Het is nu 18 mei 2012 00:45

Ben ik chantabel tegenover mijn turkse buurjongen?

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor The » 12 jul 2005 02:21

Ik woon al 25 jaar in klein afghanistan (Adam slotermeer).

Ik heb een sex akkefietje met mijn turkse buurjongen gehad, (wat HIJ graag wou, ik niet eens, zo), maar ben daarbij 300 euro verloren, die hij mij nooit terug betaald heeft.
En vraag me af, of dat verband heeft met dat sexuele akkefietje.

De keren dat ik positief met mijn turkse buurjongen om probeerde te gaan, heb ik juist een negative ervaring, (300,- euro kwijt), opgedaan.

Het ging zo;

Die turkse familie, woont al 15 jaar op mijn trap en gedroeg zich sociaal, altijd groeten, de zoon kwam al jaren bij mij op bezoek, eerst voor kleine dingetjes, zoals het maken van zijn walkman of koptelefoontje enz...ik ben nogal technisch, later voor mijn internet, waar die telkens op wou.

Op een gegeven moment zij hij voorlichting over homo's op school gehad te hebben en vroeg of ik dat ook zou zijn, met de mededeling dat hij er geen probleem over maakte.
Ik heb dat altijd ontkent.
Maar wel wat positiefs over homos uitgelegt.

En zo ging er weer een jaar voorbij, met gewoon wat bezoekjes en om ook een cigaretje te roken, omdat hij dat thuis niet mocht roken.
Ondertussen bestempelde hij mij als een vriend.
Maar hij is 20 en ik ben "tig" jaren ouder, dus waar haalt i het vandaan?
Soms kwam hij op dat homo onderwerp terug, maar had het ook over de meisjes, waar die geil van werdt, en bij mij op sexsites ging kijken.
Waarschijnlijk heeft hij in de "history" van mijn PC wel links naar homosites gezien.

Dus soms vroeg hij hoe het bij mij zat, terwijl hij heel amicaal deed naar mij.
Hand op mijn been enz....
Een andere keer vroeg hij of ik het wel eens met mannen gedaan had, ik hield het in het midden en zei dat ik nooit de juiste vrouw ontmoet had en dan wel eens voor de lol met een man gedaan zou hebben.
Toen vroeg hij of ik het wel een met een turk zou willen proberen....toen kwam de vraag of ik het wel met hem zou proberen, terwijl hij zijn arm om mijn schouder legde.

Daar ik altijd bang ben dat hij agressief zou kunnen worden, als ik hem dan zou afwijzen, heb ik het toen toegelaten en toegegeven aan de wens van hem om hem te pijpen, wat hij blijkbaar toch geil vondt, want hij kwam klaar, (niet in m'n mond, hoor).

Nou hebben we een geheim, zij hij en beloofden elkaar, het aan niemand te vertellen.

Toevallig ?? een week later kwam hij bij mij, met een dwangbevel van de deurwaarder, dat hij de schuld van zijn mobile telefoon a, 300,- euro moest voldoen, hij had die bij zich, met de orginele acceptgiro eraan.
Hij schaamde zich dood daarvoor tegenover zijn ouders, die niets mochten weten, daarvan en was bang als de deurwaarder aan zijn ouders deur zou komen.
Dus hij vroeg mij te helpen door dat geld te lenen, met de mededeling binnen een maand weer terug te betalen, dan kreeg hij weer loon.
Daarbij zij hij dat we samen als vrienden een "geheim"hadden.
Ik heb ook een kopie gemaakt van zijn formulier en heb hem een schuldverklaring laten tekenen, waar hij ook een kopie van heeft.

Nou de maand voorbij, toen kwamen de smoesjes, van dat hij zij loon nog niet had gekregen enz.. weer een maand later was er weer iets waardor hij weer geen geld had enz...

Ik heb zelfs dat incassoburo opgebeld en het bleek dat hij drie maanden achter elkaar zo'n 300,- euro moest aflossen.

Het is nu een half jaar verder en heb nog niets ontvangen.

Ik zit te overdenken om dat allemaal aan zijn vader te vertellen, maar ben bang dat ik chantabel bent, vanwege die sexuele slipper met hem.
Ben dan bang dat hij dat dan ook niet meer geheim houdt en dat gaat vertellen aan de andere turkse/marokkaanse buurtjongens, nou dan kan ik gaan verhuizen, ben dan niet veilig meer.

Dus wat moet ik doen? dan maar ten koste van die 300 euro, veilig over straat, of toch aan de grote klok hangen, bij z'n ouders of instantie, maar dan ben ik chantabel.

Ik ben natuurlijk niet chantabel voor de nederlandse wet, maar wel in de ogen van de moslim gemeentschap en die trekken zich niets van de nederlandse wet aan, dus ik krijg moeilijkheden t.o. die gemeenschap.

Wat moet ik dan doen??

Zo zie je maar weer, dat je nooit onbevangen met islamieten/moslims om kan gaan als gelijken, (wat de linkse partijen zo graag willen, met hun intergratie), want het zal nooit gelijk worden, zolang je vertrouwen door hun geschaad wordt. :?
Dus ik vertrouw geen enkele moslim meer. :(
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor KinKy » 12 jul 2005 07:45

ppppppppfffffffffffff
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor luco » 12 jul 2005 10:27

Dat je geen enkele moslim vertrouwd vind ik nogal kort door de bocht. Belachelijk dat je nu je zelf een vervelende ervaring hebt gehad met 1 turk je gelijk maar de hele mikmak moet veroordelen.
Wat mij opvalt is dat je al die tijd dus een beetje bang van hem bent geweest
Daar ik altijd bang ben dat hij agressief zou kunnen worden, als ik hem dan zou afwijzen,

Vind ik het raar dat je hem dan toch steeds binnen hebt gelaten.
Hebben ze je in hetr verleden dan zoveel misdaan dat je er altijd bang van moet zijn?
En dan toch €300,-- lenen?? Raar verhaal hoor. Nu zit je te piekeren wat je gaat doen.

Ik zou zeggen "eigen schuld"Moet je maar niet zo stom zijn. Als je altijd al een vorm van angst hebt (of mischien wel afkeer) moet je maar geen € 300,-- aan hem lenen.
Laat je hem nu wel binnen dan als die komt?
Je hebt duur leergeld betaald dat is een feit.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Eric » 12 jul 2005 12:48

Ondanks het feit dat ik vind dat je een beetje dom hebt gehandeld, zal ik je niets verwijten. Het is denk ik gebeurd in een moment van zwakheid.

Volgens mij kan je nu twee dingen doen.

1. Die driehonderd euro laten schieten en die jongen laten voor wat hij is. Dus niet meer in huis laten. Misschien de makkelijkste weg, maar er blijft voor die jongen toch nog een gelegenheid om je toch dwars te zitten

of

2. Ondanks het feit dat er vooralsnog geen strafbaar feit is gepleegd, dit laten muteren bij de wijkpolitie. Dit heeft nog geen concequenties, maar het staat in ieder geval vast en indien je buurjongen toch tot chantage of tot andere feiten zou overgaan is de politie er van op de hoogte.

Sterkte!!
Eric

Berichtdoor Vincent » 12 jul 2005 19:42

KinKy schreef:ppppppppfffffffffffff

Heb je het zo warm? :lol:
Vincent
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor terror » 12 jul 2005 21:09

jullie willen dan mijn mening (eigenlijk feit!!) zeker nie horen???
bang dan voor een ip ban :P
terror

Berichtdoor luco » 12 jul 2005 21:42

Daag je ons uit, of probeer je ons nieuwschierig te maken
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Gast » 12 jul 2005 22:40

Beste The,

Je had ooit eens geschreven dat je je eigenlijk niet meer 100% veilig voelde in het stadsdeel waar jij woont i.v.m. met je sexuele voorkeur en de vele allochtonen. Vervolgens ga je uitgerekend met jouw turkse buurjongen sex bedrijven terwijl jij het zelf eigenlijk niet wilde.

Hoe naïef kun je zijn?
Gast

Berichtdoor Albert » 12 jul 2005 22:44

Ik stond kennelijk niet ingelogd, maar bovenstaand bericht Di Jul 12, 2005 9:40 pm was van mij.
Albert
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor The » 13 jul 2005 02:32

Anonymous schreef:Beste The,

Je had ooit eens geschreven dat je je eigenlijk niet meer 100% veilig voelde in het stadsdeel waar jij woont i.v.m. met je sexuele voorkeur en de vele allochtonen. Vervolgens ga je uitgerekend met jouw turkse buurjongen sex bedrijven terwijl jij het zelf eigenlijk niet wilde.

Hoe naïef kun je zijn?

Omdat juist hij, al jaren aardig en vriendelijk tegen mij was. :?

En ik ben altijd behulpzaam, ook voor mijn andere vrienden, maar die waren tenminste eerlijk.

Ik kreeg van (linkse) vrienden (tot de bekende 11 september), altijd het verwijt dat in diskriminerend naar allochtonen was, tewijl ik alleen maar waarschuwde, voor wat nu allemaal uitgekomen is, dat deed Theo v. Goch ook.
Per slot van rekening ,was ik ook altijd sociaal en links, totdat de moslims ons begonnen uit te schelden voor christenhonden en ongelovigen en homo's moeten dood, TOEN pas ben ik negatief geworden over moslims.
VOORDAT zij ons begonnen uit te schelden vondt ik het allemaal wel best al die culturen.

En dus daarom heb ik het geprobeert om normaal met een moslim om te gaan en ook met zijn familie, om dus eens NIET te diskrimineren, want ik woon in zo'n buurt en je moet dan toch proberen met elkaar om te gaan.
Als ik katagorisch, ondanks hun vriendelijke toenaderingen, hun te negeren, zou dat als diskriminatie opgevat kunnen worden door hun.
Daar hun kultuur nogal dominant is, kun je ze niets weigeren, als ze iets aan me vragen, want dan vatten ze dat verkeert op, met de agressie van dien, waar ik zo bang voor bent.
Aan de andere kant wil ik gewoon voor een aardige buurman doorgaan, want ik heb van thuis uit al genoeg burenruzies gehad en dat wil ik ten alle tijden vermijden.
De politiek wil toch zo graag, dat de bevolkingsgroepen goed met elkaar omgaan? Nou dan doe ik mijn best daarvoor en dan krijg je DIT als gevolg :x
Als een nederlandse jongen zoiets met mij geflikt had, was ik al lang naar de politie geweest.
Maar in nederland wordt de allochtoon beschermd en de autochtoon verdacht gemaakt, vooral als het om homo kwesties gaat, dan zijn ze helemaal niet thuis.

IK HEB HEM NIET VERLEID :!: :!: ,MAAR HIJ HEEFT MIJ ONDER ZOGENAAMDE AMICALE DWANG GEBRACHT TOT DEZE DAAD, die voor de nederlandse wet niet eens strafbaar is. :!: :!:
IK WOU DAT NIET EENS :!: :!:

Ik was bang, dat als ik dat weigerde, zowel die sex als die lening, hij mij wel iets zou kunnen aandoen in mijn huis.

Die angst komt mede door het gedachtengoed wat zij hebben over sex met een man, verboden is van Allah, maar als je er geld voor vangt, mag het ineens wel, want dan heb je geen liefde getoont voor die man, en de zonde gewoon afgekocht.

Het is toch van de gekke, dat we nu weer met zulke toestanden ala jaren 40/50 moeten leven, van voor de sexuele revolutie en weer in angst moeten leven, zoals uit de tijd van de victoriaanse zwarte kousen kerken.
Alles in de jaren 70/80 is gewoon voor niets geweest :!:

En dat hebben we allemaal te danken aan de politici, uit die tijd, die met die gezinshereniging kwam, ze hadden de gastarbeiders gewoon een 5 jaar visum moeten geven en daarna weer terug naar land van herkomst, zoals zweden dat doet.
Heel het land is veziekt daardoor, je kunt in Amsterdan anno 2005 niet meer openlijk homo zijn, en moeten weer terug in de kast.
IK heb er niet om gevraagt om het intregratiewerk wat door de politici in mijn schoenen geschoven is, uit te voeren. :!: Want DAT is wat verwacht wordt van de outochtoonse bevolking in de achterstandswijken.
Ben ik in dienst van de socioale linkse politiek soms? om hun fouten op te lossen in de probleemwijken?
Ik heb er alleen maar last en stress van en ook hebben zij mij nog eens de kans ontnomen om een goede vriend te vinden, want door het toedoen van die politiek en de stress wat ik ervan opgelopen hebt, (denk maar niet dat het ontspannen wonen is in zo'n buurt) ik in mijn goede jaren, toen ik nog mooi en aantrekkelijk was, aldoor depressief was, en dat is niet bevorderlijk voor een relatie.
Ik durfde 15 jaar lang niemand mee te nemen naar mijn huis, omdat ik een verbogen leven lijdde, en zo'n jongen niet wilde konfronteren met mijn achtelijke buurt, ik schaamde me gewoon dood, daarvoor. :!:

Wanneer gaan de diverse homoinstellingen een parlemintaire enquete instellen, naar de oud politici.?

Van de andere kant mogen voor mij elke pluimage hier in het land wonen, maar ze moeten niet de gastheer hun vrijheden ontnemen en hen uitschelden.
The
Expert
Expert

Berichtdoor KinKy » 13 jul 2005 07:02

je zou eens moeten gaan sporten
dan kan je je goed af reageren
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Eric » 13 jul 2005 09:45

Beste The

Volgens mij ben jij niet te helpen. Je vraagt om advies en als je dat dan van diverse mensen krijgt begin je te draaien en zoals altijd in je reacties, haal je er van alles bij en weet je het zo te brengen dat de adviesgevers voor lul staan.
Maar één ding is zeker je houdt deze site wel kleurrijk.
Ik vind het advies van Kinky nog niet eens zo gek; Ga lekker sporten, dan kan je je goed afreageren!

Nog één opmerking: Je bent chantabel, als je iets krampachtig geheim wilt houden. Het chantage artikel in het Wetboek van Strafrecht maakt geen enkel onderscheid in allochtone- of autochtone daders.

De gevolgen van je escapade kunnen natuurlijk wel heel vervelend zijn.
Voor de Nederlandse wetgeving heb je, voor zover ik dat van je begrijp, niets strafbaars gedaan, maar voor de Turkse gemeenschap misschien wel. Daarom zouden ze het je moeilijk kunnen maken.
Probeer toch eens de moed op te brengen en ga eens praten met een deskundige (bijv.wijkpolitie, COC, Slachtofferhulp enz.)
Eric

Berichtdoor Albert » 13 jul 2005 10:47

Eric,

Op het voormalige homoprikbord (voorloper van dit forum) had ik hem al eens geadviseerd om contact op te nemen met maatschappelijk werk en dat bedoelde ik niet hatelijk. Als ik naar zijn reacties kijk is er nog niets veranderd met voorgaande jaren. Hij is verbitterd tot op het bot.

Okay, dit is een forum waarbij je een mening kunt ventileren en erover kunt praten met andere mensen. Ik zal verder op "The's" redactionele bijdragen geen reactie meer geven, ik word er alleen maar moe van.
Albert
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor The » 13 jul 2005 12:30

Ja....Albert en Erik,

Ik ben toendertijd wel naar een psycholoog geweest, maar die wou niet helpen, zogauw ik over mijn moeilijkheden met allochtonen had.
Ook de politie haakt af als het om allochtonen gaat.

Zo zijn de nederlandshe instellingen, ze zijn niet meer voor ons.
Daar die instellingen meestal een sociale grondslag hebben, zijn ze opgezet door de (linkse) politiek en die trekken de allochtonen voor, door de schuldlast om te draaien, zo werkt nu de rechtsstaat.

Ik geloof het pas als mij daadwerkelijk hulp geboden wordt door de instellingen.

De psychologen van nu, waren de linkse geiten sokken hippies van de jaren 80 en die helpen je niet als het om allochtonen gaat.

Een héle jonge psycholoog, die zijn studie, NA de (linkse) hippietijd gedaan heeft, zou misschien, meer realiteitszin hebben en niet bevooroordeelt zijn m.b.t. het voortrekken van de allochtoon en het de schuld geven aan de outochtoon.
Misschien zou zo iemand mij kunnen helpen, maar ja....je mag niet kiezen, vooral niet meer met de zorgverzekering wat nu gaat komen, of je moet het zelf duur betalen, maar ja...dat geld ben ik nu kwijt. :cry:
The
Expert
Expert

Berichtdoor Eric » 13 jul 2005 12:55

Albert schreef:Eric,

Op het voormalige homoprikbord (voorloper van dit forum) had ik hem al eens geadviseerd om contact op te nemen met maatschappelijk werk en dat bedoelde ik niet hatelijk. Als ik naar zijn reacties kijk is er nog niets veranderd met voorgaande jaren. Hij is verbitterd tot op het bot.

Okay, dit is een forum waarbij je een mening kunt ventileren en erover kunt praten met andere mensen. Ik zal verder op "The's" redactionele bijdragen geen reactie meer geven, ik word er alleen maar moe van.

Hoi Albert

Ik weet het, ik heb al die jammerverhalen toen ook al gelezen. Ik zal je voorbeeld volgen en verder ook niet meer reageren. Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zoveel vooroordelen op mensen, instanties enz. enz. heeft.
:)
Eric

Berichtdoor KinKy » 13 jul 2005 21:57

begrijp 't boys

misschien moeten we een subforum oprichten waar T zijn ei kwijt kan
een kippenren bijv
kan hij met z'n borst rechgt vooruit de hennetjes bedisselen en de haantjes in toom houden

en misschien komt er ooit iemand die hem begrijpt en hem wil helpen en niet te duur is en niet iedereen van de autochtonen en allochtonen de schuld geeft..
en die
die
en die en zullie en hunnie!!..
waar eindigt dit?
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor luco » 13 jul 2005 22:33

IK vraag me af The of je eigenliojk wel geholpen wil worden.
Je schreeuwd om aandacht en mischien vind je al die advisen en aandacht op deze forum wel zo leuk. Ik begin zelfs te twijfelen aan de echtheid van je verhaal. Ik weet niet of je nu opzettelijk staan te kletsen of dat je echt zo dom bent. Ik denk dat je mijn opmerking zelfs wel leuk vind en mischien kick je er op of kom je erop klaar of zoiets.
Heb jij niet een fetisch op aandacht ofzo :?
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 13 jul 2005 22:37

GOH...........

wat ben jij hard man.,
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor luco » 13 jul 2005 22:39