Ben jij spuitgericht (klaarkomen)?
23 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
ChatNOT schreef:Blauwe ballen ?!?
Fijn dat je daar nooit last van gehad hebt!
"Blauwe ballen", zijn (bij mij althans) geen echt blauwe ballen, het is echter zo genoemd omdat sommige mannen wel een verkleuring in de ballen hebben wanneer zij te lang opgewonden zijn: dit gaat gepaard met een flink irriterende pijn, die ook doorzet wanneer je klaarkomt. Dan is 't echt niet leuk om klaar te komen, kan ik je verzekeren!
- Neal
- Wegwijs

Ik hou erg van het voorspel. Als er spuiten bijkomt, OK. Maar het hoeft niet echt. Soms windt het voorspel me zo erg op dat ik toch ga spuiten. De laatste keer dat ik dit had, bleef mijn broek in het begin helemaal droog (heel goed, dacht ik; niets af te drogen of uit te trekken), maar daarna liep alles er geleidelijk toch nog uit.
Google onder "blue balls"
http://www.coolnurse.com/blueballs.htm
http://health.discovery.com/centers/sex ... balls.html
Google onder "blue balls"
http://www.coolnurse.com/blueballs.htm
http://health.discovery.com/centers/sex ... balls.html
-

Bink - Post Lord

Je lading lekker vanuit je geile ballen laten spuiten is natuurlijk een heerlijk moment. Ik geniet echter van volgende situatie ... mijn vriendje viert zich bot op mijn kontje, mondje, en komt natuurlijk zelf steeds klaar ... ik niet - maar wordt natuurlijk wel bloedgeil. En na een keer of 3, 4 lekker diep genomen te zijn ga ik mee naar het hoogtepunt en spuit dan mijn geile zaad (een massa hoeveelheid) uit mijn paal ... dat is echt een heeeeerlijke ontlading !
-

Gayfun - Newbie

klaarkomen is natuurlijk ook een belangrijk deel van het liefdebedrijven, maar ik vind ook belangrijk dat je gezamelijk er naar toe moet werken. Liefde is niet alleen je piemel stijf laten pijpen snel in de kont rimmen en klaarkomen. Het is ook lekker als je eerst elkaar innig kust, streelt, betast. Spelen met de piemel is ook een mogelijkheid en pijp rustig. Als je allebei er aan toe zijn om echt klaar te komen, dan kan je verder gaan.
Ik heb zelf een she-male als vriend en we doen het altijd op deze manier. Het is lekker en we komen altijd gezamelijk.
Ik heb zelf een she-male als vriend en we doen het altijd op deze manier. Het is lekker en we komen altijd gezamelijk.
- 100%gaylover
- Newbie

ChatNOT schreef:Maar in de cruising gebieden lijkt het mij dus juist alleen om het klaarkomen te gaan, dus ik denk dat de plek van "actie" ook nog van enige invloed is als ik deze vraag zou moeten beantwoorden
En sexparty's......helaas gewoon iemand ontmoeten op een sociale manier aan de bar of zo, is er in de gayscene tegenwoording niet meer bij en zeken niet als je wat ouder bent, want dan wordt je door niemend meer aangesproken en wordt je juist weggekeken, dus een eerlijke poging om iemand aan te spreken vergaat je dan wel, vooral in de Rdw. straat.
Dus je moet dan wel naar de donkere krochten of de baan, om in het donker toch nog eens iemand te ontmoeten, met alle gevaren van dien en inderdaad daar gaat men uit van alleen sex met klaarkomen, dus op een eerlijke, sociale manier zo een vriend ontmoeten kan je wel vergeten, want dat mag niet in de darkroom of de baan, en in de leerbars is het verboden om elkaar vriendelijk aan te kijken of toe te lachen, want dan doorbreek je een soort code.
Dus gewoon op een intermenselijke sociale manier om iemand te ontmoeten is er gewoon niet.
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

Ik wil gewoon spuiten! 
- Duplicenter.nl
- Newbie

Duplicenter.nl schreef:Ik wil gewoon spuiten!
dus gij vrijt gwn om klaar te komen ?
klinkt vrij oppervlakkig , vind je niet ?
I like to sleep because my life tends to fall apart when i'm awake
I'll pull the trigger and you'll go down, down down.
I'll pull the trigger and you'll go down, down down.
- Heartbeat
- Wegwijs

Yep! Ik ben spuitgericht. Maar dat gaat ook behoorlijk makkelijk bij mij hoor, want als ik eenmaal seks heb, raak ik ongelooflijk opgewonden. Dus .....spuiten moet bij mij! 
-

bartjebarneveld - Expert

100%gaylover schreef:klaarkomen is natuurlijk ook een belangrijk deel van het liefdebedrijven, maar ik vind ook belangrijk dat je gezamelijk er naar toe moet werken. Liefde is niet alleen je piemel stijf laten pijpen snel in de kont rimmen en klaarkomen. Het is ook lekker als je eerst elkaar innig kust, streelt, betast. Spelen met de piemel is ook een mogelijkheid en pijp rustig. Als je allebei er aan toe zijn om echt klaar te komen, dan kan je verder gaan.
Dit is presies wat ik ook wil (en ik denkelijk "Bink" ook)
Bisexuelen vrijen ook zo lekker, omdat ze gewent zijn aandacht te geven aan vrouwen, dus dat doen ze ook bij een man.
lekker vrijen en dan opgewonden worden is heel wat anders dan dat mechanische gedoe wat je op leerparty's ziet, zoals pijpen, neuken, en dan direkt wegrennen naar de volgende, dat vindt ik niks en laag bij de gronds.
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

Kan net zo veel genieten van het hele gebeuren als van net dat ene moment...
En t ligt eraan welke situatie he?
Bij sex met je vriend gaat t natuurlijk niet alleen om t klaarkomen, maar bij bv. n one night stand lijkt me dat t wel alleen om t klaarkomen gaat(denk ik dan he, doe niet aan one-night-stands
)
En t ligt eraan welke situatie he?
Bij sex met je vriend gaat t natuurlijk niet alleen om t klaarkomen, maar bij bv. n one night stand lijkt me dat t wel alleen om t klaarkomen gaat(denk ik dan he, doe niet aan one-night-stands
- Shane
- Aftastend

Geef mij maar de hele reis.
Het zo erotisch en zo lang mogelijk laten duren.
Alle tijd van de wereld.....
Knufs,
Steven.
Het zo erotisch en zo lang mogelijk laten duren.
Alle tijd van de wereld.....
Knufs,
Steven.
Nothing is so strong as gentleness. Nothing is so gentle as real strength.
Life is just a chance to grow a soul.
Life is just a chance to grow a soul.
-

Steven - Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes