Ben ik chantabel tegenover mijn turkse buurjongen?
45 berichten
• Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
The schreef:dolopvoeten schreef:@
Als ik mezelf even als voorbeeld neem:
Leeftijd: 59 jaar
Homo
Handicap: spastisch (zit in rolstoel)
Fetish: mannenvoeten.
Zielig he? Nee dus. Je moet je alleen niet laten hangen, tenzij je het lekker vindt om te zwelgen in zelfmedelijden. En daar heb ik het nu toevallig veel te druk voor.
Kortom: het is maar wat je er zelf van maakt en af en toe heeft iemand ook eens een schop onder zijn kont nodig (figuurlijk, maar soms ook letterlijk).
Ik heb mijn uiterste best gedaan om in al je berichten iets positiefs te vinden, maar ben daar niet in geslaagd.
Tja ...
Gut....dat wist ik niet, dat het zo erg met je was, maar blijkbaar vindt je het zelf niet erg.
Dus je bent je hele leven gewent in zo'n situatie te leven, petje af, dat je dan toch positief kan blijven.
Hierbij zijn mijn problemen niets vergeleken bij jou.
Het verschil is, dat niemand schuldig is aan jouw handicap, dus kun je ook niemand iets verwijten, behalve als ze je laten stikken om je handicap.
Andere mensen kunnen je handicap (denkelijk), niet wegnemen.
Ik heb niet echt een handicap, maar voel me gehandicapt, als mijn langhaar en sportfetish bewust geboykot wordt door andere mensen, dan neem ik ze het kwalijk, waarom? mag ik niet genieten van mijn fetish? omdat het niet in de scenecode past?
Moet ik ergens voor gestraft worden?, omdat ik niet van normaal neuken, (waar je ziektes van oploopt) en leer of SM, maar alleen van knuffelen en liefkozen houd?
Ja...ik ben anders dan de scenenicht en dat mag niet.
ik moet net zo vals als hun zijn, dan pas hoor je erbij.
Blijkbaar zit op dit forum geen enkele typische scenenicht, maar hoofdzakelijk homos die zoizo al niet uitgaan, dus wordt er altijd gezegt, dat je het in de scene niet moet zoeken.
Ik zou wel eens weten wat de typische scenehomo vindt van mijn meningen.
Ik vertel al die verhalen, om die scenenicht bewust te maken. hoe arrogant kudde robotachtig naar homos van andere pluimage gekeken wordt door hun.
Ik merk dat elke weer als ik eens in de homoscene wil begeven.
Kan je wel zeggen dat ik daar niet naartoe moet gaan, maar waar moet je dan naar toe?, je moet toch naar iets homoachtigs gaan om eindelijk eens iemand voor het leven te ontmoeten?
Als je thuis blijft zitten komt er echt niemand en niemand leert je dan kennen.
En naar je kollega's of de film is wel gezellig, maar daar kan je geen ho...relatie mee krijgen en aangaan.
He....ik wordt er zelf zo moe van, dat niemand dat begrijpt.
Maar ja...ik kan gelukkig nog ergens heen, al haalt dat niks uit, maar ook dat er op uit gaan wordt steeds moeilijker, met het ouder worden.
Zoals gezegd ben ik niet zielig en zo erg is het ook allemaal niet. En ik heb ook niet het idee dat mensen mij laten stikken vanwege mijn handicap.
Wanneer je je open en positief opstelt naar anderen toe zullen deze ook toeschietelijker zijn dan wanneer ze alleen maar negatieve verhalen te horen krijgen. Dat schrikt af.
Ik heb alleen maar verhalen van jou gelezen over afschuwelijke aardappelzakken en kaalgeschoren koppen.
Mag ik je een tip geven? Zet je televisie aan en verlustig je iedere dag aan de beelden van de Tour: stoere kerels met prachtige, gespierde benen (weliswaar geschoren om minder luchtweerstand te hebben) in strakke, glimmende outfits.
En na afloop van de Tour beginnen her en der in het zuiden de kermiskoersen, zoals in het Brabantse Boxmeer. Daar zou je, wanneer je je de moeite daarvoor getroost, al dat prachtigs "life" kunnen bekijken.
En wanneer het wielerseizoen is afgelopen zou je bij de schouwburg een abonnement kunnen nemen op een serie balletvoorstellingen. Ook hier weer: mooie balletjongens met prachtige lijven in strakke maillot.
Zo zie je dat er met een beetje initiatief best nog wel een en ander te genieten valt.
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

Beste The, je bent gewoon stom geweest. Maar gedane zaken nemen geen keer. Vergeet die €300 en ga niet naar zijn vader, want die gelooft je niet. Negeer die turkse jongen, die heeft je gewoon misbruikt (op 2 manieren). Een islamiet zal nooit, nooit toegeven dat hij homogevoelens heeft, dus daar en bij zijn familie is niets te halen.
Het advies om het voorval te laten registreren bij de politie is goed. Tegenover wie zou je chantabel zijn? Tegenover die turken?, je familie? Je bent wie je bent en zolang je geen aanstoot geeft en normaal je gang gaat kan er volgens mij niet veel gebeuren.
Sterkte, dit is een moeilijke periode die hopelijk vanzelf uitdooft
Het advies om het voorval te laten registreren bij de politie is goed. Tegenover wie zou je chantabel zijn? Tegenover die turken?, je familie? Je bent wie je bent en zolang je geen aanstoot geeft en normaal je gang gaat kan er volgens mij niet veel gebeuren.
Sterkte, dit is een moeilijke periode die hopelijk vanzelf uitdooft
-

Paul - Ontdekkend

T schreef:Als ik dit zo allemaal lees The. Heb ik ook het idee dat je het een beetje op zoekt.
Blijkbaar kun je je geluk niet vinden in Amsterdam, maar je blijft er wonen, en ook nog in "zo'n" wijk! Ik begrijp best dat niet idereen de financiële luxe heeft om a la minuut te verhuizen. Maar dit zijn problemen die al langer spelen. Dus kijk uit in een andere stad, Maastricht ofzo (als je dan toch iets heel anders zoekt!) Ik weet niet of je werkt, maar kijk daar dan eerst naar, en vervolgens ga je kijken of er ook woningen zijn die je acceptabel vind.
Soms denk ik er wel over en zelfs naar een ander warm, maar westers georienteert land (spanje of zo).
Maar dan ben ik daar helemaal alléén op mijn ouwe dag en moet ik helemaal opnieuw beginnen met mijn sociale kontakten, dat zal niet zo gemakkelijk zijn als je ouder bent, wie wil nou zo'n ouwe bok?
En thailand, zoals de meeste oudere (desperate) mannen dat aandoen en dan zo een thai kopen, als levensverzekering voor de oude dag, stuit mij tegen de borst.
Ik vindt dat de liefde van twee kanten moet komen, zonder een (geldelijke) afhankelijkheid er tussen.
En je hebt duidelijk iets tegen allochtonen, en je word goed bevriend met een allochtoon. Nu zeg ik niet dat ik het niet respectabel van je vind het toch te proberen. Maar zorg eerst dat je beeld van "de allochtoon" is bijgesteld, voordat je een geforceerde vrienschap aangaat met z'on jongen.
Tja....hij kwam, toen hij nog 15 was al aan de deur, met kleine vraagjes, om speelgoed dingetjes van hem te repareren, je weet hoe kinderen zijn.
Dus was eigenlijk al jaren kind aan huis.
Had ik hem dan botweg moeten de deur wijzen?
Als iemand vriendelijk aan de deur komt, om ergens mee te helpen, doe ik dat.
Thevens vondt ik dat een goede gelegenheid om kennis te maken met allochtonen, om zo te proberen, voor mij een ander beeld te krijgen van allochtonen, je moet toch ergens proberen, nietwaar?
Nou en mijn beeld werdt ook wel positiever t.o. hun.
Maar nu helaas is alles weer terug naar af voor mij.
Dat volgens jou psychologen e.d. jou niet willen aanhoren omdat ze toch maar de kant van de allochtoon kiezen. Kan ik me moeilijk voorstellen. Tegenwoordig kan een allochtoon net zo schuldig zijn als een autochtoon. De druk van discriminatie wanneer je een allochtoon beschuldigd van iets is er bijna niet meer (aangenomen dat je dat bedoelde).
Sins die bewuste 11 sept. en die andere moorden zijn die arrogante geitensokken politici gelukkig wakker geschud uit hun naieve hollandse slaap en kunnen ze dit niet meer doen, anders krijgen ze een tik van het volk, die het niet meer pikt.
Maar ben er toch niet gerust op, daar en steeds meer moslim politici gaan komen, nou dan gaan wij als homo's op de brandstapel.
(Weer zo'n voorspelling die uit gaat komen).
Hopelijk ben ik dan betijds het land uit, als het me ooit lukt.
De homo-scene waar jij het over hebt ken ik niet, maar hoor er wel wat over. Meer mensen hebben moeite met deze scene. Ik niet omdat ik m niet ken. Met andere woorden er zijn genoeg homo's die ook deze scene ontwijken, maar toch gaan stappen.
Jij baalt van deze scene, en hebt niks met de zogenaamde "relnichten" in deze scene. Dus de kans dat je je liefde van je leven zult vinden in deze scene is even groot als dat je ergens anders gaat stappen.
Schrijf je in bij een dating bureau van mij part. Je wilt gewoon lekker gaan stappen, dat kan. Maar dat moet niet persé in deze scene.
Wat ook wijst op het feit dat je je problemen opzoekt, is dat je elk advies aanvalt. En jezelf verdedigd, waarom je dat advies niet zou kunnen opvolgen.
Het feit dat je tegenwoordig rechts denkt zal wel uit veel factoren zijn ontstaan. Maar goed, je bent rechts. Voor zover ik heb gelezen, is er wellicht een afkeer tegenover allochtonen en de ondersteunende instanties, maar geen echte haat. Dus maak het jezelf niet te moeilijk. Relativeer je ideeën. Maar ga jezelf nou niet geforceerd links gedragen. Als je bij je rechtse gevoelens blijft, zorg dan gewoon dat je situaties waarbij jou gevoelens botsen met de situatie ontwijkt. Jij hebt een afkeer, zij meestal niet. Dit wil je waarschijlijk niet horen, maar jij moet je op dit punt wat aanpassen. Want jou afkeer is gebasseerd op een klein groepje. En is niet vertegenwoordigend voor de verschillende bevolkingen.
Ik ben niet persé rechts, maar ben tegen ONRECHT, en dat maakt niet uit of het van links of rechts komt, bijde kanten plegen onrecht, door bepaalde groepen mensen te beduvelen en daarmee te benadelen.
Rechts is nu het sociale stelsel aan het afbreken, waardoor, juist de mensen uit arme probleemwijken de dupe van worden.
Links heeft het Paard van Troie binnengehaald door een bevolking met een gedachtengoed die de splijtzwam vormt voor onze democratie en vrijheid.
Blair had kort geleden ook over dat gedachtengoed.
Het feit dat ik de moslims niet vertrouw, is JUIST het gedachtengoed wat ze hebben over onze westerse samenleving, en dat wist ik vanaf het begin al, terwijl de politiek, maar slap zat te lullen over mensen met slechte jeugdervaringen, het is om je rot te lachen, zo dom!
Deze uitspraken kon alleen maar slaan op onze eigen jeugd.
Maar zij vergaten dat bij de allochtoonse jeugd, heel ander oorzaken zijn.
Wat een sufkutten zijn die naieve hollandsche geitensokken politici.
Dus mijn advies is, probeer een andere buurt of misschien wel een stad te vinden waar je de rest van je leven kunt slijten IN RUST!
Laat dingen gebeuren en niet te veel over nadenken.
Je zegt dat je dingen al van te voren kunt inschatten, laat jezelf eens verassen. Zorg dat je over die negatieve dingen ongelijk krijgt.
Die negatieve dingen staan gewoon te gebeuren, dat is echt geen verzinsel van mij, maar logisch gevolg van het suffe politiek beleid dat 20/30 jaar lang gevoert is.
Het enige wat ik kan doen is waarschuwen en nog eens waarschuwen, zodat men en de politiek dat eens gaat inzien, en dan erger kan voorkomen.
Ik hoorde van een kennis die in spanje woont, dat zij lik op stukbeleid voeren, omdat zij na 500 jaar overheersing van marocco, niets meer tolereren van marrokanen en als gevolg, heb je daar ook veel minder last van hun, want ze kijken wel uit met hun terroriserende praktijken.
Ik bedoel daarmee, de terror in de straat, tegen homos, en de gewone bevolking.
ik heb het niet over die grote aanslagen, dat is een kleine groep, hoewel, volgens Remkes, zijn het zeer veel groepen.
Dus het gewone leven op straat heeft amsterdam en andere grote steden zo last van endat wordt in nederland veel te slap aangepakt door die geiten op sokken.
Ik hoop ik je iets heb geholpen naar een wat gelukkiger rest van je leven!
Maar toch bedankt voor de goede adviezen, eigenlijk zou ik me net zoals alle nederlandse politici, en feestnichten, mijn kop in het zand moeten steken en nergens meer meer bemoeien, dan zou je dus gelukkiger kunnen zijn, maar dat betekent dat je alles gaat slikken voor zoete koek en je hebt vekocht aan de wil van de softe politici en de islam.
Kan ik net zo goed meteen in een burka gaan lopen en naar de moskee gaan bidden, want dan leef ik volgens de eis van mijn buurtgenoten en heb me aangepast, ja....zo kan je wel in vrede leven met je buurt, als je aan HUN aanpast, grrrrr het is gewoon de omgekeerde wereld
Groetjes
T (niet The)
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

He The
Kan niks in brengen van jouw argumenten. Behalve het laaste deel, waarin je aangeeft dat je alleen echt gelukkig kan zijn als je je kop in het zand steekt en je maar aan de wil van de politici overlaat. Dat ben ik het absoluut niet mee eens. Ik ben ook blij dat er nu echte gelijkheid begint te komen tussen allochtonen en autochtonen. Ik had ook het idee dat je niets mocht zeggen alleen omdat iemand uit een ander land kwam, en het dus heel erg moeilijk had. Dat geldt ook voor veel mensen maar niet voor iedereen.
Maar je hoeft niet je kop in het zand te steken om gelukkig te zijn!
Ik heb een lange tijd in Uden gewoond, en was ook zeer verbaasd over de aanslag op de Bedir bassisschool en de Moskee. Heb met veel van de getroffene gesproken. En hoe zij reageerde op de daders..... Petje af!
Zij vonden dat diegene die dit hadden gedaan (toen wisten ze nog niet dat het een uit de hand gelopen jongeren actie was) verward waren, en zij wilden heel graag met de daders spreken om te weten waarom. En vervolgens het gesprek aan te willen gaan.
En wat Homo's betreft, tegen mij hadden ze niks...Integendeel. Maar eerlijk is eerlijk....Ik weet niet hoe ze zouden reageren als een van hun kinderen homo zou zijn.
Wat ik hiermee wil zeggen is, dat je ook de positieve kanten kan inzien van de verschillende groeperingen. En dat er tuurlijk problemen zijn, maar dat je je niet te veel daar op moet focussen. Dat je het grote beeld moet zien. Er zijn goede kanten en slechte kanten. Zorg dat je de balans ziet, en ga daar van uit redeneren.
Kan niks in brengen van jouw argumenten. Behalve het laaste deel, waarin je aangeeft dat je alleen echt gelukkig kan zijn als je je kop in het zand steekt en je maar aan de wil van de politici overlaat. Dat ben ik het absoluut niet mee eens. Ik ben ook blij dat er nu echte gelijkheid begint te komen tussen allochtonen en autochtonen. Ik had ook het idee dat je niets mocht zeggen alleen omdat iemand uit een ander land kwam, en het dus heel erg moeilijk had. Dat geldt ook voor veel mensen maar niet voor iedereen.
Maar je hoeft niet je kop in het zand te steken om gelukkig te zijn!
Ik heb een lange tijd in Uden gewoond, en was ook zeer verbaasd over de aanslag op de Bedir bassisschool en de Moskee. Heb met veel van de getroffene gesproken. En hoe zij reageerde op de daders..... Petje af!
Zij vonden dat diegene die dit hadden gedaan (toen wisten ze nog niet dat het een uit de hand gelopen jongeren actie was) verward waren, en zij wilden heel graag met de daders spreken om te weten waarom. En vervolgens het gesprek aan te willen gaan.
En wat Homo's betreft, tegen mij hadden ze niks...Integendeel. Maar eerlijk is eerlijk....Ik weet niet hoe ze zouden reageren als een van hun kinderen homo zou zijn.
Wat ik hiermee wil zeggen is, dat je ook de positieve kanten kan inzien van de verschillende groeperingen. En dat er tuurlijk problemen zijn, maar dat je je niet te veel daar op moet focussen. Dat je het grote beeld moet zien. Er zijn goede kanten en slechte kanten. Zorg dat je de balans ziet, en ga daar van uit redeneren.
- T
- Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen