Het is nu 18 mei 2012 01:03

Bezet maar verliefd?

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor JustMe1112 » 28 mei 2011 13:26

Oké, hoi. Ik ben nieuw hier maar heb nu al een probleem. Ik ben 15 jaar en al uit de kast. Ging niet volgens plan maar goed, als je het per se wil weten stuur je maar een bericht ofzo.

Maar goed, ik heb nu ongeveer 2 maanden met een geweldige meid. :verliefd: 1 nadeel: ze woont in Texas. Freaking ver weg natuurlijk. Ik heb haar via een website ontmoet. Via dezelfde website heb ik de toenmalige vriendin van een vriendin van mij ontmoet. (Lekker vaag.) Niks aan de hand, gewoon goeie vrienden, prima allemaal. Tot ongeveer gisteren. Ik vind haar hartstikke leuk! :frusti: Volgende week ga ik 'r ontmoeten (haar initiatief). Kijk, het klinkt simpel:
1) zet uit je hoofd
of 2) Probeer het
Maar dat kan ik dus niet. Ik heb een jaar gevochten voordat ik eindelijk met m'n huidige vriendin had, en ze is echt geweldig, maar ja... deze meid is ook zo... wauw. Ik heb net met 'r lopen cammen (Gewoon, normaal.) en... ugh, nu vind ik 'r nog veel leuker. Ze lacht zo lief en... Zucht.
Ze weet al da'k een crush op 'r heb maar ja, da's nu geen crush meer. Ze is ook nog eens een ongelooflijke flirt en ja... Ik wil eigenlijk niet dat ze daarmee stopt.

Het klinkt dramatisch maar m'n hart doet nu pijn. Ik maak me echt heel erg zorgen over wat ik ga doen of wat er gaat gebeuren. Ik wil m'n vriendin niet kwijt maar zij is ook zo leuk!

....Help? :(

~D
Queen of hearts
</3
JustMe1112
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Diederick » 28 mei 2011 23:15

Dat je voor meerdere vrouwen gevoelens hebt is niet vreemd op jouw leeftijd. Praat hier over met je huidige vriendin en met die meid uit Texas, leg uit wat je voelt. Grote kans dat ze je begrijpen of misschien zelfs hetzelfde 'probleem hebben' en geheimen houden werkt toch niet - daar kun je niet gelukkig mee worden. Het kan ook zijn dat je eerste vriendin leuk was omdat alles toen nieuw voor je was, en je je nu meer kunt richten op welk type vrouw je valt.

Verder is monogamie niet voor iedereen weggelegd.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor JustMe1112 » 29 mei 2011 01:10

Even duidelijk: het meisje uit Texas is m'n vriendin en ik vind het meisje uit Utrecht leuk. En ik weiger vreemd te gaan, ookal is dat zoveel makkelijker. Ook, m'n vriendin, ik hou nog steeds heel veel van haar dus ik ga haar niet dumpen. En als laatste 'probleem': het meisje uit Utrecht is haar laatste vriendin in een auto-ongeluk verloren. Dus die wil nu geen lange relaties meer.

Sorry dat ik dat er net niet heb ingezet.
Queen of hearts
</3
JustMe1112
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Diederick » 29 mei 2011 14:22

Vreemdgaan of dumpen is ook niet wat ik voorstelde. Mij lijkt het het beste om gewoon te praten over je gevoelens.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor JustMe1112 » 29 mei 2011 14:45

Ja ik kwam er net achter dat het meisje uit Utrecht mij ook leuk vind. En ik heb 't m'n vriendin ook al verteld maar ja... Ik voel op 't moment nils voor m'n vriendin maar dat kan ook weer over een uur veranderen..
Queen of hearts
</3
JustMe1112
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Liefde