Ben verlief op cam boy? ;-(
47 berichten
• Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Elke droom die ik totnogtoe gehad heb is al uitgekomen, ik droom er niet van om met de postbode te neuken, ook niet om de lotto te winnen, maar wel om succesvol te zijn en vooral droom ik van een lekker lang leven.
Dat laatste kan ik gedeeltelijk bepalen het andere gedeelte wordt door het lot bepaald.
Heb dus geen dromen die van tevoren al hopeloos (b)lijken
Dat laatste kan ik gedeeltelijk bepalen het andere gedeelte wordt door het lot bepaald.
-

maestro - Expert

maestro schreef:Elke droom die ik totnogtoe gehad heb is al uitgekomen, ik droom er niet van om met de postbode te neuken, ook niet om de lotto te winnen, maar wel om succesvol te zijn en vooral droom ik van een lekker lang leven.
Niet alle dromen die onberijkbaar zijn blijken dus onrealistisch. Dus het is niet verkeerd om deze te hebben. Het kan ook een doel worden waar je aan gaat werken. En mischien is een lotto winnen niet erg realistisch maar je kunt er wel aan gaan werken om tenminste in de buurt te komen maar dan op een andere manier
-

luco - Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Liefde