35 jaar
- string27
- Aftastend

OK String27 dat is inderdaad een goede combo... Maar dan niet te behaard hoor, alleen een steepje van de navel naar beneden is voldoende voor mij!
Ikzelf combineer natuurlijk mijn korte shirts ook wel eens met een lekker slipje. Maar 't slipje gaat eerst uit
Ikzelf combineer natuurlijk mijn korte shirts ook wel eens met een lekker slipje. Maar 't slipje gaat eerst uit
- Colin_Brenner
- Aftastend

Ik vind het oergeil om mijn hand heel zacht onder een T-shirt naar boven te laten glijden en dan te voelen hoe behaard hij is op zijn buik en borst en hoe onbehaard zijn flanken zijn. Soms heb ik voordien al het donskussentje op zijn buik en borst gevoeld. Bij sommige mannen is het dons onder het T-shirt heel goed te voelen. Ik kan er duizelig van worden, vooral als ik zijn warmte voel die tussen zijn lijf en het T-shirt gevangen zit. Soms het allerheerlijkste moment voor mij.
-

Bink - Post Lord

Bink schreef:Ik vind het oergeil om mijn hand heel zacht onder een T-shirt naar boven te laten glijden en dan te voelen hoe behaard hij is op zijn buik en borst en hoe onbehaard zijn flanken zijn. Soms heb ik voordien al het donskussentje op zijn buik en borst gevoeld. Bij sommige mannen is het dons onder het T-shirt heel goed te voelen. Ik kan er duizelig van worden, vooral als ik zijn warmte voel die tussen zijn lijf en het T-shirt gevangen zit. Soms het allerheerlijkste moment voor mij.
BINGO! Ik heb een blokjesbuik én een donslaagje. En als iemand daarover streelt, word ik compleet gek! Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook niet wist dat dat soort korte shirtjes mode bij mannen en vrouwen zijn geweest. Meestal als ik uitga, trek ik gewoon een strak wit of zwart shirt aan. En eerlijk is eerlijk: Ik krijg met regelmaat complimentjes. Maar dat komt ook omdat je er wel flink voor moet blijven werken...
-

bartjebarneveld - Expert

Nou mode is het lang geleden geweest, maar ik draag het ook niet in het openbaar. Net zoals sommigen een string opwindend vinden, vind ik dat erg mooi. Ik vraag me af of er nog meer mensen zo over denken... voel me zo alleen met deze "fetish"...
- Colin_Brenner
- Aftastend

Nee ik voel er eigenlijk niet heel veel bij. gelukkig is die tijd voorbij...ik wil echt geen man met een hempje tot ze navel zien:s ookal is ie lekker!! iel
Colin_Brenner schreef:Nou mode is het lang geleden geweest, maar ik draag het ook niet in het openbaar. Net zoals sommigen een string opwindend vinden, vind ik dat erg mooi. Ik vraag me af of er nog meer mensen zo over denken... voel me zo alleen met deze "fetish"...
Ja dat is nou zo jammer tegenwoordig, dat het niet in de mode is in het openbaar, dus je kan het nu alleen dragen op een party of zo, maar dan is het een fetich, terwijl het vroeger héél gewoon was en iedere lekkere boy het droeg, ook de hetero boy.
Net zoals de shorts, dat mag nu ook niet meer, heh... wat in een vreselijke tijd zitten we nou...
-

The - Expert

Rotterdammertje schreef:Nee ik voel er eigenlijk niet heel veel bij. gelukkig is die tijd voorbij...ik wil echt geen man met een hempje tot ze navel zien:s ookal is ie lekker!! iel
Waarom niet
Ben je zo preuts dan
Volgens mij draag je de saaie casual kleding omdat het voorgeschreven is door de mode en niet omdat je eigenlijk die kleding van de jaren 70 geil vindt en ben je bang voor uitschelden op straat, zoals zovelen het niet durven omdat niemand het doet, alléén maar omdat het niet de mode is, terwijl men het graag zouden dragen, maar men is een kuddegeest en wil niet uitgestoten worden uit de scene.
Zo vals zijn ze ook nu bij de homo's in de Rdwstr. A.dam, als je niet het goede merk of jaren de sexy 70 draagt, wordt je afgemaakt, al zie je er nog zo sexy uit.
Kijk maar eens naar de echte orginele musical "Fame" die toen op TV was.
De musical "Fame" wat nu nagespeeld wordt, klopt de kleding niet van en is veel te casual aangepast aan de jaren van nu, met lange hippyachtige hemden, waar geen hout van klopt en lange katoenen broeken, dat klopt dus ook niet, er werdt toen dunne glimmnde nylon pants gedragen, die toen ook gewoon verkrijgbaar was in de ballet winkel in A.dam, maar zelfs daar hebben ze het nu niet meer, dus daarom wordt er bij "Fame" van nu die stomme casual katoenen balletkleding gedragen en is dat totaal niet sexy
In de echte "Fame" droegen zij ook korte sexy nylon shortjes en inderdaad die korte blote navel hemdjes en dat was super sexy !
Ik zou eigenlijk die orginele opnames van toen willen bemachtigen, wie weet waar te vinden?
-

The - Expert

The heeft helemaal gelijk. Wat iemands ding ook is, je moet hem er niet om veroordelen. Hoewel ikzelf niks met korte sportshorts heb, snap ik wel wat The er leuk aan vind en ik respecteer zijn smaak. Net zoals hij mijn voorkeur voor korte shirtjes snapt, en respecteert. Soms baal ik echt dat ik geen "mainstream" smaak in erotische kleding voor mannen heb. Leer en latex staat met bakken vol op internet, maar een leuke foto van een lekkere gozer met een navelshirtje aan is gewoon nergens te vinden...
- Colin_Brenner
- Aftastend

20 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex