Ben verlief op cam boy? ;-(
47 berichten
• Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ja klinkt misschien stom maar kreeg laatst een site van iemand http://www.gaycams.tv en daar ben ik verliefd op geworden. Namelijk Dynamite23 hij is egt hot! Maarja boys pas dus op!
- diablo
- Newbie

Diablo
ChatNOT heeft wellicht geen ongelijk, maar ik ben ook al op de meest onmogelijke mannen verliefd geworden. Ik vind je zeker geen sukkel. Integendeel, het is je meer dan gegund. Op straat kijk ik de hele dag mijn ogen uit (aan mij is het advies van ChatNOT dus niet besteed). Mijn ogen rollen gewoon uit hun kassen (of zijn het kasten?).Ik moet zelfs opletten wanneer ik autorij.
ChatNOT heeft wellicht geen ongelijk, maar ik ben ook al op de meest onmogelijke mannen verliefd geworden. Ik vind je zeker geen sukkel. Integendeel, het is je meer dan gegund. Op straat kijk ik de hele dag mijn ogen uit (aan mij is het advies van ChatNOT dus niet besteed). Mijn ogen rollen gewoon uit hun kassen (of zijn het kasten?).Ik moet zelfs opletten wanneer ik autorij.
-

Bink - Post Lord

Bink, met rondkijken bedoel ik natuurlijk niet wanhopig als een kip zonder kop de gehele dag op rood alarm staan
ik bedoel meer te zeggen dat wanneer je op een camboy "verliefd" wordt je eigenlijk op iets onbereikbaars verliefd wordt, net als op bv Robbie Williams verliefd worden
, heeft gewoon geen zin!
ik bedoel meer te zeggen dat wanneer je op een camboy "verliefd" wordt je eigenlijk op iets onbereikbaars verliefd wordt, net als op bv Robbie Williams verliefd worden
-

ChatNOT - Wegwijs

Wellicht lekker voor de eenzame uurtjes begeleid door het "eerlijke handwerk"?

-

dolopvoeten - Wegwijs

Heeft aardige voetjes zo te zien
.
-

dolopvoeten - Wegwijs

maestro schreef:Bink schreef:Deze sukkel is ook hopeloos "in love" op Robbie.
Ja, ook jullie zijn sukkels om op iets onbereikbaars verliefd te worden![]()
GET REAL!! GET A LIFE
maestro, niet zo negatief jongen!
fantaseren over het onbereikbare valt ook onder van het leven genieten
jij hebt vast als puber een James Dean (of van iemand anders natuurlijk) poster ofze boven je bed gehad dus waarom zouden mensen met fantasieen sukkels zijn dan?
-

ChatNOT - Wegwijs

ChatNOT schreef:maestro schreef:Bink schreef:Deze sukkel is ook hopeloos "in love" op Robbie.
Ja, ook jullie zijn sukkels om op iets onbereikbaars verliefd te worden![]()
GET REAL!! GET A LIFE
maestro, niet zo negatief jongen!
fantaseren over het onbereikbare valt ook onder van het leven genieten
jij hebt vast als puber een James Dean (of van iemand anders natuurlijk) poster ofze boven je bed gehad dus waarom zouden mensen met fantasieen sukkels zijn dan?
Precies! Een mens moet toch wat te dromen hebben. Geniet er maar gewoon van.
Als de mensen hier op het forum het uitsluitend van de realiteit moesten hebben dan was het droevig gesteld denk ik.
-

dolopvoeten - Wegwijs

Ik kijk al tijden naar "Eigen huis en tuin" op RTL4. Sinds enige tijd zijn er nieuwe presentatoren, o.m. ene Thomas Verhoef. In het begin had ik het helemaal niet door, maar ik denk dat ik een klein beetje op hem verliefd ben geworden. Hij ziet er echt snoezig uit en hij kan alle klusjes in huis oplappen. Zo'n echte vent, maar toch lief. De onvoorstelbare combinatie. Met hem zou ik eens graag koffie drinken. Stel jullie gerust; er zal verder heus niets gebeuren.
Wanneer hij het woord tapijttegel en gordijn uitspreekt - dit begint me echt op te vallen; vraag me niet waarom - komt het accent heel sterk op de "ij" te liggen. Vraag me ook niet waarom ik dit nu opteken. Het is het soort dingen waarbij je gewoon niet stil zou moeten staan.
Wanneer hij het woord tapijttegel en gordijn uitspreekt - dit begint me echt op te vallen; vraag me niet waarom - komt het accent heel sterk op de "ij" te liggen. Vraag me ook niet waarom ik dit nu opteken. Het is het soort dingen waarbij je gewoon niet stil zou moeten staan.
-

Bink - Post Lord

Je hebt het gewoon een beetje te pakken. Lekker toch?

Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

Zo had ik vanmorgen de wijkagent op bezoek in verband met een aangifte.
Niet echt mooi, maar wel heel aardig en met een bepaalde uitstraling.
Ik zou hem ook 's nachts binnengelaten hebben voor het opnemen van een aangifte ... en meer ...
Niet echt mooi, maar wel heel aardig en met een bepaalde uitstraling.
Ik zou hem ook 's nachts binnengelaten hebben voor het opnemen van een aangifte ... en meer ...
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

Nou nee. Het was gewoon een leuke knul, die ik op ieder moment van de dag graag zou zien. Daar hoef je toch niet wanhopig voor te zijn?
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

Dat is het precies
.
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Liefde