Het is nu 18 mei 2012 00:47

Ben ik ho/bi/pe

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor Super bart » 22 dec 2003 03:53

Hi ik ben bart ik ben 17 jaar oud .en ik loop al een hele tijd met een probleem ,ik weet niet of ik nou homo ben of bi .
want als ik me aan het mastruberen ben moet ik altijd aan een jongen denken .maar ik kijk ook wel naar meisjes maar dan vooral die jonger zijn dan mij .ik weet dat het niet normaal is .maar ik weet het zelf ook niet meer

wie helpt mij
raadeloze jongen
Super bart

Berichtdoor Elmo » 26 dec 2003 23:59

Het is normaal dat je zowel jongens als meisje leuk vindt, en dat ze wat jongne zijn kan toch. Mijn ouders die nu gescheiden zijn schelen ook 6 jaar. En ik ken zelfs mensen die 10 jaar schelen. En ik vindt omdat wij kinderen zijn, dan nog gewoon op jongeren of ouderen mensen vallen, ik val ook wel meer op oud ik ben bijna 15 en zou het zo met iemand van 19 doen :lol: Je hoeftn iet per se een keuze te maken of je nouo p jongnes of op meisjes valt want waarschijnlijk ben je gewoon BI, dat hoeft niet. Je moet gewoon doen wat je het fijnst vindt. En meisjes in de puberteit zo rond de 12 13 en ouder vallen meestal op oudere jongens. Er is helemaal niks mis mee. En de bent ook geen pedofiel, je bent zoiezo nog geen 18 geweest en ook al ben je dat wat dan nog. Tegenwoordig ben je pedo als je 19 bent en je hebt iemand van 17. Laat de maatschapij maar zeuren en doe gewoon waar je zin in hebt en wees jezelf. :wink:
Elmo
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Gast » 22 jan 2004 01:16

Wil je persé een etiket op jezelf plakken dan? schiet je daar iets mee op? heb je het nodig voor een studie of sollicitatie?

lekker jezelf trouw blijven, je gevoelens niet onderdrukken (wat die dan ook zijn) en vooral genieten van de momenten!
Gast

Berichtdoor Jefje » 02 feb 2004 00:01

Beste Super Bart,
Ik ben het met de vorige reactie eens, een label op jezelf plakken maakt je niet gelukiger en maakt het je ook niet gemakkelijker.
Ik heb zelf een relatie met een vrouw, maar denk bij het aftrekken vaak aan jonge mannen. Combinaties komen vaker voor, zie het publiek op de banen.
Succes en geniet,
Jefje. :)
Jefje
Newbie
Newbie

Berichtdoor Gast » 11 jul 2004 18:16

Het enige wat van belang is, is dat je lekker rukt. Al het overige heeft geen belang. Ben volledig eens met alle vorige reacties. En ruk er lekker op los.
Gast

Berichtdoor itsme » 07 jun 2005 01:15

heb gewoon schijt aan wat je bent lekker rukke met boysex ideeen en naar meisjes kijken gaan prima samen hoor doe ik ook altijd :twisted:
itsme

Berichtdoor Mystic » 07 jun 2005 18:06

Ik denk niet dat Super Bart echt is geholpen met de voorgaande adviezen. Ja, gewoon trekken en verder nergens aan denken ;).

Ik denk dat hij dat ook wel doet, ni nadenken en lkkr trekken, maar als hij dat niet doet, komen de vragen, en dat is opzich wel logisch gezien je leeftijd ;).

Dat is gewoon de puberfase (lkkr woord). Ik herken wel dingen, die jij zegt. Ik ben namelijk ook bi, en ik wist ook ni wat ik wilde op jouw leeftijd. Nu een paar jaar later, heb ik een keuze gemaakt. Maybe is dat wel belangrijk gewoon een keuze maken, zodat het voor jou zelf een stuk helderheid en rust geeft. Ik zeg ni dat je die keuze nu opeens moet maken, groei er naar toe. Expirimenteer en kijk wat je echt wilt.
Mystic

Berichtdoor Musician » 07 jun 2005 18:17

Mystic schreef:Ik denk niet dat Super Bart echt is geholpen met de voorgaande adviezen. Ja, gewoon trekken en verder nergens aan denken ;).

Ik denk dat hij dat ook wel doet, ni nadenken en lkkr trekken, maar als hij dat niet doet, komen de vragen, en dat is opzich wel logisch gezien je leeftijd ;).

Dat is gewoon de puberfase (lkkr woord). Ik herken wel dingen, die jij zegt. Ik ben namelijk ook bi, en ik wist ook ni wat ik wilde op jouw leeftijd. Nu een paar jaar later, heb ik een keuze gemaakt. Maybe is dat wel belangrijk gewoon een keuze maken, zodat het voor jou zelf een stuk helderheid en rust geeft. Ik zeg ni dat je die keuze nu opeens moet maken, groei er naar toe. Expirimenteer en kijk wat je echt wilt.

Dit was ik dus .... ;)
--- Stilte is helend ---
Musician
Wegwijs
Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen