Het is nu 18 mei 2012 01:04

Bi-man ontmaagd met een vibrator of een dildo ?

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor ikokee » 20 jul 2010 17:47

Ik ben een bi-man en wil mij zelf ontmaagd doen met een dildo van 16 cm lang en 4 cm dik.Waarom ik zo een kleine dildo heb gekocht.Omdat ik zelf een kleine penis heb van 15,5 cm lang en 3,5 cm dik ? :verliefd:

Maar ik heb een probleem met mijn dildo om die helemaal in mijn anus te kunnen duwen.Ik krijg mijn dildo heel gemakkelijk in mijn anus tot een 7 cm en nu kan ik mijn dildo niet meer verder duwen en ben bang dat ik mij pijn gaat doen + mij gaat verwonden ?Is dat normaal dat ik mijn dildo niet meer verder kan duwen en waarom ? Of kan ik mijn dildo tocht nog verder duwen in mijn anus duwen ? En waarom stop het dan op zo een 7 cm in mijn anus die dildo ? :shock:

Wie kan mij helpen,in welke richting moet ik nu mijn dildo verder duwen om mijn dildo helemaal in mijn anus te krijgen ? :roll:

ikokee.

:!!
ikokee
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor ikokee » 21 jul 2010 11:34

Het spijt me,maar misschien heb ik een te moeilijk vraag gesteld ? :X*
ikokee
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Steve » 22 jul 2010 01:57

Ik snap de relatie tussen de dildo en de lengte van je eigen penis niet zo :euh:

Hoe diep je een dildo kan hebben, vooral als je net begint met experimenteren, ligt geheel van jezelf af en in hoeverre je ontspannen bent.

Anale sex wordt in het algemeen pas als echt lekker ervaren indien je jezelf helemaal eraan "overgeeft".

Daarom raad ik je ook aan om een dildo met een zuignap op het eind te kopen zodat je die aan een deur/muur kan hechten en jezelf kan laten gaan ipv geconcentreerd bezig zijn met hoe diep je die dildo kan krijgen.

En vergeet vooral niet voldoende glijmiddel te gebruiken, dit is essentieel.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Bink » 23 jul 2010 00:06

Detailopmerking vooraf:'n man kan je niet ontmaagden, want hij heeft geen maagdenvlies. Je kan hem wel ontknapen. Wie nu denkt dat ik tegen het gebruik van de benaming van meisiesdelen voor mannendelen ben, vergist zich. Ik vind dat je perfect van 'n mannenkut kan spreken zeker in een kinky context, maar daarbuiten ook, hoewel dit onder gays erg betwist blijft.

Ik kan er zelfs geen vinger in krijgen. Wel heb ik ooit een erg interesante uitlegging gelezen over penetratie van de tweede sfincter (bestaat dat woord in het NL? kringspier bestaat in elk geval)voor volledige penetratie op het fistforum (alleen weet ik niet meer waar juist). Hoewel ik zelf niet weet hoe me te laten neuken, vind ik mannen die weten hoe bijzonder begaafd. Fascinerende gasten.

http://www.fistforum.com/
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Diederick » 23 jul 2010 10:06

ikokee schreef:Het spijt me,maar misschien heb ik een te moeilijk vraag gesteld ? :X*

Nou, ik vind dit ook een beetje een vreemde post, vandaar dat hij aan mijn aandacht ontglipte. Maar goed, daar gaan we...

1. Ik weet niet in hoeverre ontmaagden als term is verropt tegenwoordig, maar volgens mij heb je daar toch altijd een ander persoon voor nodig...

2. De grootte (dildo) die je kan 'hebben' staat niet in verhouding tot de grootte van je eigen gereedschap.

3. Het is cliché, maar luister naar je lichaam. "Au!" betekent dat je iets stuk aan het maken bent.

4. Oefening baat kunst. Verder zou je je wat kunnen verdiepen in de anatomie van de achterdeur, misschien dat je dan ook wat zelfverzekerder op ontdekking kunt gaan.

---

Mannenkut, oh God... dat kan toch niet mensen!? Boypussy is nog tot daar aan toe, maar dat andere? Te grafisch, dat werkt niet (bij mij).
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Keer terug naar Gay Forum - Sex