BARCELONA
20 berichten
• Pagina 1 van 1
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

Steve schreef:http://www.barcelonagay.com/e/alojamiento/apartamentos.html
Interesant, die BacelonaGay site, ik wou ook eens naar Bacelona, om de reden dat (volgens zeggen) de Gaylife véél beter is dan in Amsterdam en dan heb je daarbij ook nog eens véél warm weer, dus wandelen en uitgaan in je korte broekje.
En de buitenfestifals. vallen daar niet in het water, zoals bij ons altijd.
Ook heb ik gehoord dat daar juist de homos veel meer gezien worden, omdat daar in Bacelona, men nergens raar van op kijkt, heb zelfs gehoort dat je in de stad officieel zelfs naakt mag lopen, nou dat is totaal anders dan Amsterdam! Dan kan je er ook wel lopen in een sexy broekje, zonder akelige valse opmerkingen, zoals je in Amsterdam dat tegenwoordig hebt.
Dus in Bacelona heerst nu de grote vrijheid, die vroeger in Amsterdam was, heerlijk dan zou ik daar weer in mijn korte strakke nylon sportbroekje kunnen lopen, zonder dat je daar met verbaal of fisiek anti homo geweld te maken krijgt.
In Amsterdam kan niets meer en wordt je meteen in elkaar geslagen.
Eigenlijk overweeg ik zelfs om in Bacelona te gaan wonen, lijkt me een homoparadijs aldaar.
Ook schijnt men daar onderling socialer te zijn, omdat iedereen daar buiten loopt, zodat je niet aan een scenecode hoeft te voldoen, zoals in bars en disco's, dus als oudere homo, zoals ik zal dan toch niet vereenzamen hoop ik.
Ik merk in Amsterdam met mooi weer ook wat meer sociaal kontakt, maar helaas is dat maar een paar dagen per jaar.
Op naar Bacelona, dus....
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

Anonymous schreef:je leefomgeving is hier
maak er hier wat van
enne
ik ga niet naakt lopen of andere kinky activiteiten starten
gewoon paar daagjes weg
en kijk met mooi en met slecht weer..
Noem je in een sportbroekje lopen een kinky activiteit?
Da's toch heel gewoon, bij warm weer en ook op het sportveld
Kan je nagaan, hoe achterlijk en niets gewent men tegenwoordig is, als er met warm weer is, in een korte (sport)broek gelopen wordt, schreewt men al moord en brand
Gutegut, het lijkt wel alsof we weer in de verstikkende jaren 40/50 leven.
-

The - Expert

je trekt 't uit z'n verband
heb gequoted op jouw opmerking van officieel naaktlopen in de stad
dus als jij begint met verstikkend moet je 't voor jezelf wel erg moeilijk maken
enne jaren 40-50 had nog iets verbroederends
toen kon je nog op elkaar bouwen en had je minder narigheid
dus........
heb gequoted op jouw opmerking van officieel naaktlopen in de stad
dus als jij begint met verstikkend moet je 't voor jezelf wel erg moeilijk maken
enne jaren 40-50 had nog iets verbroederends
toen kon je nog op elkaar bouwen en had je minder narigheid
dus........
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Ja......DAT wel....toen was geluk nog heel gewoon.
Heerlijke rust heerstte er toen nog en je kon iedereen vertrouwen, behalve de kerkleiders en de zusters, waarbij ik op school zat, die een God als een verschrikkelijke "boeman" afschilderden, met straffen als "branden in de hel", als je maar ook enigzins aan een sex of fantaseerde over je klasgenootje, die je spanned vondt.
Dus in de sexuele vrijheid, was die tijd heel verstikkend, je leefde in angst om betrapt te worden, als je eens met jezelf speelde.
Voor mijn gevoel gaan we weer terug naar die tijd, vooral als de moslim hier de overhand gaat krijgen, en dat zouden ze wel makkelijk kunnen winnen, (dat willen ze ook, daarom willen ze niet intergreren), daar zij nogal agressief en militant zijn en dat wint altijd van een softi volk als de orginele autochtoonse nederlander, die niets willen inzien en aan struisvogel politiek doen, waardoor ze zich van geen gevaar bewust zijn.
Heerlijke rust heerstte er toen nog en je kon iedereen vertrouwen, behalve de kerkleiders en de zusters, waarbij ik op school zat, die een God als een verschrikkelijke "boeman" afschilderden, met straffen als "branden in de hel", als je maar ook enigzins aan een sex of fantaseerde over je klasgenootje, die je spanned vondt.
Dus in de sexuele vrijheid, was die tijd heel verstikkend, je leefde in angst om betrapt te worden, als je eens met jezelf speelde.
Voor mijn gevoel gaan we weer terug naar die tijd, vooral als de moslim hier de overhand gaat krijgen, en dat zouden ze wel makkelijk kunnen winnen, (dat willen ze ook, daarom willen ze niet intergreren), daar zij nogal agressief en militant zijn en dat wint altijd van een softi volk als de orginele autochtoonse nederlander, die niets willen inzien en aan struisvogel politiek doen, waardoor ze zich van geen gevaar bewust zijn.
-

The - Expert

The schreef:Voor mijn gevoel gaan we weer terug naar die tijd, vooral als de moslim hier de overhand gaat krijgen, en dat zouden ze wel makkelijk kunnen winnen, (dat willen ze ook, daarom willen ze niet intergreren), daar zij nogal agressief en militant zijn en dat wint altijd van een softi volk als de orginele autochtoonse nederlander, die niets willen inzien en aan struisvogel politiek doen, waardoor ze zich van geen gevaar bewust zijn.
Hoewel dit allemaal weinig te maken heeft met de zoektocht van Kinky naar een accomodatie in Barcelona, moet ik toch even op het bovenstaande stukje tekst reageren.
In je tekst schrijf je namelijk dat moslims nogal agressief en militant zijn. Wat heb jij dan in hemelsnaam in Spanje te zoeken? Denk je dat je daar geen moslims tegenkomt? Je zit dan nog maar een klein stukje van Marokko verwijderd. Trouwens: Spanje heeft een behoorlijke islamitische geschiedenis. Spanje behoorde bijna 800 jaar tot het islamitische rijk, pas 500 jaar geleden is daar een eind aan gekomen.
Nog even een vraagje aan The: Ken je eigenlijk wel islamitische mensen, of ken je ze alleen uit de media?
-

tim27 - Ontdekkend

en van de straat
en uit amsterdam tuindorp
waar ze bij albert heijn boodschappen doen
en gek naar je kijken
,,.....
ga mijn plezier in barcelona niet vergallen
heb trouwens overal wel plezier
jij ook denk ik tim..
en uit amsterdam tuindorp
waar ze bij albert heijn boodschappen doen
en gek naar je kijken
,,.....
ga mijn plezier in barcelona niet vergallen
heb trouwens overal wel plezier
jij ook denk ik tim..
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Nog even een vraagje aan The: Ken je eigenlijk wel islamitische mensen, of ken je ze alleen uit de media?
Nou...ik woon er tussen, klein afghanistan (Adam slotermeer).
De keer dat ik positief met mijn turkse buurjongen om probeerde te gaan, heb ik juist een negative ervering, (300,- euro kwijt), opgedaan.
Het ging zo;
die turkse familie, woont al 15 jaar op mijn trap en gedroeg zich nogal sociaal, altijd groeten, de zoon kwam al jaren bij mij op bezoek, eerst voor kleine dingetjes, zoals het maken van zijn walkman of koptelefoontje enz...ik ben nogal technisch, later voor mijn internet, waar die telkens op wou.
Op een gegeven moment zij hij voorlichting over homo's op school gehad te hebben en vroeg of ik dat ook zou zijn, met de mededeling dat hij er geen probleem over maakte.
Ik heb dat altijd ontkent.
Maar wel wat positiefs over homos uitgelegt.
En zo ging er weer een jaar voorbij, met gewoon wat bezoekjes en om ook een cigaretje te roken, omdat hij dat thuis niet mocht roken.
Ondertussen bestempelde hij mij als een vriend.
Maar hij is 20 en ik ben "tig" jaren ouder.
Soms kwam hij op dat homo onderwerp terug, maar had het ook over de meisjes, waar die geil van werdt, en bij mij op sexsites ging kijken.
Waarschijnlijk heeft hij in de "history" van mijn PC wel links naar homosites gezien.
Dus soms vroeg hij hoe het bij mij zat, terwijl hij heel amicaal deed naar mij.
Hand op mijn been enz....
Een andere keer vroeg hij of ik het wel eens met mannen gedaan had, ik hield het in het midden en zei dat ik nooit de juiste vrouw ontmoet had en dan wel eens voor de lol met een man gedaan zou hebben.
Toen vroeg hij of ik het wel een met een turk zou willen proberen....toen kwam de vraag of ik het wel met hem zou proberen, terwijl hij zijn arm om mijn schouder legde.
Daar ik altijd bang ben dat hij agressief zou kunnen worden, als ik hem dan zou afwijzen, heb ik het toen toegelaten en toegegeven aan de wens van hem om hem te pijpen, wat hij blijkbaar toch geil vondt, want hij kwam klaar, (niet in m'n mond, hoor).
Nou hebben we een geheim, zij hij en beloofden elkaar, het aan niemand te vertellen.
Toevallig ?? een week later kwam hij bij mij, met een dwangbevel van de deurwaarder, dat hij de schuld van zijn mobile telefoon a, 300,- euro moest voldoen, hij had die bij zich, met de orginele acceptgiro eraan.
Hij schaamde zich dood daarvoor tegenover zijn ouders, die niets mochten weten, daarvan en was bang als de deurwaarder aan zijn ouders deur zou komen.
Dus hij vroeg mij te helpen door dat geld te lenen, met de mededeling binnen een maand weer terug te betalen, dan kreeg hij weer loon.
Daarbij zij hij dat we samen als vrienden een "geheim"hadden.
Ik heb ook een kopie gemaakt van zijn formulier en heb hem een schuldverklaring laten tekenen, waar hij ook een kopie van heeft.
Nou de maand voorbij, toen kwamen de smoesjes, van dat hij zij loon nog niet had gekregen enz.. weer een maand later was er weer iets waardor hij weer geen geld had enz...
Ik heb zelfs dat incassoburo opgebeld en het bleek dat hij drie maanden achter elkaar zo'n 300,- euro moest aflossen.
Het is nu een half jaar verder en heb nog niets ontvangen.
Ik zit te overdenken om dat allemaal aan zijn vader te vertellen, maar ben bang dat ik chantabel bent, vanwege die sexuele slipper met hem.
Ben dan bang dat hij dat dan ook niet meer geheim houdt en dat gaat vertellen aan de andere turkse/marokkaanse buurtjongens, nou dan kan ik gaan verhuizen, ben dan niet veilig meer.
Dus wat moet ik doen? dan maar ten koste van die 300 euro, veilig over straat, of toch aan de grote klok hangen, bij z'n ouders of instantie, maar dan ben ik chantabel.
Ik ben natuurlijk niet chantabel voor de nederlandse wet, maar wel in de ogen van de moslim gemeentschap en die trekken zich niets van de nederlandse wet aan, dus ik krijg moeilijkheden t.o. die gemeenschap.
Wat moet ik dan doen??
Zo zie je maar weer, dat je nooit onbevangen met islamieten/moslims om kan gaan als gelijken, (wat de linkse partijen zo graag willen, met hun intergratie), want het zal nooit gelijk worden, zolang je vertrouwen door hun geschaad wordt.
Dus ik vertrouw geen enkele moslim meer.
Ik zal met dit verhaal ook een nieuwe topic maken, daar ik wel wat hulp over deze kwestie wil hebben, omdat het iets is tussen moslims en homo.
-

The - Expert

20 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uitgaan