Het is nu 18 mei 2012 00:42

Ben ik bi, of wat? Life is change.

Alles over coming out.

Berichtdoor Querido » 26 jul 2005 18:51

Ik ben 40 jaar, en al 25 jaar happy-homo :o) Volledig "uit de kast", "proud-to-be-gay" en wat alniet aan positiefs. Heb verschillende relaties achter de rug, en roep altijd "dat ik in een volgend leven weer homo wil zijn".

Maar nou betrap ik me er de laatste tijd (ongeveer een jaar) op, dat ik met een zekere erotische interesse naar een mooie vrouw kan kijken. Dat gaat eigenlijk onbewust. Vaak wordt ik er door een vriend op geattendeerd ("da's een vrouw hoor!").

De laatste tijd heb ik veel contact met een vrouw (ongeveer 30), met wie het bijzonder goed klikt. En steeds vaker betrap ik me erop dat ik haar heel aantrekkelijk en erotisch vind. Het is al meer dan 1 x gebeurd dat we in een gesprek "stilvallen" en elkaar aankijken, waarbij de "sex" als het ware door de lucht knettert.

Ik heb dat eens even bij haar gecheckt, en het valt haar ook op. Ik heb eigenlijk hetzelfde "magische" gevoel, als toen ik 16 was, en als betoverd stil viel als ik in de ogen van hem keek, die later mijn eerste vriendje zou worden.

Ik vind het eigenlijk wel grappig, al past het niet echt goed bij hoe ik mezelf al 25 jaar zie en definieer. Life is change, zullen we maar zeggen.

Ik zal het verhaal niet te lang maken. Het enige wat ik vragen wou, is hier iemand die dit bekend voorkomt? Ik zou wel eens wat feedback willen hebben van een ervarings deskundige.
Querido
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor The » 26 jul 2005 20:49

Ik ben al 35 jaar homo, dacht ik, maar heb nu ook dat zelfde wat jij hebt, alleen bij jongere vrouwen, maar het kan ook zo zijn, nu ik ouder ben, dat ik alles wat jong en sexy uitziet, aantrekkelijk vindt.

Want eerlijk gezegt, vindt ik de meeste homo's van mijn leeftijd nu totaal niet meer aantrekkelijk, voor sex, behalve mijzelf of een enkele hetero, die zijn soms nog niet verknoeit en vindt die daarom nog wel aantrekkelijk.

Maar iets met een vrouw heb ik nog nooit gehad, hoewel ik, (in tegenstelling tot homomannen), toch veel sjans van vrouwen heb.
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor Querido » 26 jul 2005 21:55

Wellicht, alhoewel ik (nog) niet echt uit de markt lig bij wat ik qua man ontzettend sexy vind. Ik heb eigenlijk geen problemen met het versieren van waar ik op val.

Bovendien, ik "switch" niet. Mannen hebben nog immer mijn grote belangstelling :twisted:

Nou ja, het zal wel midlife crisis zijn, of zo :D
Querido
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Bink » 26 jul 2005 21:55

Ik word almaar homo-er. Bij geboorte was ik al 100%-homo en die 100% is maar blijven stijgen, hoewel ik relaties met vrouwen heb gehad. Ja, een mens mot wat in zijn leven, hé!
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Musician » 03 aug 2005 14:21

Querido schreef:
Nou ja, het zal wel midlife crisis zijn, of zo

Dat was bij mij ook de eerste reactie die op kwam.
--- Stilte is helend ---
Musician
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Joannie » 18 sep 2005 23:14

Querido schreef:Ik ben 40 jaar, en al 25 jaar happy-homo :o) Volledig "uit de kast", "proud-to-be-gay" en wat alniet aan positiefs. Heb verschillende relaties achter de rug, en roep altijd "dat ik in een volgend leven weer homo wil zijn".

Maar nou betrap ik me er de laatste tijd (ongeveer een jaar) op, dat ik met een zekere erotische interesse naar een mooie vrouw kan kijken. Dat gaat eigenlijk onbewust. Vaak wordt ik er door een vriend op geattendeerd ("da's een vrouw hoor!").

De laatste tijd heb ik veel contact met een vrouw (ongeveer 30), met wie het bijzonder goed klikt. En steeds vaker betrap ik me erop dat ik haar heel aantrekkelijk en erotisch vind. Het is al meer dan 1 x gebeurd dat we in een gesprek "stilvallen" en elkaar aankijken, waarbij de "sex" als het ware door de lucht knettert.

Ik heb dat eens even bij haar gecheckt, en het valt haar ook op. Ik heb eigenlijk hetzelfde "magische" gevoel, als toen ik 16 was, en als betoverd stil viel als ik in de ogen van hem keek, die later mijn eerste vriendje zou worden.

Gossie :roll:
Lijkt een beetje op mijn situatie.
Ik ben vrouw & hetero maar ben al zo'n 15 jaar bevriend met een gay man.
Gewoon vriendjes en helemaal platonisch.
Totdat we elkaar vorig jaar na de vakantie weer tegenkwamen en heel wat hadden bij te praten.
Ineens sloeg de vlam in de pan en zaten we met elkaar te zoenen.
Dat ik met een man zoen komt wel 's voor maar hij voelt zich wat vrouwen betreft nog maagd ;)

Ik heb hem al vaak horen zeggen: dit kan helemaal niet!
Dus zei ik: mij best, als je dit niet wilt houden we ermee op.
Maar de aantrekkingskracht is te heftig, het dondert en bliksemt ineens van alle kanten.
Intussen is dit al een jaar aan de gang, maar hij is nog altijd onzeker, en ik ook wel een beetje.
Zeker nadat één van zij exen jaloers en vervelend begon te doen.
En soms vraag ik me af hoe lang ik interessant kan zijn voor een man die eigenlijk op mannen valt.
Daarom proberen we het luchtig te houden en er geen echte relatie van te maken.

Ik ben benieuwd hoe jullie een relatie met een vrouw beleven als jarenlang alleen maar relaties met mannen hebt gehad.
Is dat vreemd? Is dat kinky? Is dat een leuk tussendoortje? Of is het net zo intens als met een man?
Ik heb ook wel eens gerommeld met een vrouw, maar dat was leuk voor een avondje verder niet.

En wat betreft die mid-life crisis, mijn lover is ook een 40er, dus wie weet :lol:

Joannie.
Joannie

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast