Het is nu 18 mei 2012 00:48

ben ik homo of hetro?

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor topoh2 » 16 maart 2011 20:06

oi allemaal ik ben tobias en ben 17 jaar en ben nogal in de war ik weet namelijk niet of ik homo ben of hetero
want ik nam altijd aan dat ik hetero was maar nu ik erbij stil sta heb ik veel meer jongen leuk gevonden
dan meiden maar fantaseerde altijd meer over meiden
maar ik heb nooit egt op een niet seksuele manier op een meid gevallen maar wel op een jongen

dus zeg alsjeblieft wat jullie ervan vinden tips en
advies zeer welkom
topoh2
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Crocodile » 16 maart 2011 23:32

Je hoeft jezelf geen label te plaatsten.
Je bent wie je bent.
Dat label zegt vrij weinig over wie jij bent als persoon.
Leef gewoon je leven nu het nog kan, tijd gaat VEEL te hard.
Crocodile

Berichtdoor KinKy » 17 maart 2011 19:18

Hoi Homo :roll:
of bi of nie...
Je hebt internet dus ga struinen langs de sites en kijk wat je opwind. Voor iemand van jou leeftijd zou ik zeker bij Expreszo op de site gaan kijken, dat is voor homojongeren. Ik weet dat Winschoten niet een rijke homocultuur heeft, maar ik weet wel dat je niet de enige ben die in "gat" woont.
En Stad is toch niet zo ver dus je kunt wel eens in de homokroegen gaan kijken daar. Maar zie er eerst maar eens achter te komen wat voor jou van toepassing is. Je bent echt niet de 1e die voor dit probleem staat en zoals met alles ga je aktief op zoek naar antwoorden en oplossingen. Alleen niet al te bang zijn maar wel voorzichtig! Succes
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor luco » 20 maart 2011 15:35

topoh2 schreef:oi allemaal ik ben tobias en ben 17 jaar en ben nogal in de war ik weet namelijk niet of ik homo ben of hetero
want ik nam altijd aan dat ik hetero was maar nu ik erbij stil sta heb ik veel meer jongen leuk gevonden
dan meiden maar fantaseerde altijd meer over meiden
maar ik heb nooit egt op een niet seksuele manier op een meid gevallen maar wel op een jongen

dus zeg alsjeblieft wat jullie ervan vinden tips en
advies zeer welkom

Ik zou er niet zo mee zitten en gewoon je eigen weg gaan. Ik geef je op een papiertje mee dat vrijwel iedereen van jou leeftijd dezelfde gedachten heeft. En dat is erg normaal. Je hormonen zijn zich aan het ontwikkelen nu en je wilt je vleugels uitslaan en op onderzoek gaan. Uiteindelijk vind je je weg wel en weet je wat je wel of niet bent. Gewoon lekker je ding doen. Komt vanzelf goed ;)
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Liefde