Het is nu 18 mei 2012 00:46

ben ik ho,bi,he

Alles over coming out.

Berichtdoor gwapo » 06 mei 2006 21:17

ik heb een vraag heb het er best moeilijk mee.
nou ik voel me eigen gewoon hetro zeg maar.
maar nu komt het:ik heb nu al 2x een jongen in zijn kont gepakt
heb ik via internet gevonden dat doe ik wel een eens als ik echt dronken stoned of hard ga ofzo.
ik heb het laast dus voor de 2de x gedaan heb er super veel spijt van ik val gewoon op vrouwen.
en niemand weet dat ik dat gedaan heb praat er met niemand over dus vandaar dit bericht hier.
wat moet ik nou vindt wel lekker om afentoe iemand in zijn kont te pakken maar wil het eigenlijk niet.
en die van laast wil wel vaker.
gwapo

Berichtdoor Steve » 06 mei 2006 22:19

Als je het niet zou willen doen dan zou je het ook niet doen he, zelfs niet als je dronken bent, je hebt blijkbaar daar wel een sexuele verlangen naar.

Waar heb je het nou precies moeilijk mee dan? Met het label wat je dan opgeplakt zou krijgen? Als jij niet wil dat iemand het weet en daar kan je prima mee leven moet je dat gewoon doen, het is heus geen must-do ofzo.

Regel 1 is altijd jezelf blijven, als je het ECHT niet meer wilt dan ermee ophouden!
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor gwapo » 06 mei 2006 22:36

ja ok bedankt voor je reactie.
ik heb het er gewoon moeilijk mee dat als ik hat gedaan heb
dat ik dan denk dat het fout is in me hoofd dan baal ik zeg maar.
maar vindt wel lekker maar wil gewoon vriendin..
gwapo

Berichtdoor luco » 07 mei 2006 01:54

of ben je nog niet uit wat je werkelijk voor gevoelens hebt :wink:
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Julian » 08 mei 2006 18:43

Ja idd, je kan toch gewoon met een vriendin gaan en af en toe gaan snoepen bij de mannen? Als dat niet is wat je wil dan probeer je dus erachter te kommen met ervaringen, dus geef het effe, komt wel goed!
Julian
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Bink » 08 mei 2006 21:37

De tijd dat je volautomatisch gay, homo of wat dan ook werd, omdat je af en toe iets met een man had of naar een man verlangde, is al lang voorbij. Ga maar eens kijken op sommige heterosites. Hier en daar vind je mannen die best wat willen proberen met een man. Daarom worden ze nog niet gay of homo of....
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor 100%gaylover » 17 mei 2006 08:24

je hoeft je er echt niet voor te schamen hoor dat je het met een man heb gedaan, want in het begin deed ik het ook alleen maar met vrouwen en toen ik het voor het eerst deed met een man, leerde ik meer dingen kennen. Het was voor mij iets nieuws om ook anaal genomen te worden en een man anaal te nemen. Mijn tong te roeren bij een man in zijn mond, maar ik moet je zeggen, ik vond het een spannende en heerlijke ervaring. Ik wil nu niets anders meer.
100%gaylover
Newbie
Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast