Het is nu 18 mei 2012 01:05

Bi-verlangens: wat is dat toch moeilijk

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor alex de groot » 06 dec 2005 01:45

Met belangstelling heb ik als gast een paar discussies gelezen op dit forum. Wat ik vooral prettig vond om te lezen was dat er nog (veel?) meer andere getrouwde heteromannen zijn zoals ik die het moeilijk hebben met hun bi-verlangens. Want hoe uit je die als je voorzichtig wilt zijn? Niet door zomaar naar een parkeerplaats te gaan en misschien wel door de eerste de beste besmet te worden!

Zonder iemand hier persoonlijk te willen beledigen of aan te vallen heb ik geconstateerd dat ik niet de enige ben met een afkeer van ‘de typische’ homo. Vooral van kaalgeschoren gays en/of verwijfde types (en hun ‘maniertjes’) moet ik echt niets hebben. Waarom moeten sommige homo’s hun geaardheid zo etaleren? Soms lijken ze wel heterofobisch...

Het lijkt gerechtvaardigd de conclusie te trekken dat je je als midden-dertiger met een stabiel huwelijksleven geen illusies hoeft te maken over het vinden en opbouwen van een vriendschappelijk kontakt waarin er ook plaats is voor seks. Want zo te lezen ‘moet’ je kiezen uit twee uitersten: óf vluchtige en/of meervoudige kontakten (zoals op parkeerplaatsen), óf een echte relatie. Aan beide opties heb ik geen behoefte.

Mijn verlangens om een man in mijn mond te voelen klaarkomen en om zelf eens geneukt te worden zullen dus wel verlangens blíjven. Tja.... een dooddoener, maar je kunt niet alles hebben in dit leven. En misschien maar beter ook als je bedenkt dat er vorig jaar 10600 nieuwe HIV- besmettingen zijn bijgekomen – voor een groot deel biseksuele mannen. Los van de niet onbelangrijke vraag of het moreel wel te verantwoorden is om een dergelijk kontakt te hebben naast een bestaande heterorelatie.

Tot slot: grappig ergens te lezen dat er naast vrouwen ook mannen zijn die (andere) mannen met lang haar (want dat heb ik nl.) leuk vinden.

Succes verder met en op dit forum!

Met vriendelijke groet,

Alex
alex de groot

Berichtdoor derek » 06 dec 2005 09:34

ja heel herkenbaar, zie mijn topics bij uit de kast en gaydate

ik heb nu e mail contact met een man die aangeeft mij op ontdekkingsreis te laten gaan.
hij is bereid op zijn rug te gaan liggen en mij in mijn eigen tempo te laten voelen en wellicht pijpen zonder dwang, ik ben namelijk bang dat als ik bv aan het pijpen ben en de ander komt bijna klaar terwijl ik nog niet zeker weet of ik dat wel in mijn mond wil hebben hij mijn hooofd vast houdt of boos wordt.

ik ben in ieder geval serieus deze mogelijkheid aan het overwegen.
Ik heb al meer als 20 jaar deze wens en zal dan ook niet over 1 nacht ijs gaan
geef de hoop niet op
sterkte
groet derek
derek
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor alex de groot » 07 dec 2005 01:07

Derek, bedankt voor je reactie.

Ik heb je topic gelezen in 'uit de kast'. Jee, het lijkt wel een spiegelbeeld van m'n eigen gevoelens. Al denk ik niet dat ik ook eventueel weken zou nodig hebben om me in mijn mond te laten spuiten.

Voorzichtigheid troef dus, bij meerderen...

Ik heb de mogelijkheid voor zo'n gay-ontmoeting in de afgelopen jaren twee keer eerder serieus overwogen, maar nooit doorgezet. Er zitten veel onzekerheden aan, precies de dingen die jij al schrijft.

Nou ja, veel succes verder met je zoektocht. Misschien is die man waar je nu mee emailt wel wat. En anders... beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald...

Jij ook sterkte!

Met vriendelijke groet,
Alex
alex de groot

Berichtdoor niels v » 07 dec 2005 13:29

Hallo Alex,

Heel herkenbaar wat je schrijft. Ik ben ook midden dertig en zit in exact dezelfde positie als jij. Ik zou daarom best wel per e-mail met je in kontakt willen komen, omdat ik mijn gevoelens eens wil delen met iemand die me begrijpt!

Laat je iets van je horen?

grtn
Niels
niels v

Berichtdoor KinKy » 07 dec 2005 22:25

straks 1 groot kerstfeest voor jullie
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor alex de groot » 08 dec 2005 01:31

niels v schreef:Hallo Alex,

Heel herkenbaar wat je schrijft. Ik ben ook midden dertig en zit in exact dezelfde positie als jij. Ik zou daarom best wel per e-mail met je in kontakt willen komen, omdat ik mijn gevoelens eens wil delen met iemand die me begrijpt!

Laat je iets van je horen?

grtn
Niels

Hallo Niels,

Ik heb dezelfde behoefte om dat eens met iemand te delen.

Aangezien het verboden is om email adressen e.d. te vermelden moeten we ons eerst allebei registreren. Daarna kunnen we elkaar een PM sturen met info e.d.. Ik heb me inmiddels geregistreerd. Doe jij dat ook?

Vriendelijke groeten,
Alex
alex de groot
Newbie
Newbie

Berichtdoor Niels V » 08 dec 2005 23:54

Hoi Alex,

Ik ben inmiddels ook geregistreerd!

Hoop snel iets van je te horen.

grtz
Niels
Niels V