Ben ik raar ?
10 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik ben een turk van 16 jaar. En ik denk dat ik heel raar ben...Geef me je eigen mening over mij...
Hier is mijn verhaaltje.
Ik ben een homo. Maar ik val niet op jongens !!!!
- beetje raar dat jullie dit zo lezen he ?
IK val niet op jongens maar ook niet op mannen.
............................................
IK val op Oudere mannen !!!! Ik wordt er geil van en op sommige wordt ik verliefd ! Dat zijn mannen tussen 40 en 60 jaar. Heel raar vindt ik zelf. Maar ik ben gewoon zo, als ik ga masturberen denk ik aan mannen boven 40 jaar. Rond de 50. soms tot 60.... IK vindt ze heel geil. Als ik op internet zit , kijk ik naar video's van mature gays... IK vindt ze zo schoon. Oudere mannen met bierenbuik. Ze zijn zo schattig.
Ik zou dat aan niemand durven te zeggen. Turken accepteren homoseksualiteit niet. Ik accepteer me zelf zo ook niet. maar dit is geen gewone homoseksualiteit. Ik zal dat nooit aan men ouders/familie/ vrienden vertellen. Als iemand dat teweten komt , wordt men hele leven KUT..
Ik vraag me af waarom ik zo ben, en of dat dit bij andere mensen ook voorkomt. Is dit onmenselijk ? want ik wordt nooit verliefd of GEIL van.... Vrouwen , en mannen tussen 15 en 35. Alleen wil ik met mannen tussen 40 en 65. Ik ben nog maar godverdomme 16.
ik ben 6-7 keer verliefd geworden op oudere gasten.
Nu ben ik verliefd op een man van 45-50 jaar. hij is getrouwd, en heeft een kind. Ik vindt em zo geil. ik zou met hem willen doen. Ik zit constant te denken aan hem.
Wat vinden jullie van men verhaaltje ?
ik Wordt er droevig van.
Hier is mijn verhaaltje.
Ik ben een homo. Maar ik val niet op jongens !!!!
- beetje raar dat jullie dit zo lezen he ?
IK val niet op jongens maar ook niet op mannen.
............................................
IK val op Oudere mannen !!!! Ik wordt er geil van en op sommige wordt ik verliefd ! Dat zijn mannen tussen 40 en 60 jaar. Heel raar vindt ik zelf. Maar ik ben gewoon zo, als ik ga masturberen denk ik aan mannen boven 40 jaar. Rond de 50. soms tot 60.... IK vindt ze heel geil. Als ik op internet zit , kijk ik naar video's van mature gays... IK vindt ze zo schoon. Oudere mannen met bierenbuik. Ze zijn zo schattig.
Ik zou dat aan niemand durven te zeggen. Turken accepteren homoseksualiteit niet. Ik accepteer me zelf zo ook niet. maar dit is geen gewone homoseksualiteit. Ik zal dat nooit aan men ouders/familie/ vrienden vertellen. Als iemand dat teweten komt , wordt men hele leven KUT..
Ik vraag me af waarom ik zo ben, en of dat dit bij andere mensen ook voorkomt. Is dit onmenselijk ? want ik wordt nooit verliefd of GEIL van.... Vrouwen , en mannen tussen 15 en 35. Alleen wil ik met mannen tussen 40 en 65. Ik ben nog maar godverdomme 16.
ik ben 6-7 keer verliefd geworden op oudere gasten.
Nu ben ik verliefd op een man van 45-50 jaar. hij is getrouwd, en heeft een kind. Ik vindt em zo geil. ik zou met hem willen doen. Ik zit constant te denken aan hem.
Wat vinden jullie van men verhaaltje ?
- azerty93
- Newbie

Je bent absoluut niet raar. Er zijn plenty jongens die enorm geilen of gewoon vallen op oude mannen. Dat is waarschijnlijk gewoon een fase, je bent tenslotte nog erg jong. Maar ook al is het iets blijvends, dat maakt je niet veel anders dan anderen. Iedereen heeft wel iets aparts - en gelukkig maar.
Ik zelf ben een poos verliefd geweest op de vader van een welp die ik leiding gaf - een enorm lekker ding met zo'n lief koppie. Maar wel een jaar of 30/ 35, terwijl ik toen 20 was. Daarentegen voel ik ook wel wat voor jongens van jouw leeftijd en denk ik dat ook nog wel te doen als ik 40 ben.
Probeer het gewoon, zou ik zeggen. Zoek een leuke, vriendelijke man die je aantrekkelijk vind en ga lekker experimenteren. Het is niet verboden (geloof ik), want je bent 16.
Je Turkse achtergrond is misschien een probleem voor je geaardheid, maar dat is niet jouw probleem ook al voelt het misschien zo. Tenslotte kun je er niets aan doen. En wat dat oude mannen gedoe, dat zou ik niet met m'n ouders delen. Mijn moeder weet ook niet waar ik op val (wel dat ik homo ben) en ik zie daar ook niet echt het nut van in. Dat je homo bent kun je in ieder geval wel met zekerheid zeggen nu, maar dat je definitief alleen op oudere mannen valt vind ik wat snel.
Smaken veranderen naar mate je ouder wordt, daar moet je niet te snel een stempel op drukken.
Succes.
---
Mis ik trouwens een boycot van dit forum? Het is hier zo stil...
Ik zelf ben een poos verliefd geweest op de vader van een welp die ik leiding gaf - een enorm lekker ding met zo'n lief koppie. Maar wel een jaar of 30/ 35, terwijl ik toen 20 was. Daarentegen voel ik ook wel wat voor jongens van jouw leeftijd en denk ik dat ook nog wel te doen als ik 40 ben.
Probeer het gewoon, zou ik zeggen. Zoek een leuke, vriendelijke man die je aantrekkelijk vind en ga lekker experimenteren. Het is niet verboden (geloof ik), want je bent 16.
Je Turkse achtergrond is misschien een probleem voor je geaardheid, maar dat is niet jouw probleem ook al voelt het misschien zo. Tenslotte kun je er niets aan doen. En wat dat oude mannen gedoe, dat zou ik niet met m'n ouders delen. Mijn moeder weet ook niet waar ik op val (wel dat ik homo ben) en ik zie daar ook niet echt het nut van in. Dat je homo bent kun je in ieder geval wel met zekerheid zeggen nu, maar dat je definitief alleen op oudere mannen valt vind ik wat snel.
Smaken veranderen naar mate je ouder wordt, daar moet je niet te snel een stempel op drukken.
Succes.
---
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Diederick schreef:---
na zo'n mooi repliek worden we allemaal even stil
Verder, jonge turkse gast..., je bent niet raar, maar alles moet je uitvinden
neem tijd ervoor, want Ankara en Istanbul zijn ook niet op dezelfde dag gebouwd!
Je hebt werkelijk nog een heel leven voor je,dus leef je leven en richt 't naar jouw wens in
maar dat hoeft niet al morgen!
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Ik heb vandaag wat links met bierbuikjes in Mannenplaatjes gepost. Ik heb erbij geschreven "Voor Gunnar", een maatje die ik ken en die gek op bierbuikjes en Bears is. Bears zijn een niet onaanzienlijke fetish in de gay community en ze hebben veel fans, waaronder jij.
post32464.html#p32464
Voordien heb ik ook al bears gepost, maar ik weet niet meer welke link juist. Zal eens vragen aan Gunnar als ik hem nog eens zie.
Ik val ook op oudere mannen, maar niet op bierbuikjes.
Duquesnoy (Brussel - vlakbij Centraal station) organiseert soms 'n Bear Cave.
http://www.duquesnoy.com/nl/cal.html
post32464.html#p32464
Voordien heb ik ook al bears gepost, maar ik weet niet meer welke link juist. Zal eens vragen aan Gunnar als ik hem nog eens zie.
Ik val ook op oudere mannen, maar niet op bierbuikjes.
Duquesnoy (Brussel - vlakbij Centraal station) organiseert soms 'n Bear Cave.
http://www.duquesnoy.com/nl/cal.html
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Nee, je bent zeker niet raar. Toen ik 20 was had ik een aantal heerlijke erotische ervaringen met mannen van eind 60. Ze zagen er nog heel verzorgd en lief uit en ik vond het met hen gewoon heel vertrouwd. Er hoefde niet zoveel maar er mocht wel een boel en die lichamen van die kerels wisten precies wat ze deden: ze waren gewoon heel ervaren en vaderlijk. Dat vond ik geweldig prettig. Nu nog heb ik als 42-jarige vent heel leuke seksuele ervaringen met een goeie vriend van 57 en met eentje van 53
.
Dat je Turks bent kan je coming-out heel lastig maken, omdat homoseksualiteit in Turkije niet als gewoon ding wordt ervaren. In Nederland was er lange tijd een stichting die Turkse (Islamistische) homoseksuelen ondersteunde. Helaas is die ter ziele gegaan. Bestaat er in België niet zo'n organisatie? Het lijkt me prettig voor je om in elk geval vanbinnen je kast in gesprek te blijven met mensen op dit soort forums, zodat je je gevoelens kun uitspreken en horen hoe die anderen erover denken.
Je zult denk ik merken dat het uit de kast komen vanzelf gebeurt, zonder dat je er echt een plan voor hebt. En intussen hoop ik dat je toch een beetje geniet van het naar mooie kerels kijken en van het dromen van oudere mannen.
Dat je Turks bent kan je coming-out heel lastig maken, omdat homoseksualiteit in Turkije niet als gewoon ding wordt ervaren. In Nederland was er lange tijd een stichting die Turkse (Islamistische) homoseksuelen ondersteunde. Helaas is die ter ziele gegaan. Bestaat er in België niet zo'n organisatie? Het lijkt me prettig voor je om in elk geval vanbinnen je kast in gesprek te blijven met mensen op dit soort forums, zodat je je gevoelens kun uitspreken en horen hoe die anderen erover denken.
Je zult denk ik merken dat het uit de kast komen vanzelf gebeurt, zonder dat je er echt een plan voor hebt. En intussen hoop ik dat je toch een beetje geniet van het naar mooie kerels kijken en van het dromen van oudere mannen.
- speedolycralover
- Newbie

Ja, in België heb je Merhaba, actiever aan Franstalige dan aan Nederlandse kant, niet specifiek gericht op Turken, meer op Marokkanen (mijn indruk - sorry bij voorbaat als ik mij vergis)
http://www.merhaba.be/?CFID=16869714&CFTOKEN=34970006
http://www.merhaba.be/?CFID=16869714&CFTOKEN=34970006
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Hallo,
Je bent zeker niet raar!! Ik ben net 16 en wordt vaak verlieft op jongens vanaf 18 of 20+ Jongens van mijn leeftijd vind ik vaak niets(1tje wel (L)) Ik weet niet waarom maar jongens van 20 zijn gewoon veel leuker en volwassender....
T
Je bent zeker niet raar!! Ik ben net 16 en wordt vaak verlieft op jongens vanaf 18 of 20+ Jongens van mijn leeftijd vind ik vaak niets(1tje wel (L)) Ik weet niet waarom maar jongens van 20 zijn gewoon veel leuker en volwassender....
T
- Timolinho
- Ontdekkend

10 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast