Het is nu 18 mei 2012 01:10

Bjorn borg geilheid

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor ALunker » 07 nov 2010 17:48

Ik ben een jonegn van 15 jaar, ik heb nog nooit met een jongen gezoend maar...
Als ik me aftrek dan geil (af en toe) op meisjes, maar vooral met jongens met strake bjorn borgs, dat geilt mij zo ontzettend op.
Ik heb me best wel vaak afgetrokken in een vriend zijn bjorn borg. dan ga ik even naar de badkamer en dan doe ik die bjorn borg aan en dan trek ik mezelf af.
en toen ik op een feest een jongen tegenkom die ik ken en die geile strakke bjorn borg draagt toen voelde ik een beetje een raar gevoel in mijn buik toen hij mij zijn bjorn borg liet zien en kreeg ik een stijve. (ik heb het neit bij alle bjorn borg, bij sommige staat het gewoon ontzettend ordinair)
Ik fluisterde dan ook bijvoorbeeld wat in zijn oor maar ik duwde mijn lippen dan tegen zijn wang en legde mijn arm net boven zijn kont zodat ik de bjorn borg voelde. ik werd er echt ontzettend geil van.. Ik trek me de laatste tijd ook bijna alleen maar af op jongens met bjorn borg aan.
TErwijl als ik ze zie dan denk ik niet van ik ben verliefd op je. of wat dan ook.
één vriend van me eheft toeggegeven dat hij zich op mijn aftrekt, ik zei dat ik ook op hem doe ( hij draagt bjorn borg) maar we hadden het over sexuele dingen doen bij andere jongens en wouden we dat... en toen zeiden we van we plannen het neit maar als eht gebeurt eht.
Maar het lijkt me nu wel wat om gewoon geile dingen te doen met bjorn borg aan enzo.
Ik heb net 1tje gekocht... krijg meteen stijve als ik hem aantrek.
Wat moet ik heirmee?
tips ervaring? en wat zal ik wat doen met die jongen die heeft toeggegeven.??
ALunker
Newbie
Newbie

Berichtdoor ALunker » 07 nov 2010 21:04

31x bekeken en geen reacties?
ALunker
Newbie
Newbie

Berichtdoor Lufe » 07 nov 2010 22:35

Ga af op je gevoel. Je moet het doen als je het wilt, maar doe geen dingen die je niet wilt. En bij die gedachten van jou word ik ook geil :roll: :lol:
Lalala...
Lufe
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor tribalman » 07 nov 2010 23:02

Uhm klinkt lekker, Bjorn Borg zit ook nog is lekker heb er stuk of 40 :oops: ja i know merk verslaafd :roll:
tribalman
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor J17 » 07 nov 2010 23:18

Trouw met een onderbroek!

Hahaha geintje , ik ken het... echt zon heerlijk strak kontje hebben ze in een bjorn borg :D
J17
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor bartjebarneveld » 08 nov 2010 09:29

Ik zou zeggen: Probeer Aussiebum één keer. Wedden dat je je Björn Borgs meteen in de prullenbak lazert? :D
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor maestro » 09 nov 2010 00:52

bartjebarneveld schreef:Ik zou zeggen: Probeer Aussiebum één keer. Wedden dat je je Björn Borgs meteen in de prullenbak lazert? :D

Wedden van niet?
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor Skyhawk » 19 nov 2010 10:55

Wat is nu precies de vraag, waar deze draad omheen draait? Je geilt om mannetjes met strakke kleurige onderbroeken aan, je hebt een gesprek gehad met een mannetje die zich op jou aftrekt, jij trekt je op hem af... Jouw vraag is wat je hiermee aanmoet? Of leek het je gewoon leuk om dit verhaal met het forum te delen, en ben je eigenlijk niet per se op zoek naar praktische adviezen rondom deze situatie?
Skyhawk
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor bartjebarneveld » 20 nov 2010 09:13

maestro schreef:
bartjebarneveld schreef:Ik zou zeggen: Probeer Aussiebum één keer. Wedden dat je je Björn Borgs meteen in de prullenbak lazert? :D

Wedden van niet?

Wedden van wel?
bartjebarneveld
Expert
Expert

Keer terug naar Gay Forum - Sex